Croma/Thema 2.0 Automatic - typ rozrusznika

Awatar użytkownika
volumetrico
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 200
Rejestracja: 06 gru 2010, 17:41
Lokalizacja: Krakow

Croma/Thema 2.0 Automatic - typ rozrusznika

Post autor: volumetrico » 19 sie 2016, 18:47

Czy rozrusznik silnika 2.0 ie z auta ze skrzynią automatyczną{ 4 biegowa skrzynia ZF} jest taki sam jak do wersji manualnej? chodzi o rozstaw śrub mocujących do skrzyni, ewentualnie jakieś inne róznice, nie wynikające z róznic rocznikowych typu starszy rozrusznik bez przekładni planetarnej, nowszy z planetarną, marelli inny niż bosch itp...
Ostatnio zmieniony 19 sie 2016, 22:52 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Solo italiana automobili da Cracovia.

Awatar użytkownika
volumetrico
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 200
Rejestracja: 06 gru 2010, 17:41
Lokalizacja: Krakow

Re: Croma/Thema 2.0 Automatic - typ rozrusznika

Post autor: volumetrico » 20 wrz 2016, 15:35

Odpowiem sobie sam, moze sie komus przyda, rozrusznik w automacie 4biegowym ZF jest taki sam jak w manualnej wersji, do 1990 roku 1.1kW od 1991 1.4kW. U mnie teraz siedzi w 2.0 automacie z 89 roku rozrusznik 1.1kW z lancii prismy 1.6ie mpi z 1986 roku.
Solo italiana automobili da Cracovia.

seraf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 303
Rejestracja: 02 maja 2016, 18:44
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: Croma/Thema 2.0 Automatic - typ rozrusznika

Post autor: seraf » 28 paź 2016, 8:27

Tego nie wiedziałem, ale nie miałem problemu z rozrusznikiem w Cromie automat.
"Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć" - Walter Rohrl.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”