Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 lis 2017, 14:47

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 gru 2014, 15:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Cześć

Czy w Delcie 2.0 16v z 93 roku jest wyłącznik pompy paliwa w razie wypadku? Jeśli tak to gdzie go szukać?
W 2.0 turbo mam takie cudo pod fotelem kierowcy, ale w wolnossącej nie mogę nigdzie znaleźć.

Ogólnie prąd nie dochodzi do pompy. Podmieniłem przekaźnik ze ściany grodziowej, ale dalej cisza. Pompa na zewnętrznym zasilaniu chodzi i samochód odpala normalnie.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Post: 29 gru 2014, 17:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Powinien być właśnie pod fotelem kierowcy.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 30 gru 2014, 01:17 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Mam dostęp do dwóch egzemplarzy 2.0 wolnossącej i w żadnym nawet śladu pod fotelami.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Post: 30 gru 2014, 09:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 30 gru 2014, 09:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Dziwna sprawa. Z którego roku jest Twoja?
Dostałem info od kumpla, że u niego też pod fotelem nie ma nic takiego. Wszystkie, o których piszę są przed liftem, może w tym rzecz.

Obok przekaźnika i mapsensora jeden bezpiecznik znalazłem 15A. Czyściłem, wymieniałem zero efektu. Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Post: 30 gru 2014, 09:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
HPE koniec 95 roku

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 30 gru 2014, 16:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Cytuj:
No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
Z tymi bezpiecznikami to mi się pomyliło z 1.8. W 2.0 16v obok tego przekaźnika, to są bezpieczniki od sprężarki klimy i wentylatora. Bezpiecznik pompy paliwa jest w skrzynce w kabinie w lewym rzędzie SERVICES 15A, jak się go wyjmie to nie chodzi pompa i nie działają wskaźniki w zegarach.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 30 gru 2014, 20:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.


Na górę
Post: 30 gru 2014, 21:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Cytuj:
Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.
Ta 3-pinowa wtyczka jest do diagnostyki, gdy jest rozłączona nie świeci kontrolka wtrysku "marchewka" na desce.
Cytuj:
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.
W pierwszym poście pisze że wymieniał.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 30 gru 2014, 21:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Jw. przekaźnik podmieniony, bez zmian.

Bezpieczniki pod kierownicą sprawdzałem, na desce wskaźniki działają.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Post: 31 gru 2014, 00:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2052
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Ze schematu wynika, że pompa nie ma wyłącznika bezwładnościowego. Wyjście na pompe to pin nr 1 przekaźnika. Masa przekaźnika pin nr 7, wejście +12 za bezpiecznikiem pin 8 i 11, wejście +12 bezpośrednie pin 14. Pompa w tym wtrysku nie ma nic wspólnego z ECU silnika, więc jak podmieniłeś przekaźnik to sprawdz napięcia na pinach tak jak podałem. Sama pompa może też nie mieć masy, lub być spalona / zatarta.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 31 gru 2014, 01:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Pompa działa, jeździłem dzisiaj po podpięcie do zewnętrznego zasilania. Nie ma napięcia we wtyczce , masę brałem nie z wtyczki.
Jutro sprawdzę piny przekaźnika, dzięki.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Post: 31 gru 2014, 01:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2052
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Jak jeździłeś na zewnętrznym napięciu to znaczy, że przekaźnik ma mase. Czyli na pierwszy ogień mierz czy we wtyczce pin 1 na połączenie z kostką przy pompie oraz sprawdz mase pompy.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 31 gru 2014, 07:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Inaczej zobacz czy przekaźnik z 16v działa w turbo. Są 2 typy przekaźników.


Na górę
Post: 31 gru 2014, 11:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Przekaźnik jest ten sam, numery się zgadzają i turbo hula bez problemów.

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]