Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 gru 2017, 17:03

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 sie 2006, 22:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
Chcialem zakupic do mojej Dedrusi glosniczki na przod takie malutkie pod przednia szybe , wlasnie tu nie pamietam cyz tam sa 10 m czy 13 cm ?
W kazdym razie rozgladalem sie za glosnikami i nie moge znalesc zadnych ktore by mi spasowaly. szukalem wsrod renomowanych firm jak blaupunkt, Alpine Pionier i Sony ale nie ma zadnych glosnikow nawet w grubych cenach ktore maja wieksza moc niz RMS 30 W, a ja szukam takich ktore mialy by przynajmniej RMS 60 W, natomiast te ktore maja juz taka moc maja z d*** pasmo przenoszenia. wiec moze ktos sie zna na jakis konkretnych modelach glosnikow i moze cos polecic. Dziwne tez jest to ze znalazlem tanie glosniki calkowicie nieznanych firm ktore maja i taka moc i bardzo dobre pasmo przenoszenia ! Więc sam juz nie wie, chodzi mi tez zeby te glosniczki dobrze przenosily basy a nie buczaly. Co myslicie w tym temacie?

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 11 sie 2006, 22:56 
Na temat nagłośnienia rozmawiaj z Kabarem, to co zapodałeś będzie grało jak stary Kasprzak, strzałeczka jaqob :wink:


Na górę
   
Post: 11 sie 2006, 23:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2005, 00:00
Posty: 1038
Lokalizacja: Lublin
Obrazek

_________________
Dedra 2.0 TDS


Na górę
Post: 11 sie 2006, 23:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
To moze Kabar czasem zagladnie w ten watek :D

Mlody_lbn, te zdjecie co pokazales to chyba glosniczki z polki z tylu ? A ja szukam glosniczkow na przod pod szybke przednia z tylu mam wypasik glosniczki Alpine :D

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 12 sie 2006, 08:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Z przodu masz głośniki 10 cm. Jeśli ktoś twierdzi , że taki głośnik ma 250W , to albo sam jest idiotą , albo z kupujacego chce zrobić wała . Papier wszystko przyjmie i coś , co opisane jest : Total Power Music = 250W ma dwa głośniczki ( nisko - i wysokotonowy ) o mocy elektrycznej 5-10W ! Przy czym znowu naiwnością byłoby sądzić , że przy takiej średnicy membrany - oddawanie niskich tonów będzie dobre . Tak , że informację o paśmie przenoszenia 20Hz - 20kHz można między bajki włożyć . Realne jest 200Hz ! A te 20 kHz to też jest chwyt pod publikę - człowiek przestaje słyszeć dzwięki o częstotliwościach powyzej 16 kHz . Chyba że ktoś jest nietoperzem ...
Nie daj się nabrać na super okazje . Porządny głośnik musi kosztować . A całkiem niezłe głośniczki o niewielkich wymiarach robi np. JBL . Tylko uczciwie podaje , że mają 30 - 40W .

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; 2xDedra SW 2,0 16V i 1,8 8V; Lancia Y 1,4;
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 i 530; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Delta 1,6 16V; Alfa 156 2,0 JTS


Na górę
Post: 12 sie 2006, 10:49 
Offline
Specjalista ds. części zamiennych
Specjalista ds. części zamiennych
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2005, 00:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gliwice
Ja mam u siebie z przodu kenwood 10, metalowe membramy dwudrożne 80w. a co powiecie o takim umiejscowieniu wysokotonówek:
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Lancia Dedra 1.8 i.e 16v Ls
GG:7270607 GG:7270607


Na górę
Post: 12 sie 2006, 10:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
ok dzieki wielkie, wlasnie mnie to zastanawialo troche ze glosniki Alpine za prawie 200 zl maja tylko 30W a glosniczki za 22 zl maja ich 90W :D

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 12 sie 2006, 11:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Cytuj:
Tylko te JBL maja takie same parametry jak te blaupunkta a kosztuja ze 3 rzy tyle ?
A co to sa bosmanny ? nawet w MediaMarkt pelno tego ?
Ja też się zastanawiałem , aż do momentu wyjścia z pomieszczenia odsłuchowego . Teraz się zastanawiam - skąd wziąć kasę na takie ...

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; 2xDedra SW 2,0 16V i 1,8 8V; Lancia Y 1,4;
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 i 530; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Delta 1,6 16V; Alfa 156 2,0 JTS


Na górę
Post: 12 sie 2006, 11:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2004, 00:00
Posty: 426
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Ja mam u siebie z przodu kenwood 10, metalowe membramy dwudrożne 80w. a co powiecie o takim umiejscowieniu wysokotonówek:
...
Z tego co widze to słupki są na środkowym słupku koło podsufitki.
Takie umiejscowienie jest.... złe :)

chyba że lubisz słuchać muzyki siedząc tyłem do orkiestry :-)
Ich wysokość też jest niepoprawna.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 12 sie 2006, 15:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
a co powiecie o tych MACAudio ?

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 12 sie 2006, 22:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
Dobra w sumie kupilem Pionieery, te Jbl sa za drogie a w MediaM sprawdzalem JBL to w sumie niewiele lepiej graly niz Clariony, skolei clariony byly drozsze niz pioneery o tych samych parametrach a sa produkowane w chinach a pioneerky w holandi, wiec jest roznic,a sa na magnesach neodymowych, no i pionerky to pionery a clariony to pewnie cos jak te boschmanny

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 12 sie 2006, 23:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2004, 00:00
Posty: 426
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Po pierwsze primo: Żadne 10-tki nie zagrają basem, a szczególnie w desce.

Po drugie primo: Nie sugeruj się mocą a tym bardziej pasmem przenoszenia podawaną przez producentów. Bardzo często są one różnie mierzone i podawane przy różnym spadku charakterystki.

Po trzecie primo: W MM pracowałem kilka lat temu i wtedy miałem czas i możliwości żeby porównać większość popularnych modeli głośników. Wtedy zdecydowanie dla mnie najlepiej grały Infinity, pewnie ze względu na tekstylny (praw. jedwabny) tweeter.

Po czwarte primo: słuchać i jeszcze raz słuchać. Każdy ma inne ucho i słucha różnej muzyki. Najlepiej wybrać sobie kilka ulubionych płyt i przejść się właśnie chociażby do MM. Polecam godziny poranne w tygodniu, wtedy praktycznie nikogo nie ma i sprzedawca się nudzi ;-)

Po piąte primo: w czasach kiedy ja pracowałem w MM Pioneera produkował Tonsil, a Sony i Alpine robili w tej samej manufakturce i na tych samych liniach produkcyjnych we Włoszech. Oczywiście chodzi mi o podstawowe serie.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 12 sie 2006, 23:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2004, 00:00
Posty: 426
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze mała uwaga. W tej chwili głównie instaluje JBL i Infinity (ze względu na politykę firmy w której pracuje) oraz niemieckie RS Audio które gorąco polecam.
Dlatego nie mam porównania do innych aktualnie sprzedawanych głośników.
Czasem klienci przywiozą jakieś głośniki, ale to są raczej drogie serie (pow 1000 zł).

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 18 sie 2006, 17:15 
A skąd sikora pochodzicie :wink:


Na górę
   
Post: 18 sie 2006, 18:06 
województwo mazowieckie
CIECHANÓW :)


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]