Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 12 gru 2017, 18:57

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: 27 gru 2011, 16:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2681
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Jakiś moderator mógłby to w sumie przenieść bo trochę off-top zrobiliśmy. :D

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 27 gru 2011, 16:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
A ja mam zapalniczkę z tyłu i nawet powietrze z kratek leci :P

Wtryski bzz sprawdzone i są ok, w czwartek jadę podłączyć go pod kompa jeszcze raz i sprawdzić teraz ustawienia pompy. Zobaczymy co mi powiedzą. Obawiam się by nie zdiagnozowali mi je....tej pompy :/ Bo wtedy się złamię już :/ Będę musiał szukać jakiejś używki po regeneracji w dobrym stanie lub regenerować tą :/ A ta wizja mnie przeraża :/

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 29 gru 2011, 18:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Niestety nie udało mi się podłączyć Włoszki do kompa :/ Muszę siedzieć w pracy od rana :/ Może na week się uda :) A mam takie pytanko, ten silnik i pompa mają samo-odpowietrzający się układ paliwa (chodzi mi w szczególności o pompę wtryskową) czy trzeba ręcznie odpowietrzać? A od nie dawna zaświeca mi się dziwna kontrolka jak silnik jest ciepły, tez tak macie że macie dwie kontrolki "check" ?? Po lewej stronie czerwona a po lewej stronie jak auto jest rozgrzane przy próbie odpalenia znowu, zanim się nagrzeją świece zapala się po prawej stronie zielony "check" ?? Wie ktoś od czego to ?? A i jakie czujniki muszę kupić do włączania się wentylatorów i do czujnika temperatury płynu? jeden jest przy termostacie a drugi wkręcony w głowicę albo w blok obok świeć żarowych. I jak powinien wyglądać czujnik od temp paliwa? i jakieś numery żebym mógł podać w sklepie, bo niestety u mnie nie potrafią znaleźć do tego auta żadnego czujnika.... :/

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 29 gru 2011, 19:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2681
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Każda Thema ma dwa Checki. Zielony zapala się gdy przekręcasz kluczyk w pozycję MAR i wszystkie układy są gotowe do pracy. Przekręcasz kluczyk,odpalasz i check gaśnie. Czerwony natomiast zapali się gdy któryś z układów zgłosi błąd. Wyskoczy Ci to na infocenter a na desce zawita czerwony check. Tak samo zachowa się w trakcie jazdy, gdy np stracisz ładowanie, zniknie Ci ciśnienie oleju, zgaśnie Ci lampa, albo nie odbije stop... itd. itd...

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 29 gru 2011, 23:48 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2005, 00:00
Posty: 6819
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa
Zielony check zapala się gdy auto jest gotowe do odpalenia a wszystko w nim "gro i bucy". Skoro wspominasz o ciepłym silniku i natychmiastowym zielonym check w pozycji MAR to wszystko wskazuje na to, że nie zachodzi oczekiwanie na podgrzanie silnika żarowymi świecami i można natychmiast odpalać... Jak dla mnie, prawidłowiej nie może być.

_________________
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517


Na górę
Post: 30 gru 2011, 12:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2054
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Nie wiem jak jest w TD, natomiast w VIS i Turbo mkIII jest już marchewka od wtrtsku, która nie ma nic wspólnego z zielonym i czerwonym checkiem.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 01 sty 2012, 17:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Posty: 687
Lokalizacja: Łęki/Kraków
Cytuj:
Nie wiem jak jest w TD, natomiast w VIS i Turbo mkIII jest już marchewka od wtrtsku, która nie ma nic wspólnego z zielonym i czerwonym checkiem.
Masz w sumie racje. Gdy lampka wtrysku sie pali to i tak wyskoczy ci zielony check.
W TD ogolnie nie ma tej lampki (nie jest podlaczona) natomiast w tej themie kolegi z elektryczna pompa kontrlka wtryskow pali sie w razie gdy jest cos nie tak.

Co do odpowietrzania to wspominalem wczesniej ze zamiast tego dziwnego filtra samorobki powinienes miec mechanizm odpowietrzania ukladu i podgrzewania filtra. Odpowietrzanie jest na taki przycisk i sobie poprostu pompujesz pompeczką.


Na górę
Post: 01 sty 2012, 23:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kurde a czy mógłbyś podesłać na priva jakąś fotkę z opisem bo za chiny ludowe nie mogę tego znaleźć, a już mam cały zestaw z podgrzewaczem i w ogóle, bo kupiłem i zamontowałem. Byłbym baaaardzo wdzięczny :)

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 02 sty 2012, 00:30 
Ciekawym ile pochłonęła Thema od zakupu?


Na górę
   
Post: 02 sty 2012, 11:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Posty: 687
Lokalizacja: Łęki/Kraków
Cytuj:
Kurde a czy mógłbyś podesłać na priva jakąś fotkę z opisem bo za chiny ludowe nie mogę tego znaleźć, a już mam cały zestaw z podgrzewaczem i w ogóle, bo kupiłem i zamontowałem. Byłbym baaaardzo wdzięczny :)
Ale opisem czego? Tam wszystko jest proste jak drut


Na górę
Post: 02 sty 2012, 16:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kurcze nie nie wiem gdzie jest ta pompka i jak ona nawet wygląda :/

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 05 lut 2012, 16:18 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Witam ponownie wszystkich po długiej przerwie :) Lancia jest już prawie na ukończeniu, jedynie zostaje mi podłączenie się do kompa by sprawdzić ustawienia pompy wtryskowej :) Mam tylko jeszcze jedno pytanie w sprawie układu paliwowego, czy w tym modelu co mam występuję elektryczna pompka paliwa niskociśnieniowa? która ma za zadanie podpompowywać paliwo do filtra i pompy wtryskowej? bo gdzieś tak wyczytałem i chciałbym wiedzieć czy to prawda? bo ja niestety takiej pompki nie mam, a w zbiorniku paliwa jest miejsce na nią i nawet oryginalna kostka jest do podłączenia? No chyba że od czego innego jest ta kostka? jedna jest od pływaka a drugą mam luźną? Bo może to być problem właśnie u mnie z cofającym się paliwem i nie dopompowywaniem paliwa do filtra ze zbiornika.

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 05 lut 2012, 23:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Posty: 687
Lokalizacja: Łęki/Kraków
Wydaje mi się że pompa sama powinna ciągnąć paliwo. A kostki w instalacji są bo pewnie była uniwersalna instalacja do benzyniaków jak i ropniaków.


Na górę
Post: 16 kwie 2012, 12:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Masz rację Windforce :)
A ja do tej pory nie połączyłem się z komputerem w lancii :/ wszystko już mam zrobione tylko to zostało :/ Wstępnie umówiłem się w serwisie Fiata w Stalowej Woli na diagnostykę, może im się to uda (choć zapewniali że się podłączą). Koszt 120zł za taką przyjemność, chyba niezbyt wygórowana cena jak na serwis. A może jest jakiś sposób tzw "domowy" czyli odczytywanie migania kontrolki jakie błędy wskaże? Da radę coś takiego w Themie? Jeśli tak to jak to zrobić?

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 16 kwie 2012, 14:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Posty: 687
Lokalizacja: Łęki/Kraków
Istnieją te komputerki z allegro ale nie probowalem osobiście tak ze nie wiem. Jeszcze do tego muszą być potem tłumaczenia błędów albo cos takiego.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]