Thema - ciśnienie w układzie paliwowym
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 184
- Rejestracja: 21 lis 2005, 0:00
- Imię: wojciech
- Lokalizacja: Białogard
Thema - ciśnienie w układzie paliwowym
czy paliwo w układzie powinno być podczas postoju samochodu i dopiero jest podawane przy rozruchu czy nie czy jest to wina pompki że schodzi z układu podczas postoju
thema 2,0 16V i.e 91r.
thema 2,0 16V i.e 91r.
thema 2.0 16V i.e SW
kappa coupe 2.0 20V T
tel. 660 417 194
bumar koszalin s.a grupa wiss
kappa coupe 2.0 20V T
tel. 660 417 194
bumar koszalin s.a grupa wiss
thema ciśnienie w układzie paliwowym
Witam,
Szczelność układu paliwowego - ciśnienie ok. 3 bar powinno utrzymać się przez min. 60 sek. po wyłączeniu pompy. Jeżeli maleje szybciej to przypuszczalnie nie trzyma szczelności któryś z wtryskiwaczy.
Podczas uruchamiania po postoju, pompa paliwowa jest włączana w momencie załączenia zapłonu (MAR) i, po chwili, wyłączana. To po to, aby uzupełnić ciśnienie w listwie do nominalnego. Ponownie pompa załączana jest w momencie uruchamiania silnika.
Praktycznie, ciśnienie w układzie utrzymuje się dość długo, nawet kilka godzin (ale na niższym poziomie niż 3 bary).
Pozdrawiam
Szczelność układu paliwowego - ciśnienie ok. 3 bar powinno utrzymać się przez min. 60 sek. po wyłączeniu pompy. Jeżeli maleje szybciej to przypuszczalnie nie trzyma szczelności któryś z wtryskiwaczy.
Podczas uruchamiania po postoju, pompa paliwowa jest włączana w momencie załączenia zapłonu (MAR) i, po chwili, wyłączana. To po to, aby uzupełnić ciśnienie w listwie do nominalnego. Ponownie pompa załączana jest w momencie uruchamiania silnika.
Praktycznie, ciśnienie w układzie utrzymuje się dość długo, nawet kilka godzin (ale na niższym poziomie niż 3 bary).
Pozdrawiam
thema ciśnienie w układzie paliwowym
a właśnie - wujek - nie wiem skąd masz te dane ale nie wiesz może jakie powinno być ciśnienie w Themie turbo 8v (silnik 834F-87)? u mnie jest 1,8-2,0 i ciągle mam wrażenie że lekko za słabo
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
thema ciśnienie w układzie paliwowym
Witam,
Dane - z wynotowanych wyjątków z serwisówek, oryginalnych, chwilowo udostępnionych do wglądu (ale to już przeszłość).
Jeżeli masz poniżej 3 barów to trochę mało - mogą źle rozpylać wtedy wtryskiwacze, może przerywać na większych obciążeniach i nierówno pracować na jałowych. Czasem przyczyną jest słaba drożność filtra paliwa - ostatnio zatykają się jak najęte.
Jeżeli dobrze pamiętam to, i w 16v, i w turbo, ciśnienie w listwie 3-3.2 bara.
Pozdrawiam
Dane - z wynotowanych wyjątków z serwisówek, oryginalnych, chwilowo udostępnionych do wglądu (ale to już przeszłość).
Jeżeli masz poniżej 3 barów to trochę mało - mogą źle rozpylać wtedy wtryskiwacze, może przerywać na większych obciążeniach i nierówno pracować na jałowych. Czasem przyczyną jest słaba drożność filtra paliwa - ostatnio zatykają się jak najęte.
Jeżeli dobrze pamiętam to, i w 16v, i w turbo, ciśnienie w listwie 3-3.2 bara.
Pozdrawiam
thema ciśnienie w układzie paliwowym
a czujnik bierze właśnie z listwy?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
thema ciśnienie w układzie paliwowym
Witam,
Ciśnienie w listwie, regulowane przez regulator ciśnienia (bombka).
O którym dokładnie czujniku wspomniałeś?
Pozdrawiam
Ciśnienie w listwie, regulowane przez regulator ciśnienia (bombka).
O którym dokładnie czujniku wspomniałeś?
Pozdrawiam
thema ciśnienie w układzie paliwowym
hehe nie ma jak dobrze postawione pytanie - właśnie się zorientowałem że ja od początku o czymś innym, czytam i nie widzę - ja o ciśnieniu powietrza do turbiny ... wracam na wakacje
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT