Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 29 gru 2014, 15:10

Cześć

Czy w Delcie 2.0 16v z 93 roku jest wyłącznik pompy paliwa w razie wypadku? Jeśli tak to gdzie go szukać?
W 2.0 turbo mam takie cudo pod fotelem kierowcy, ale w wolnossącej nie mogę nigdzie znaleźć.

Ogólnie prąd nie dochodzi do pompy. Podmieniłem przekaźnik ze ściany grodziowej, ale dalej cisza. Pompa na zewnętrznym zasilaniu chodzi i samochód odpala normalnie.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 523
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta 2.0 16v-pompa paliwa, brak prądu, wyłącznik

Postautor: Rapeek » 29 gru 2014, 17:38

Powinien być właśnie pod fotelem kierowcy.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 30 gru 2014, 01:17

Mam dostęp do dwóch egzemplarzy 2.0 wolnossącej i w żadnym nawet śladu pod fotelami.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 523
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Rapeek » 30 gru 2014, 09:02

No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 30 gru 2014, 09:30

Dziwna sprawa. Z którego roku jest Twoja?
Dostałem info od kumpla, że u niego też pod fotelem nie ma nic takiego. Wszystkie, o których piszę są przed liftem, może w tym rzecz.

Obok przekaźnika i mapsensora jeden bezpiecznik znalazłem 15A. Czyściłem, wymieniałem zero efektu. Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 523
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Rapeek » 30 gru 2014, 09:46

HPE koniec 95 roku
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 523
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Rapeek » 30 gru 2014, 16:04

Rapeek pisze:No to nie wiem, ja mam 2.0 16v 95r i jest pod fotelem kierowcy w Dedrze też tam był.
A sprawdzałeś bezpieczniki, są na ścianie grodziowej obok przekaźnika?
Z tymi bezpiecznikami to mi się pomyliło z 1.8. W 2.0 16v obok tego przekaźnika, to są bezpieczniki od sprężarki klimy i wentylatora. Bezpiecznik pompy paliwa jest w skrzynce w kabinie w lewym rzędzie SERVICES 15A, jak się go wyjmie to nie chodzi pompa i nie działają wskaźniki w zegarach.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: mac1us » 30 gru 2014, 20:18

Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 523
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Rapeek » 30 gru 2014, 21:31

zieli77 pisze: Jest tam też wtyczka 3-pin, była w średniej kondycji, zregenerowałem, ale nic to nie zmienia.
Ta 3-pinowa wtyczka jest do diagnostyki, gdy jest rozłączona nie świeci kontrolka wtrysku "marchewka" na desce.
mac1us pisze:Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na ścianie grodziowej z dużą jak dobrze pamiętam szarą wtyczką. Możesz podmienić go z turbo i do turbo, powinny być te same.
W pierwszym poście pisze że wymieniał.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 30 gru 2014, 21:35

Jw. przekaźnik podmieniony, bez zmian.

Bezpieczniki pod kierownicą sprawdzałem, na desce wskaźniki działają.

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Lukasz_TG » 31 gru 2014, 00:22

Ze schematu wynika, że pompa nie ma wyłącznika bezwładnościowego. Wyjście na pompe to pin nr 1 przekaźnika. Masa przekaźnika pin nr 7, wejście +12 za bezpiecznikiem pin 8 i 11, wejście +12 bezpośrednie pin 14. Pompa w tym wtrysku nie ma nic wspólnego z ECU silnika, więc jak podmieniłeś przekaźnik to sprawdz napięcia na pinach tak jak podałem. Sama pompa może też nie mieć masy, lub być spalona / zatarta.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 31 gru 2014, 01:07

Pompa działa, jeździłem dzisiaj po podpięcie do zewnętrznego zasilania. Nie ma napięcia we wtyczce , masę brałem nie z wtyczki.
Jutro sprawdzę piny przekaźnika, dzięki.

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: Lukasz_TG » 31 gru 2014, 01:19

Jak jeździłeś na zewnętrznym napięciu to znaczy, że przekaźnik ma mase. Czyli na pierwszy ogień mierz czy we wtyczce pin 1 na połączenie z kostką przy pompie oraz sprawdz mase pompy.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: mac1us » 31 gru 2014, 07:10

Inaczej zobacz czy przekaźnik z 16v działa w turbo. Są 2 typy przekaźników.

Awatar użytkownika
zieli77
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa

Re: Delta 2.0 16v - pompa paliwa/brak prądu/wyłącznik

Postautor: zieli77 » 31 gru 2014, 11:37

Przekaźnik jest ten sam, numery się zgadzają i turbo hula bez problemów.


Wróć do „Instalacja elektryczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości