Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 lis 2017, 19:30

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 21 sie 2012, 16:23 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Orientujecie się może czy przy takiej wymianie zacisków itd wystarczy przerzucić jarzma z zaciskami i tarcze+klocki, czy muszę wymienić coś jeszcze? Pompy chyba ruszać nie muszę? :roll:

284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 21 sie 2012, 16:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Z tego co się orientuje tylko jarzmo.

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 21 sie 2012, 16:48 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
OK, super, w takim razie muszę to powyciągać z Delty i przy okazji przeglądu wymienię hamulce w Dedrze :D

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 21 sie 2012, 16:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Tylko pamiętaj, że na 284 potrzebujesz co najmniej 15". W dodatku np oryginalne 15 dają się założyć ale tylko z nabijanymi odważnikami.

Nie lepiej pójść po całości i włożyć 300mm Brembo? ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 21 sie 2012, 17:01 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Nie no co Ty, do 1.6 16v? ;)
Mam 15tki z oponami z tej Delty Turbo, wypiaskuję, wymaluję i jazda :D

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 21 sie 2012, 20:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2679
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Zrobiłem taki zabieg w Themie jedyna różnica to średnica otworów mocujących jarzmo do zwrotnicy, w Turbo jest 12mm w wolnossących 10mm, więc trzeba wykonać małą rzeźbę, ewentualnie przerzucić całą zwrotnicę, ale to jest raczej bezsensu. Mam 15 calowe felgi i zacisk z tarczą faktycznie wchodzi na styk, mam też odważniki przyklejane, a nie nabijane i nie zauważyłem by im ta operacja zaszkodziła. :D Różnica w hamowaniu... kolosalna, szczególnie że przesiadłem się z dość mocno zajechanego 257...

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 21 sie 2012, 20:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Cytuj:
Zrobiłem taki zabieg w Themie jedyna różnica to średnica otworów mocujących jarzmo do zwrotnicy, w Turbo jest 12mm w wolnossących 10mm, więc trzeba wykonać małą rzeźbę, ewentualnie przerzucić całą zwrotnicę, ale to jest raczej bezsensu. Mam 15 calowe felgi i zacisk z tarczą faktycznie wchodzi na styk, mam też odważniki przyklejane, a nie nabijane i nie zauważyłem by im ta operacja zaszkodziła. :D Różnica w hamowaniu... kolosalna, szczególnie że przesiadłem się z dość mocno zajechanego 257...
Pokaż zdjęcie felgi ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 21 sie 2012, 21:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2679
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Pojawią się niedługo w aktualizacji mojego "Thematu" ;)

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 21 sie 2012, 21:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Cytuj:
Orientujecie się może czy przy takiej wymianie zacisków itd wystarczy przerzucić jarzma z zaciskami i tarcze+klocki, czy muszę wymienić coś jeszcze? Pompy chyba ruszać nie muszę? :roll:

284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r
U mnie zadziałało to na zasadzie plug&play . Zmieniłem tarcze , zaciski i jarzma ( nota bene od ciebie ... ) Z czego pochodziły - nie wiem ( ty powinieneś ! ), wkładałem do Dedry 2,0 16V w miejsce tarcz 257 . Nic nie ruszałem z pompą . Otwory mocujące też były te same .
Jedno co zauważyłem - to różnicę w zaciskach które wyjąłem , w porównaniu z zaciskami z Dedry 1,8 8V , gdzie też były tarcze 257 .
Felgi mam 15' z naklejanymi ciężarkami i nic się nie dzieje .

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; 2xDedra SW 2,0 16V i 1,8 8V; Lancia Y 1,4;
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 i 530; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Delta 1,6 16V; Alfa 156 2,0 JTS


Na górę
Post: 21 sie 2012, 21:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Ja też mam oryginalne 15 cali na zimę z naklejanymi odważnikami i się mieści.

Zwrotnice w 2,0 16v i 1,8 8v były inne i przy zwrotnicach z 8v nie dało się założyć tych zacisków.


Na górę
Post: 21 sie 2012, 21:48 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
Cytuj:
Orientujecie się może czy przy takiej wymianie zacisków itd wystarczy przerzucić jarzma z zaciskami i tarcze+klocki, czy muszę wymienić coś jeszcze? Pompy chyba ruszać nie muszę? :roll:

284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r
U mnie zadziałało to na zasadzie plug&play . Zmieniłem tarcze , zaciski i jarzma ( nota bene od ciebie ... ) Z czego pochodziły - nie wiem ( ty powinieneś ! ), wkładałem do Dedry 2,0 16V w miejsce tarcz 257 . Nic nie ruszałem z pompą . Otwory mocujące też były te same .
Jedno co zauważyłem - to różnicę w zaciskach które wyjąłem , w porównaniu z zaciskami z Dedry 1,8 8V , gdzie też były tarcze 257 .
Felgi mam 15' z naklejanymi ciężarkami i nic się nie dzieje .
Tamte zaciski pochodziły z Dedry Turbo ;)

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 21 sie 2012, 22:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Rano wrzucę Wam zdjęcie. W każdym razie zarówno w mojej Delcie 2,0 jak i HF nie ma kompletnie żadnych szans na klejone odważniki.
"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 22 sie 2012, 08:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Załącznik:
uploadfromtaptalk1345617010953.jpg
uploadfromtaptalk1345617010953.jpg [ 60.83 KiB | Przejrzano 2873 razy ]
Załącznik:
uploadfromtaptalk1345616989914.jpg
uploadfromtaptalk1345616989914.jpg [ 91.38 KiB | Przejrzano 2873 razy ]
"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 22 sie 2012, 17:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2679
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Masz inną felgę, dlatego. Jak wrzucisz oryginalnego alusa z Themy to Ci siądzie. Ciasno, bo ciasno, zostaje troszkę mniej miejsca niż u Ciebie, w każdym razie nie ociera ;)

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 22 sie 2012, 17:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Pisałem, że chodzi o oryginalne felgi do Delty

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]