witam
pytanie dotyczy różnic w głowicy 2.0 i.e. 8v a 2.0 8v turbo. moj silnik to zwykla 2.0 8v ale żeby zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu pytam właśnie o różnice. jeśli są to zakup odpada. pozdrawiam maciek
thema-głowica
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
thema-głowica
a po co ci głowica od turbo?
generalna różnica to tłoki z wgłębieniami w turbo (silnik "odprężony")
generalna różnica to tłoki z wgłębieniami w turbo (silnik "odprężony")
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 0:00
- Skype: maciek_ravenna
- Lokalizacja: dębno, zachodnipomorskie
thema-głowica
nie interesuje mnie dodanie turbiny tylko różnice w głowicy. nie chcę zdejmować i unieruchamiać auta aby móc zobaczyć. potrzebuję poprostu głowicy do 2.0 8v,
kupić, dostosować do użytkowania a potem stanąć na parę godzin i przełożyć. themą zamierzam jeszcze trochę pojeździć stąd moja troska o ważny element.obecna poci się już niemal z każdej strony.
kupić, dostosować do użytkowania a potem stanąć na parę godzin i przełożyć. themą zamierzam jeszcze trochę pojeździć stąd moja troska o ważny element.obecna poci się już niemal z każdej strony.