Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 09:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 20 lut 2011, 11:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2705
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Ciekawe co piszesz, mi wydaje się ze ciśnienie powinno być generalnie stałe, a ilość paliwa regulowana jest przez ECU czasem otwarcia wtryskiwaczy, U mnie zresztą tak się to właśnie zachowuje, po dodaniu gazu wskazówka nie podnosi się tylko ma nie wielkie wychyły (drga) I gdy ustawione są 3 bary to auto zapierdziela jak głupie natomiast jak się zagrzeje spada do tych 2 barów i zaczyna jej brakować paliwa na wyższych obrotach :-? No i pali jak smok bo 14 litrów to trochę dużo :-?

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 20 lut 2011, 13:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Cytuj:
Ale co ma temperatura silnika do pompy? Przecież jej praca zależy tylko od napięcia, nie ma na nią wpływu temp silnika.
Miałem kiedyś problem z pompą, po odpaleniu na zimno było ok jak troche pochodziła około 10 min to zaczynały się problemy.

Wąż z podciśnienia kiedyś mi pękł, ale nie miało to wpływu na spalanie, jedynie wolne obroty były niższe

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Post: 20 lut 2011, 21:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 456
Lokalizacja: Będzin
Znalezione na necie - potwierdza sie z moimi doswiadczeniami
Moze faktycznie pompa ale wczesniej bylo duzo caly czas

Opis regulacji

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]