Thema - zawieszenie gwintowane?

Awatar użytkownika
kornel_95
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1128
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:38
Imię: Kornel
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: kornel_95 » 25 maja 2013, 0:57

Witam mam takie pytanko :)
Czy orientuje się ktoś czy jest możliwość kupienia Zawieszenia gwintowanego do themy Sw : buja w oblokach :
Pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony 25 maja 2013, 1:22 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Kornel - naucz się tytułować zgodnie z zasadami!!!
JEST

Lancia Thema SW 2.0 turbo :)
BYŁA
Lancia Lybra 1.9JTD
Lancia Kappa 2.4jtd
Alfa Romeo 166 3.0 Sportronic
Alfa Romeo 166 2.5 Sportronic

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 25 maja 2013, 11:34

tak jest w Tesco teraz promocja :) A tak na serio, to nie ma. nie ma praktycznie nic. Mam namiary na gościa co mi polecał angielską firmę, która zrobiła dobry zawias na tor do Themy. Koszty zabójcze ale można coś ciekawego uzyskać.
Miro też sprawdza dostępność Bilsteinów B6 + do tego jakieś sprężyny. Poza tym sprawdzaj ebaya niemieckiego. Sporadycznie ktoś wystawi jakiś wynalazek do Cromy, a to to samo praktycznie.

P.S. Oczywiście gdybyś trafił gdzieś na coś ciekawego, to daj proszę znać. Strasznie mnie denerwuje ta moja koza :D
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
kornel_95
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1128
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:38
Imię: Kornel
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: kornel_95 » 25 maja 2013, 11:51

No właśnie tak od wczoraj poszukuje i nic nie ma kompletnie nic ...
Ciekawe tylko czy od jakiegoś innego samochodu dały by się przypasować z małymi przeróbkami ..
Bo strasznie mi się marzy taki gwint w themie : buja w oblokach :
JEST

Lancia Thema SW 2.0 turbo :)
BYŁA
Lancia Lybra 1.9JTD
Lancia Kappa 2.4jtd
Alfa Romeo 166 3.0 Sportronic
Alfa Romeo 166 2.5 Sportronic

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 25 maja 2013, 13:27

Mi się marzy od 10 lat :D Może na tą zimę podejmę temat.
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: vanisch » 25 maja 2013, 14:54

A Saab 9000/Alfa 164? Zawias mają inny?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 25 maja 2013, 15:15

AR 164 też może być. Saab ma tył inny.
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: vanisch » 25 maja 2013, 15:20

Amory są:
:link:

Na pozostałych aukcjach mają też amory do innych wersji.

Sprężyny do Themy:

:link:
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 25 maja 2013, 15:29

no tak, tak ale gwintu niet :(
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: vanisch » 25 maja 2013, 15:32

Sprężyny -30 czy -40mm + amor sportowy nie wystarczą? ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
kornel_95
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1128
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:38
Imię: Kornel
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: kornel_95 » 25 maja 2013, 15:33

nie nie to nie to samo co gwint :)
JEST

Lancia Thema SW 2.0 turbo :)
BYŁA
Lancia Lybra 1.9JTD
Lancia Kappa 2.4jtd
Alfa Romeo 166 3.0 Sportronic
Alfa Romeo 166 2.5 Sportronic

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: vanisch » 25 maja 2013, 15:51

I z ciekawości- po co Wam gwint w Themach? Na tor?
Bo wyrzucanie 4/5/6tys zł na jakiś dobry gwint żeby używać go na naszych drogach chyba średnio ma sens :roll:

W sumie drogie hobby ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
kornel_95
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1128
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:38
Imię: Kornel
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: kornel_95 » 25 maja 2013, 16:15

dla mnie gwint ma dużą przewagę ze można regulować wysokość :)
NO i nie raz chce jechać nisko a raz wyżej :D
JEST

Lancia Thema SW 2.0 turbo :)
BYŁA
Lancia Lybra 1.9JTD
Lancia Kappa 2.4jtd
Alfa Romeo 166 3.0 Sportronic
Alfa Romeo 166 2.5 Sportronic

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Michor » 25 maja 2013, 16:31

no to Air w takim razie.

Da sie to prosto relatywnie zrobić, no i w odróżnieniu od gwintu, nie trzeba kół zdejmować do regulacji:)

jest już kilka patentów przetartych w PL na temat DIY Air.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 26 maja 2013, 21:07

Ja dzisiaj te przebrzydłe koła zdjąłem z Themy i zabieram się za obniżenie, żeby to w końcu trzymało się drogi :D :D
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: mac1us » 26 maja 2013, 23:57

To czemu nie kupicie wkładów do amortyzatorów gwintowanych np. z jakiegoś VW co ma podobną masę i rozkład mas co thema. Resztę można zrobić samemu, samą kolumne z rury, część się gwintuje od dołu spawam płytki by przykręcić do zwrotnicy, płytki wycięte na wzór oryginalnych laserem czy wodą. Sprężyny i nakrętki do gwintu kupujemy na allegro z jakiegoś używanego, markowego gwintu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”