Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 cze 2019, 11:07

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 03 lis 2018, 17:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2387
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
Jakby nie patrzeć - nawet że to ten sam segment to nie mają porównania.
Cadillac - niestety jest bardzo plasticzany (oglądałem)
Jaguar - z ceną nie podpasuje.

Jak by nie patrzeć - Thema jest nie do przebicia w stosunku rocznik/wyposażenie/cena.

Dla mnie ma tylko jedną wadę - brak jednostek Pb pod maską (diesli nie lubię i nic mnie nie przekona - jeździłem różnymi i w każdym słyszę "klekot' - nawet w A8).


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 17:37 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10078
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Biorąc pod uwagę ceny używanych, może nie ma porównania, ale nie zmienia to faktu, że to ten sam segment czyt. konkurencja.
Idąc tym tropem to większość używanych Lancii nie miała porównania do innych modeli z tego samego segmentu, bo zazwyczaj stosunek wyposażenie/cena miały bardzo wysoki.

A 3.6 V6?

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 18:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
Marcin_D pisze:
03 lis 2018, 17:28
Jakby nie patrzeć - nawet że to ten sam segment to nie mają porównania.
Cadillac - niestety jest bardzo plasticzany (oglądałem)
Jaguar - z ceną nie podpasuje.

Jak by nie patrzeć - Thema jest nie do przebicia w stosunku rocznik/wyposażenie/cena.

Dla mnie ma tylko jedną wadę - brak jednostek Pb pod maską (diesli nie lubię i nic mnie nie przekona - jeździłem różnymi i w każdym słyszę "klekot' - nawet w A8).



Wygląd to oczywiście kwestia gustu, ale zarówno Jag XF i Cadillac CTS wyglądają przy Themie niczym albański wieśniak :D

Akurat ten 239konny tdiesel to najlepszy wybór dla Themy, także pod względem trwałości i dynamiki. Zweryfikowane w 100%.
Automat do benzynowego Penstara to jedna z najbardziej nieudanych i powolnych jednostek FCA.


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 18:39 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10078
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie...
Automat montowany do Pentastara to skrzynia ZF - stosowana szeroko w innych markach i uznawana za bardzo dobrą.
Pentastarów wyprodukowano ponad milion.
Co w nich jest takiego nieudanego?

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 19:40 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Legnica
Cena Jaga jest nawet niższa niż Themy :roll:

Co ma w wyposażeniu Thema, czego nie ma XF ? Lista silników do wyboru w porównaniu do jaga to kpina : zolta :

Linia jaguara jest sporo "lżejsza" niż Themy, zwłaszcza tył. Jag jest raptem kilka cm krótszy niż Thema i nie wygląda klockowato

Silnik pentastar z 8 biegowym ZFem to połączenie idealne i silnik i skrzynia ma bardzo dobre opinie.

PS1: nic do Themy nie mam i kiedyś może sobie nawet taką sprawię, oczywiście żadnego Diesla : buja w oblokach :

PS2: czemu stawiamy potężną utratę wartości jako zaletę :roll:


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 22:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
Helios pisze:
03 lis 2018, 19:40
Cena Jaga jest nawet niższa niż Themy :roll:

Co ma w wyposażeniu Thema, czego nie ma XF ? Lista silników do wyboru w porównaniu do jaga to kpina : zolta :

Linia jaguara jest sporo "lżejsza" niż Themy, zwłaszcza tył. Jag jest raptem kilka cm krótszy niż Thema i nie wygląda klockowato

Silnik pentastar z 8 biegowym ZFem to połączenie idealne i silnik i skrzynia ma bardzo dobre opinie.

PS1: nic do Themy nie mam i kiedyś może sobie nawet taką sprawię, oczywiście żadnego Diesla : buja w oblokach :

PS2: czemu stawiamy potężną utratę wartości jako zaletę :roll:

O gustach, co do karoserii, nie ma co dyskutować, ale porównanie XF, których jest na pęczki i który wyglada jak Opel Insignia do Themy jest nie na miejscu. Ilość miejsca wewnątrz nawet Delta ma większą, wykonanie, użyte materiały i ich spasowanie na poziomie Kappy (z całym szacunkiem do Kappy). Inna bajka.

Jeden chce ekonomicznie i dynamicznie i wybierze diesla. Drugi chce w miarę dynamicznie i w mieście 18l, wybierze benzynę. Najkrócej ujmując.


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 22:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3397
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Marcin_D pisze:
03 lis 2018, 17:28
Jakby nie patrzeć - nawet że to ten sam segment to nie mają porównania.
Cadillac - niestety jest bardzo plasticzany (oglądałem)
Jaguar - z ceną nie podpasuje.

Jak by nie patrzeć - Thema jest nie do przebicia w stosunku rocznik/wyposażenie/cena.

Dla mnie ma tylko jedną wadę - brak jednostek Pb pod maską (diesli nie lubię i nic mnie nie przekona - jeździłem różnymi i w każdym słyszę "klekot' - nawet w A8).
Bo pewnie wszystkie miały elektorwtryskiwacze. A jak z piezoelektrykami? Też klepią dla pana? ;)
Mowie o tych co posiadaja 7 dawek na 1 cykl pracy

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 22:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Posty: 629
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Czy Thema występowała w kombi? Bo jakoś takiej nie widuję w ogłoszeniach w przeciwieństwie do 300 C.. To jedyna wersja nadwozia na którą chętnie bym się już teraz skusił.

Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka


_________________
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 22:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
miwis pisze:
03 lis 2018, 22:37
Czy Thema występowała w kombi? Bo jakoś takiej nie widuję w ogłoszeniach w przeciwieństwie do 300 C.. To jedyna wersja nadwozia na którą chętnie bym się już teraz skusił.

Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka


Tylko sedan i produkowany w latach 2011-2014, z czego roczników 2014 sprzedano w polskich salonach całe 4 sztuki 😁 Info pewne i „z pierwszej” ręki 😎


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 22:59 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10078
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Bartosz_L. pisze:
03 lis 2018, 22:10
Jeden chce ekonomicznie i dynamicznie i wybierze diesla. Drugi chce w miarę dynamicznie i w mieście 18l, wybierze benzynę. Najkrócej ujmując.
Ale co sprawia, że ta konfiguracja jest jedną z najbardziej nieudanych w całym FCA?

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 23:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
FXX pisze:
03 lis 2018, 22:59
Bartosz_L. pisze:
03 lis 2018, 22:10
Jeden chce ekonomicznie i dynamicznie i wybierze diesla. Drugi chce w miarę dynamicznie i w mieście 18l, wybierze benzynę. Najkrócej ujmując.
Ale co sprawia, że ta konfiguracja jest jedną z najbardziej nieudanych w całym FCA?
Sterowniki tej 8-biegowej skrzyni w modelach 3.6l z dwóch pierwszych lat produkcji (2011-2012r), były dwie akcje serwisowe i na to powinien być kwit u właścicieli.


Na górę
PostDodany: 03 lis 2018, 23:09 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10078
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Bartosz_L. pisze:
03 lis 2018, 23:03
Sterowniki tej 8-biegowej skrzyni w modelach 3.6l z dwóch pierwszych lat produkcji (2011-2012r), były dwie akcje serwisowe i na to powinien być kwit u właścicieli.
Coś jeszcze? Trochę mało jak na jedną z najbardziej nieudanych konfiguracji...
miwis pisze:
03 lis 2018, 22:37
Czy Thema występowała w kombi? Bo jakoś takiej nie widuję w ogłoszeniach w przeciwieństwie do 300 C.. To jedyna wersja nadwozia na którą chętnie bym się już teraz skusił.

Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Michale, 300C tylko w pierwszej generacji występowało jak kombi.
Druga generacja to tylko sedany tak jak i Thema.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 04 lis 2018, 22:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 582
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Helios pisze:
03 lis 2018, 19:40
PS2: czemu stawiamy potężną utratę wartości jako zaletę :roll:
Nie bądźmy obłudni..
Wielu z nas zakupiło używaną Lancię - między innymi dlatego,
że te auta jako używane mają świetny stosunek: kilogram luksusu za złotówkę.
Czyli krótko rzecz ujmując.. bardzo tracą na wartości.

Dzięki temu jest tutaj sporo niezamożnych właścicieli względnie luksusowych aut
kupionych okazyjnie (czy też po prostu niedrogo): Thesis, Kappa, Delta, Phedra.

Jeśli ktoś kupił taka nową Lancię z salonu - to się mylę.. ale takich tutaj jest chyba niewielu?

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 04 lis 2018, 23:15 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Legnica
mikee72 pisze:
04 lis 2018, 22:46
Helios pisze:
03 lis 2018, 19:40
PS2: czemu stawiamy potężną utratę wartości jako zaletę :roll:
Nie bądźmy obłudni..
Wielu z nas zakupiło używaną Lancię - między innymi dlatego,
że te auta jako używane mają świetny stosunek: kilogram luksusu za złotówkę.
Czyli krótko rzecz ujmując.. bardzo tracą na wartości.

Dzięki temu jest tutaj sporo niezamożnych właścicieli względnie luksusowych aut
kupionych okazyjnie (czy też po prostu niedrogo): Thesis, Kappa, Delta, Phedra.

Jeśli ktoś kupił taka nową Lancię z salonu - to się mylę.. ale takich tutaj jest chyba niewielu?
Ale kumasz czaczę, że ten proces dalej trwa?! Dopóki cena nie spadnie do poziomu względnie sprawnego tetrisa ~15k
Póki co za taką Themę na ropę w jakimś tam stanie trzeba dać 60k, to za 2 lata będzie to ze 40k. Czyli nie licząc eksploatacji, przy kilkuletnim aucie mam tracić ok 10k na rok? Sorry, ale to nie dla mnie (czyli tego niezamożnego)


Na górę
PostDodany: 05 lis 2018, 9:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3093
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Ciekawe czy w 2 generacji 300C (więc i Themy) poprawiono odporność na korozję, bo w 1 generacji dobrze to nie wygląda, nawet ocynku pożałowali 8-O Gdzieś od 5 minuty:

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: cypis1987 i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl