Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 lis 2018, 14:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 11 mar 2014, 17:40 
szajbus pisze:
volf pisze:
Patrząc na tę instrukcję to da się ten rozrząd wymienić bez blokad (jeśli nie będziemy ruszali pompy wody)-o ile ktoś wcześniej nie poprzestawiał kół na wałkach rozrządu i wymiana jest planowana a silnik chodzi na starym rozrządzie bez zastrzeżeń...


Nie wyminisz paska bez poluzowania kol zebatych
Chyba volfa nie zrozumiałeś
Sam pasek da się wymienić bez blokad,ba nawet rolkę prowadzącą i napinacz


Na górę
   
PostDodany: 11 mar 2014, 18:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
Posty: 495
Lokalizacja: bielsko-biała
to niby czemu rolke wymienisz pasek wymienisz a pompy nie idąc tym tropem ???

po 1 nie da się nic wymienic nie posiadając blokad
po 2 nie da się nic wymienic bez popuszczenia koła pasowego
po 3 jak popuscisz koło to jest koniec :) jak nie masz gmp
bo znak na kole wału korbowego jest orientacyjny a stary pasek się rozciąga a napinacz to koryguje i teraz dając nowy napinacz i nowy pasek okaże się że znaki ktróre sobie zrobisz na kołach nie pasuja ... i tutaj zaczyna się jazda bo w takiej sytacji blokowanie wałków powoduje że mamy je ustawione właściwie natomiast popuszczeni kół spowoduje że będziemy mogli pasek założyć na nie w odpowiedni sposób a jak już to zrobimy to okazuje sie że znak na dolnym kole nie pasuje .... i zaczyna się jazda bo 1mm gmp przesunięcia już daje klepanie


i to dla tego że nie da się założyć paska na koła zębate bez ich poluzowania i ponowsnego napięcia
wałki blokuje się pozycji serwisowej napinacz ustawia na max i nakłada pasek poczym naciąga go na koła i kluczem dociąga koła i dopiere je dokręca a kluczem do sukcesu jest ustawienie tłoka zapytajcie kolegi co właśnie to robił jaka różnica wystarczy aby wszytko poszło w ch...


Na górę
PostDodany: 11 mar 2014, 18:28 
szajbus pisze:
to niby czemu rolke wymienisz pasek wymienisz a pompy nie idąc tym tropem ???

po 1 nie da się nic wymienic nie posiadając blokad
po 2 nie da się nic wymienic bez popuszczenia koła pasowego
po 3 jak popuscisz koło to jest koniec :) jak nie masz gmp
bo znak na kole wału korbowego jest orientacyjny


i to dla tego że nie da się założyć paska na koła zębate bez ich poluzowania i ponowsnego napięcia
wałki blokuje się pozycji serwisowej napinacz ustawia na max i nakłada pasek poczym naciąga go na koła i kluczem dociąga koła i dopiere je dokręca a kluczem do sukcesu jest ustawienie tłoka zapytajcie kolegi co właśnie to robił jaka różnica wystarczy aby wszytko poszło w ch...

Wiem 1mm,bo byłem przy tym rozrządzie i go widziałem
Ale ustawili rozrząd nie mając blokad
Za wzór służyła im kappa ,czy tak Aufer,czy mieliście blokady?
Da się?!

Druga rzecz ,bo już się rozluźniłem
Szjbus jak zablokować(własnym sposobem)koła nie używając blokad,by nic nie przestawić przy popuszczaniu paska ?


Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 19:17 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.


Na górę
   
PostDodany: 11 mar 2014, 21:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
Posty: 495
Lokalizacja: bielsko-biała
no wiesz jak masz wzornik to co innego :) ale i tak przyrządy potrzebne


nie rozumiem pytania o koła :)


Na górę
PostDodany: 11 mar 2014, 22:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Blokady były, ale chyba nic nie warte... Bo nie zgrywaly się w Thesis, a co gorsza w Kappie.
Opcja srebrna marka Quatros jakiś chyba nic nie warty produkt.

Całą sprawę uratowała nasza Kochana Kappa:-)

Także panowie bez złoszczenia się na siebie bo szkoda zdrowia i czasu:-)
Temat otworzyłem i zamykam bo nic więcej nie trzeba dodawać :-)

Dziękuję bardzo:-)

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG


Na górę
PostDodany: 11 mar 2014, 23:49 
Offline
Prezes Elekt
Prezes Elekt
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 5129
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Ja jeszcze ja.;)
Chyle czoła że się udało
tym bardziej że do Kappy i Thesis powinny być inne blokady( czyli inne kąty)
co do srebrnych blokad ? nie wiem do czego one są - ale na pewno nie do 2.0 20v
tu powinny być różowe.


Na górę
PostDodany: 12 mar 2014, 13:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Aaa to ciekawe... Co chwilę inna innej osoby opinia:-)
Sam już nie wiem jakie blokady powinny być.

Pozdrawiam

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG


Na górę
PostDodany: 12 mar 2014, 15:27 
Offline
Prezes Elekt
Prezes Elekt
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 5129
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Do przemytnika kupiłem różowe - bo nie mogłem sobie dać rady z ustawieniem rozrządu po robocie głowicy.
ustawiłem i działa od kopa.
W ten sposób wymyśliłem - że pasują ;)
Tym bardziej chylę czoło przed wami - skoro ustawialiście w 2.0 T wg 2.0 vis - co niby są inne kąty i się udało.
Co więcej - inne jak inne - ale czy ktoś kiedyś w ogóle widział na oczy blokady do 2.0 20V turbo oryginalne??
czy to tylko mit w końcu - i są to te same co do 2.0 20V?


Na górę
PostDodany: 12 mar 2014, 22:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Posty: 978
Lokalizacja: kraków
Sporo na temat blokad jest na forum fc (chyba, że są różnice w tych silnikach).
Różnica pomiędzy blokadami srebrnymi oryginałami do 2.0 20vt a różowymi do 2.0 20v:

Obrazek

_________________
SUPER ŁOŚ V70 2.5 tdi `99
Renault Scenic II 1.6b `05
VOLVO V50 2.0 d `05-było
Cytryna C5 X7 2.0 hdi exclusive ASB `09 - piękne wspomnienie


Na górę
PostDodany: 13 mar 2014, 9:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
To ja zadam proste pytanie :-)
Czy naprawdę nikt na własną rękę (omijając serwisy) nie wymieniał rozrządu w Thesis 2.0T z użyciem blokad, które wcześniej musiał zakupić?

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG


Na górę
PostDodany: 02 kwie 2014, 22:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Wracamy do tematu...
Wreszcie wczoraj dojechały wymarzone oryginalne blokady do Thesis 2.0T :).

Po wielu trudach by zdobyć kod produktu oryginalnych blokad i nieudanych próbach kupna w naszym kraju uderzyliśmy na serwis Niemiecki, o dziwo bez najmniejszych problemów po podaniu kodu oryginalnych blokad zamówili nam chłopaki z Niemieckiego Serwisu Fiata.
Będąc w Niemczech udało się odebrać i przywieźć do Polski :)

Teraz mamy 100% pewność, że wszystko jest idealnie ustawione, a niestety nie było do końca tak jak powinno, nie zgrywał się minimalnie wydech o kilka ' .

poniżej fotki zakupionych blokad,
w razie pytań piszcie śmiało


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 101.78 KiB | Przejrzano 2447 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 130.11 KiB | Przejrzano 2447 razy ]

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
Na górę
PostDodany: 02 kwie 2014, 23:11 
Mam pytanie,a co z tymi co oferują na allegro,w Polskich serwisach,sklepach itd? :)
Zostaje chyba się tylko zaśmiać,co? :)


Na górę
   
PostDodany: 02 kwie 2014, 23:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
W tym problem, że nie można nic kupić dedykowanego do Thesis...

próbowaliśmy na tych srebrnych myśląc, że to są identyczne silniki co w Kappie 2.0 VIS ale niestety nie było idealnie:
http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-lanc ... 43141.html

Pozostało szukanie oryginału, aż się udało.

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG


Na górę
PostDodany: 02 kwie 2014, 23:21 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Zawsze możecie się dopisać do listy w tym temacie :link: ;)
Pisałem PW Auferowi, ale już miał swoje zamówione.

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 02 kwie 2014, 23:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Posty: 2618
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Jakoś się nie zgraliśmy i kilka dni przed Twoim PW zamówiłem u Niemiaszków :),
nie chciałem robić wiochy i rezygnować.

Dzięki za propozycje.

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl