Witam !!
Jak wygląda żywotność skrzyń automatycznych w Themie ??
Czy to bardzo stara konstrukcja, czuć szarpanie przy zmianie biegów ??
Jak z eksploatacją , na co zwracać uwagę ??
Najbardziej mnie interesuje czy skrzynia jest trwała ??
Pozdrawiam
Thema - żywotność automatu
Thema - żywotność automatu
Lancia Kappa 2.4 T.DS
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Thema - żywotność automatu
przyprowadziłem raz theme 3.0 aut z przebiegiem ponad 200tkm
nie zrobiłem nią co prawda dużo kilometrów (tylko droga do kraju + dwa dni jazdy=2000km) ale działała bez zarzutu
ładnie przełączała/ kickdown reagował natychmiast/ cicha
jeśli byś potrzebował takiej skrzyni to oddam tą właśnie z 3.0 za śmieszne pieniądze - mam 2.0 w manualu - nie ma możliwości podpięcia nawet kiedyś... więc leży zbyteczna (thema poszłą na części)
nie zrobiłem nią co prawda dużo kilometrów (tylko droga do kraju + dwa dni jazdy=2000km) ale działała bez zarzutu
ładnie przełączała/ kickdown reagował natychmiast/ cicha
jeśli byś potrzebował takiej skrzyni to oddam tą właśnie z 3.0 za śmieszne pieniądze - mam 2.0 w manualu - nie ma możliwości podpięcia nawet kiedyś... więc leży zbyteczna (thema poszłą na części)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Thema - żywotność automatu
W zasadzie na razie nie potrzebuje skrzyni ale kto wie.
Mam na oku jedną theme 3.0 w automacie i narazie szukam informacji.
Mam na oku jedną theme 3.0 w automacie i narazie szukam informacji.
Lancia Kappa 2.4 T.DS
Thema - żywotność automatu
JA mam lenia w Alfie 164- podejrzewam, że to ten sam 4HP-18 z firmy ZF- stosowany był w Audi też.
Jeśli chodzi o przekładanie biegów to jest różnie- u mnie czasem czuć szaprnięcia ale to wtedy jak pedał mam nieco głębiej w podłodze i przerzuca z 3 na 4. Przy 1 do 2 nic nie czuć. U mnie są 2 stopnie kick downa- pierwszy do 3500 obr drugi do max. A jak Ci się znudzi myślenie skrzyni za Ciebie to masz przełożenia 1-2-3.
Jeśli chodzi o przekładanie biegów to jest różnie- u mnie czasem czuć szaprnięcia ale to wtedy jak pedał mam nieco głębiej w podłodze i przerzuca z 3 na 4. Przy 1 do 2 nic nie czuć. U mnie są 2 stopnie kick downa- pierwszy do 3500 obr drugi do max. A jak Ci się znudzi myślenie skrzyni za Ciebie to masz przełożenia 1-2-3.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/