Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: belial666 » 26 maja 2014, 21:01

volf pisze:Coście się uparli na ten przepływomierz, czytać nie uczyli :lol:
Przecież pisze
Obroty rosną, prędkość nie bardzo
Może ktoś wytłumaczy co ma do tego przepływka :D
Kolego My wiemy,a reszta niech wierzy że ziemia jest płaska
Zaraz będzie niepotrzebna kłótnia
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: Flyman » 26 maja 2014, 21:03

Wszystkiego to się nauczyć nie dało. Leniwy byłem.
Przepraszam :-)
belial666 pisze: Zaraz będzie niepotrzebna kłótnia
Nie będzie kłótni, bo już jutro będzie wiadomo.
Chociaż... kłótnia na forum... eeee to niemożliwe jest.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2014, 21:06 przez Flyman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
keram11
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 375
Rejestracja: 21 wrz 2009, 12:03
Imię: Marek
Lokalizacja: Tenczynek/Kraków

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: keram11 » 26 maja 2014, 21:04

Kłótni nie będzie.
Bo ja tylko zgaduję, a Wy wiecie.

Nie ma logicznych podstaw do kłótni.

Pozdrowienia
Lybra 1.9 JTD 139 KM :-)

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: LUKIThesis » 26 maja 2014, 21:20

Pewnie, że nie będzie :)
Ja też nie wiem i tylko zgaduję.
Czekamy na rozwiązanie zagadki :)

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: SIWY155 » 26 maja 2014, 21:23

Obstawiam, że zgadłem ja:-)
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: LUKIThesis » 26 maja 2014, 21:24

: ok2 :

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: bronx » 26 maja 2014, 21:26

volf pisze:Coście się uparli na ten przepływomierz, czytać nie uczyli :lol:
Przecież pisze
Obroty rosną, prędkość nie bardzo
Może ktoś wytłumaczy co ma do tego przepływka :D
Przepływka mierzy masę powietrza i temperaturę.

Sprzęgło :
ciepłe łatwiej się uślizgnie jak zimne.

Awatar użytkownika
grzegorz m
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 376
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: grzegorz m » 26 maja 2014, 21:30

Flyman pisze:No więc, sytuacja taka.
Auto stało całą noc bez zasilania. Rano podłączam aku, uruchamiam i wyjeżdżam. Nie jedzie. Obroty rosną, prędkość nie bardzo, Tereska jakby mocy nie miała. Przejechałem z 8 kilometrów, ze dwa razy doprowadziłem obrotomierz do wartości 3500, ale efektu przyśpieszania nie ma. Aż tu nagle, jak rączką odjął... wszystko wróciło do normy. Znaczy, o co chodzi?
Jak to o co chodzi.
Kierownica temu winna. :D :D :D

Awatar użytkownika
keram11
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 375
Rejestracja: 21 wrz 2009, 12:03
Imię: Marek
Lokalizacja: Tenczynek/Kraków

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: keram11 » 26 maja 2014, 21:32

bronx pisze:
volf pisze:Coście się uparli na ten przepływomierz, czytać nie uczyli :lol:
Przecież pisze
Obroty rosną, prędkość nie bardzo
Może ktoś wytłumaczy co ma do tego przepływka :D
Przepławka mierzy masę powietrza i temperaturę.

Sprzęgło :
ciepłe łatwiej się uślizgnie jak zimne.
: ok2 :
Lybra 1.9 JTD 139 KM :-)

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: LUKIThesis » 26 maja 2014, 21:36

Jakoś mi umknął fakt zimny/ciepły , jak do mnie to dotarło to przypomniała mi się taka sytuacja ...
Po zregenerowaniu turbo w mojej thesis, zimą auto nie mogło podjechać pod małe wzniesienie na podwórku, musiałem ostro dodawać gazu, jak się rozgrzała była mocniejsza i nawet mogłem wyjechać pod górkę z podwórka...

Edit
Aaaa co ważne wymiana turbo sprawiła, że w thesis wróciło życie :D

Awatar użytkownika
BcN
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 210
Rejestracja: 02 maja 2012, 21:40
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: BcN » 27 maja 2014, 16:43

Flyman pisze:No więc, sytuacja taka.
Auto stało całą noc bez zasilania. Rano podłączam aku, uruchamiam i wyjeżdżam. Nie jedzie. Obroty rosną, prędkość nie bardzo, Tereska jakby mocy nie miała. Przejechałem z 8 kilometrów, ze dwa razy doprowadziłem obrotomierz do wartości 3500, ale efektu przyśpieszania nie ma. Aż tu nagle, jak rączką odjął... wszystko wróciło do normy. Znaczy, o co chodzi?
Grzegorzu jak porady kolegów nie pomogą, to jest w Wawie jeszcze jeden warsztat, który "nie odmawia nikomu", a który mogę polecić. Fotka specjalnie dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis 3.2

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: Flyman » 27 maja 2014, 17:50

I tak powinno być. Świetny baner.
Troszkę za późno, Lancia jest w innym warsztacie i okazało się, że ma pękniętą tylną sprężynę. Zapewne nie jest to przyczyną barku mocy, ale musiała zostać. Dwóch inżynierów się uwija i powinna być na jutro.

Awatar użytkownika
keram11
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 375
Rejestracja: 21 wrz 2009, 12:03
Imię: Marek
Lokalizacja: Tenczynek/Kraków

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: keram11 » 01 cze 2014, 22:57

No i jak się czuje pacjentka?

Nabrała mocy?
Lybra 1.9 JTD 139 KM :-)

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: belial666 » 01 cze 2014, 23:17

keram11 pisze:No i jak się czuje pacjentka?

Nabrała mocy?
Nie denerwuj się,czekamy
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD - brak mocy/słabe przyspieszenie

Post autor: Alley » 01 cze 2014, 23:19

BcN pisze:
Flyman pisze:No więc, sytuacja taka.
Auto stało całą noc bez zasilania. Rano podłączam aku, uruchamiam i wyjeżdżam. Nie jedzie. Obroty rosną, prędkość nie bardzo, Tereska jakby mocy nie miała. Przejechałem z 8 kilometrów, ze dwa razy doprowadziłem obrotomierz do wartości 3500, ale efektu przyśpieszania nie ma. Aż tu nagle, jak rączką odjął... wszystko wróciło do normy. Znaczy, o co chodzi?
Grzegorzu jak porady kolegów nie pomogą, to jest w Wawie jeszcze jeden warsztat, który "nie odmawia nikomu", a który mogę polecić. Fotka specjalnie dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :D

Mistrz :D


Też obstawiam przepływkę, wystarczy FES do oceny i spojrzeć na parametry blokowe jak reaguje na dodanie gazu gdy zimna.
537-407-123

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”