Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 sie 2015, 20:26
- Imię: Alex
- Lokalizacja: Moscow. USSR.
Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
Jakie myśli będą? W czym różnice pudełek ?
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2
Jakie auto?
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2
O ile pamiętam to kolega chyba ma Thesisa.Maniak pisze:Jakie auto?
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2
Też tak myślałem, ale na domysłach zakończyłemSnail pisze:O ile pamiętam to kolega chyba ma Thesisa.Maniak pisze:Jakie auto?
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
-
- Klubowicz
- Posty: 2661
- Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2
Thesis, Thesis, Thesis
Weźcie tam pomóżcie ładnie
Weźcie tam pomóżcie ładnie
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
Napisałem Ci na Priv.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- kamilkoza88
- Forumowicz/ka
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Toruń
Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
Od 2.5 do 3.2 powinien być ten sam rozstaw śrub na bloku do mocowania skrzyni. Teoretycznie podeszłoby też od 2.0 v6 turbo.
Thesis 3.0
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
No super że podejdzie , a co z przełożeniami ?kamilkoza88 pisze: ↑31 mar 2017, 10:20 Od 2.5 do 3.2 powinien być ten sam rozstaw śrub na bloku do mocowania skrzyni. Teoretycznie podeszłoby też od 2.0 v6 turbo.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- kamilkoza88
- Forumowicz/ka
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Toruń
Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6
2.0 v6 z Alfy GTV:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm
2.5 v6 z Alfy 156:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,94:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm
3.0 v6 z Alfy GTV:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,56:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm
3.0 v6 z Lanci Kappa:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,36:1
4th gear ratio:0,97:1
5th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.750 rpm
3.0 z Lancii Themy (92'-93' rok)
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,18:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,11:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.950 rpm
3.2 v6 z Alfy 156 GTA:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,73:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm
Mniej więcej tak to wygląda
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm
2.5 v6 z Alfy 156:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,94:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm
3.0 v6 z Alfy GTV:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,56:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm
3.0 v6 z Lanci Kappa:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,36:1
4th gear ratio:0,97:1
5th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.750 rpm
3.0 z Lancii Themy (92'-93' rok)
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,18:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,11:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.950 rpm
3.2 v6 z Alfy 156 GTA:
Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,73:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm
Mniej więcej tak to wygląda
Thesis 3.0