Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 lis 2017, 14:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 15 mar 2016, 09:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Coupe i GTV pewnie mają szerszy tył.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 15 mar 2016, 17:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 23:31
Posty: 518
Imię: Lancia Dedra
Lokalizacja: Lancia Dedra
Jeżeli chodzi o przód to ja omyłkowo wsadziłem do swojego poprzedniego kombi większe wahacze no i miałem negatyw, oczywiście zrobiłem to całkowicie przypadkowo.

_________________
Lancia Dedra 2.0 Turbo Digital >>>KLIK!!!<<<
Lancia Lybra 2.0 20v Emblema >>>KLIK!!!<<<
797775281 - dzwońta o każdej porze dnia i nocy ;)


Na górę
Post: 15 mar 2016, 20:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Bo wsadziłeś tylko wahacze, a również inne komponenty zawieszenia oprócz wahaczy są inne.


Na górę
Post: 18 mar 2016, 09:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 511
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Wczoraj pomierzyłem amory z HPE i Dedry i wyszło, że są takie same, czyli wygląda na to że muszą być inne zwrotnice.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 18 mar 2016, 09:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Amory z tego co kojarzę są inne tylko w 16vT. Ale mogę kojarzyć już źle, to było tak dawno... ;)

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 18 mar 2016, 10:17 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:00
Posty: 57
Imię: Jacek
Lokalizacja: Skierniewice / Tomaszów Maz.
vanisch, inne w kontekście krótsze/twardsze(ew. z regulacją twardości)?


Na górę
Post: 18 mar 2016, 11:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Oj, już nie pamiętam, chyba mocowanie nie pasuje do zwrotnicy? To było z 3 czy 4 lata temu...

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 19 mar 2016, 21:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Tak, ta, jest zupełnie inne mocowanie zwrotnice w miejscu montażu amortyzatora są dużo grubsze, rozstaw śrub też jest inny i jak dobrze pamiętam to jest tam śruba M12, a normalne Delty, Dedry mają M10. Takie amortyzatory, występują jeszcze w Fiacie Coupe 16VT i 20VT, ale 20VT ma już inną zwrotnicę przez zaciski, "małe brembo".


Na górę
Post: 20 mar 2016, 01:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:00
Posty: 57
Imię: Jacek
Lokalizacja: Skierniewice / Tomaszów Maz.
W takim razie na ten moment ustaliłem, że chcąc mieć z przodu dłuższy wahacz, muszę szukać go przede wszystkim w Marei, Delcie HPE, Dedrze z ostatniego liftu. Być może w Alfach 145/6 i Bravo/Brava z ost. liftu. Dłuższy wahacz koniecznie musi być w komplecie ze zwrotnicą, drążkami magla, łącznikami stabilizatora. A półośki też dłuższe?
W ramach bonusu można sobie zaaplikować wersję z mocniejszą zwrotnicą/amorem z wariantów Turbo(Alfa 155 Q4 też chyba tak ma, bo pamiętam, że kolega przerabiał amory od zwykłej 155), a nadto jeszcze z mocowaniem pod duże hamulce z Coupe 20VT.


Na górę
Post: 20 mar 2016, 11:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2008, 00:00
Posty: 212
Lokalizacja: Katowice
Co do wahaczy to kojarzy mi się, że jak kupowałem do swojej Delty 16vt, to były dwa typy sworznia wahacza. Chyba to były dwie średnice 19 i 21 mm (nie jestem pewien na 100% tych wartości), i to było głównym wyznacznikiem czy wahacz był długi czy krótki. Co do amorków to jeden z forumowiczów (od żółtej hf hpe giallo) przypasował przednie amorki z Lybry 2.0 :link:


Na górę
Post: 20 mar 2016, 11:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
19mm było w pierwszych Tipo/Tempra/Dedra- przez rok czy dwa lata produkcji.

A jednak nie- w nich było 17mm :lol:

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 21 mar 2016, 20:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Cytuj:
W takim razie na ten moment ustaliłem, że chcąc mieć z przodu dłuższy wahacz, muszę szukać go przede wszystkim w Marei, Delcie HPE, Dedrze z ostatniego liftu. Być może w Alfach 145/6 i Bravo/Brava z ost. liftu. Dłuższy wahacz koniecznie musi być w komplecie ze zwrotnicą, drążkami magla, łącznikami stabilizatora. A półośki też dłuższe?
W ramach bonusu można sobie zaaplikować wersję z mocniejszą zwrotnicą/amorem z wariantów Turbo(Alfa 155 Q4 też chyba tak ma, bo pamiętam, że kolega przerabiał amory od zwykłej 155), a nadto jeszcze z mocowaniem pod duże hamulce z Coupe 20VT.
Każda Marea, każda Delta HPE z szerokimi błotnikami oraz Turbo benzyna i diesel, Bravo tylko HGT, Fiat Coupe (każdy silnik) mają szerokie wahacze na 100%, nie wiem jak z Dedrą...

Zwrotnica niekoniecznie musi być, ale bedzie to bezpieczniejsze, w sensie, że będzie pasować wszystko, łączników stabilizatora nie potrzebujesz, półosie są dłuższe.

Jeśli chcesz mocniejsze zwrotnice to od Fiata Coupe 16vt będzie najłatwiej kupić, ale tam inne są końcówki drążków, tarcze hamulcowe, amortyzator oraz półosie.


Na górę
Post: 21 mar 2016, 22:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Każda Dedra po drugim lifcie też ma szerokie wahacze, ogólnie cały zawias przedni z Fiata Marea.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]