Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 paź 2017, 20:07

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 18 lut 2017, 21:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
Posty: 76
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wyszków City
Witam

W wolnym czasie wymontowałem cały silniczek wycieraczek w celu przeczyszczenia styków. I mam problem ! Otóż niepotrzebnie odkręciłem silnik od mechanizmu. I teraz nie mogę ustawić prawidłowo tego ustrojstwa. Zamieszczam link do filmu gdzie nagrałem o co mi chodzi konkretnie. Ramię idzie do góry potem na dół i jeszcze raz odbija na dół uderzając w podszybie. Mam luzy na tych sworzniach gdzie przykręcane są ramiona. Ale kiedyś też były i było ok przed demontażem. Chcę tak ustawić żeby startowały z dołu i wracały w to same miejsce. Ale kilka godzin kombinowania nie dało efektu.

Link do filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=EUCQlnYI-9k

PS: Dałem tak ramię na filmie bo jak dam niżej to wali w podszybie i nawet ze dwa razy spadło mi w dół

Pozdrawiam

Tomek

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V 98r :) Lancia in my mind ! Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r


Na górę
Post: 18 lut 2017, 21:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 147
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
A czy próbowałeś zrobić tak: silniczek w pozycji 0 (czyli wycieraczki wyłączone) i wtedy zdemontować dźwignię z silniczka, ustawić prawidłowo mechanizm bez odkręcania ramion i dopiero zamontować dźwignię na silniczek.

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
Post: 18 lut 2017, 21:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
Posty: 76
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wyszków City
Witam

Właśnie chyba mój problem polega na tym że w punkcie zero nie mam ustawionego. Muszę zrobić tak że wymontuje cały mechanizm z silnikiem znowu. Ustawię na zero -czyli równolegle względem siebie górę z dołem. I może będzie ok. Bo nie mam tam jak dojść kluczem niestety. Dam znać jutro czy coś to pomoże a przy okazji wyczyszczę wszystko na błysk i nasmaruje. A te luzy też spróbuję skasować.

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V 98r :) Lancia in my mind ! Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r


Na górę
Post: 18 lut 2017, 22:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 147
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
Punktu 0 nie da się chyba przestawić z tego co pamiętam, po prostu silnik wykonuje jeden obrót na cykl i zatrzymuje się zawsze w tej samej pozycji, niezależnie od tego jak się to wszystko poskłada. Jak coś mogę jutro zajrzeć w Dedrze jak to jest ustawione i jakieś zdjęcie machnąć.
Pamiętam, że też trochę walczyłem z ustawieniem tego :P

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
Post: 18 lut 2017, 22:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2007, 00:00
Posty: 4118
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
Oj, też się z tym bujałem. Jedyne miejsce, gdzie możesz to regulować to osadzenie mechanizmu "nożyc" na wieloklinie silnika. Jeżeli masz tam przykręcone nożyce w złym położeniu, to zaczynają ruch najpierw w dół.
Ja to robiłem tak, że zamiast ramion wycieraczek zapiąłem opaski zaciskowe, "ogonek" był wystarczający żeby zobaczyć ruch, a duże i ciężkie ramiona mi nie przeszkadzały w pracy.
Potem trzeba odkręcić, przestawić, skręcić, najlepiej wsadzić do samochodu i złapać chociaż na 2 śruby, podłączyć i zobaczyć czy działa. W najgorszym wypadku - kilka razy ta sama procedura. Na sam koniec jeszcze ustawienie wycieraczek. Trochę zabawy jest.

_________________
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD


Na górę
Post: 19 lut 2017, 11:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
Posty: 76
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wyszków City
Hej

PastorFso jak byś miał chwile to cyknij jakąś fotkę. Muszę wymontować ten silnik jeszcze raz i spróbować ustawić tak jak miałem wcześniej i zobaczę czy to coś da. Z tymi opaskami to pomysł super !! Bo mi jak raz uderzyło ramię w kant maski to szlak mnie trafił. Dobrze za pomocnik w porę zapłon wyłączył.

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V 98r :) Lancia in my mind ! Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r


Na górę
Post: 19 lut 2017, 14:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
Posty: 76
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wyszków City
Witam

Udało mi się dzisiaj rozkminić ten cały mechanizm i wszystko gra jak należy. Jeżeli ktoś będzie chciał to mogę dać do działu zrób to sam. Ustawienie silniczka jest bardzo łatwe zajęło mi to pół godziny z wymontowaniem i ponownym zamontowaniem. Wieczorem zrobię cały schemat i dam do odpowiedniego działu.

Pozdrawiam

I dzięki za cenne rady !! :)

Tomek

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V 98r :) Lancia in my mind ! Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]