Thema - ciśnienie paliwa

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema - ciśnienie paliwa

Post autor: Mariusz91 » 20 lut 2011, 11:26

Ciekawe co piszesz, mi wydaje się ze ciśnienie powinno być generalnie stałe, a ilość paliwa regulowana jest przez ECU czasem otwarcia wtryskiwaczy, U mnie zresztą tak się to właśnie zachowuje, po dodaniu gazu wskazówka nie podnosi się tylko ma nie wielkie wychyły (drga) I gdy ustawione są 3 bary to auto zapierdziela jak głupie natomiast jak się zagrzeje spada do tych 2 barów i zaczyna jej brakować paliwa na wyższych obrotach :-? No i pali jak smok bo 14 litrów to trochę dużo :-?

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema - ciśnienie paliwa

Post autor: Lukasz_TG » 20 lut 2011, 13:30

Mariusz91 pisze:Ale co ma temperatura silnika do pompy? Przecież jej praca zależy tylko od napięcia, nie ma na nią wpływu temp silnika.
Miałem kiedyś problem z pompą, po odpaleniu na zimno było ok jak troche pochodziła około 10 min to zaczynały się problemy.

Wąż z podciśnienia kiedyś mi pękł, ale nie miało to wpływu na spalanie, jedynie wolne obroty były niższe
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Re: Thema - ciśnienie paliwa

Post autor: blejku » 20 lut 2011, 21:26

Znalezione na necie - potwierdza sie z moimi doswiadczeniami
Moze faktycznie pompa ale wczesniej bylo duzo caly czas

Opis regulacji
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”