Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 lis 2017, 22:02

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 sie 2010, 20:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2007, 00:00
Posty: 1674
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź
Ja właśnie po ostatnim weekendzie mam nowe te najdłuższe przewody (z pompy ABS na tył) ;) - tak jak napisałem, wszystko łanie poszło, po za jednym... Docisk obróciło z kawałkiem rurki metalowej.

Pozdrawiam.


Na górę
Post: 02 mar 2012, 13:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 lip 2010, 21:55
Posty: 53
Lokalizacja: Katowice
Witam kupiłem sobie nowe na tył tarcze nacinane nawiercane i czy stare tarcze są przykręcone jakoś czy wystarczy ściągnąć całe zaciski i jarzmo i tarcza powinna zejść? pozdrawiam prosze o pilną odpowiedz


Na górę
Post: 12 mar 2013, 00:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
Mam taki problem.
Delta II 1.9 TD 98r.

Objaw zepsutej pompy hamulcowej, wymieniłem gumki w pompie a pedał dalej opada powoli prawie do końca. Przy odpowietrzaniu pompy przód gdy odkręce odpowietrznik to "sika" płynem i pedał szybko opana czyli norma. Natomias tył gdy odkręcam odpowietrznik płyn leci dość wolno, a pedał opada powoli nie jak w przypadku przodu. Czy regulator siły hamowania może być wadliwy? Czy przewody na tylne hamulce są zapchane? A może jednak trzeba dobrze ten tył odpowietrzyć. Nie chce kupić nowej pompy bo stara jednak miała złe gumki bo widać było różnice. Niby auto teraz lepiej hamuje jak przed wymianą zestawu naprawczego nawet koła piszczą a może prawe przednie.. Ale jest lepiej, lecz ten pedał opada po jakimś tam czasie.


Na górę
Post: 12 mar 2013, 09:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
Posty: 305
Skype: Sajmond1987
Imię: Samuel
Lokalizacja: Starachowice
Lancia Delta II 1.9TD 97r
To ja jeszcze dorzucę swoje 5 gr żeby tworzyć nowego tematu. Panowie potrzebuję sprawny (niesprawny już mam :) ) korektor siły hamowania. Razem z bratem doszliśmy do takiego wniosku po tym jak Lucyna hamuje, a hamuje tak że przy ostrym hamowaniu blokuje tylko jedno koło z tyłu i hamuje ono dużo mocniej od przednich co skutkuje stawianiem Lucyny bokiem. Jeśli ktoś ma to ustrojstwo !sprawne!:) to dajcie znać na PW. Tak ogólnie to hamulce w Delcie to żylety....

_________________
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD


Na górę
Post: 12 mar 2013, 10:10 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5146
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Wyrzuć korektor hamowania i po problemie. Nówki są w chorych cenach, a używki będą w takim stanie jak masz.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 12 mar 2013, 14:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2007, 00:00
Posty: 1674
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź
Ja we wszystkich swoich wyrzuciłem korektory - też polecam ten sposób działania, jeśli jednak chcesz koniecznie go założyć to mam dwa sprawne w 100%, mogę Cię poratować. Jednak zastanowiłbym się poważnie nad wyrzuceniem tego badziewia.

Co do pompy, jeśli fachowo była zregenerowana, to powinna działać. Sprawdź miękkie przewody hamulcowe na wahaczach tylnych (4 szt. przy tarczach, 2 szt. przy bębnach). Jeśli nie są spuchnięte do środka to zostaje kolektor siły hamowania i pompa ABSu jeśli takową posiadasz.

Pozdrawiam.

_________________
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.

Na stanie: Lancia Dedra LE SW 1,6 mpi 96', Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 95' i : yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Tatowa: Lancia Delta LE 1,6 16V mpi 96'.
Się składa: Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi.


Na górę
Post: 12 mar 2013, 14:59 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 4785
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
bez korektora Lancia i inne tez hamują lepiej
Ale - tylko na suchym,ew mokrym
w zimę za to tył wyprzedza przód bo hamuje za mocno
można go wywalić - ale trzeba brać na to poprawkę przy użytkowaniu.


Na górę
Post: 12 mar 2013, 15:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
Posty: 305
Skype: Sajmond1987
Imię: Samuel
Lokalizacja: Starachowice
Cytuj:
Ja we wszystkich swoich wyrzuciłem korektory - też polecam ten sposób działania, jeśli jednak chcesz koniecznie go założyć to mam dwa sprawne w 100%, mogę Cię poratować. Jednak zastanowiłbym się poważnie nad wyrzuceniem tego badziewia.

Co do pompy, jeśli fachowo była zregenerowana, to powinna działać. Sprawdź miękkie przewody hamulcowe na wahaczach tylnych (4 szt. przy tarczach, 2 szt. przy bębnach). Jeśli nie są spuchnięte do środka to zostaje kolektor siły hamowania i pompa ABSu jeśli takową posiadasz.

Pozdrawiam.

Czyli tył będzie nadal hamował mocniej ale oba koła z tą samą skutecznością. Podaj mi cene tego korektora to się zastanowię którą opcje wybiorę czy wyrzucać czy nie....

_________________
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD


Na górę
Post: 12 mar 2013, 18:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2007, 00:00
Posty: 1674
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź
Za czteropaka zielonego piwa Ci oddam.

Pozdrawiam.

_________________
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.

Na stanie: Lancia Dedra LE SW 1,6 mpi 96', Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 95' i : yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Tatowa: Lancia Delta LE 1,6 16V mpi 96'.
Się składa: Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi.


Na górę
Post: 12 mar 2013, 20:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
Posty: 305
Skype: Sajmond1987
Imię: Samuel
Lokalizacja: Starachowice
Cytuj:
Za czteropaka zielonego piwa Ci oddam.

Pozdrawiam.

Pasuje :D Podaj mi dane i konkretną cenę z przesyłką na PW. Wolę założyć ten korektor bo sporo jeżdżę po mieście i dosyć agresywnie więc zdarza mi się mocniej przyhamować więc lepiej byłoby żebym nie stanął bokiem...

_________________
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD


Na górę
Post: 13 mar 2013, 16:27 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
Na Mój problem nikt raczej nie odpowiedział :P no ale trudno to teraz zadam pytania zmieniłem szczęki cylinderki i będny. Chyba wszystko się dotarało lecz prawy tył bęben zimny po hamowaniu a lewy gorący jak Ja ... Wina przewodów gumowych? Bo miałem tak na przodzie że jedna str. hamowała ciągle a druga nie. Wymieniłem i po problemie tutaj też tak może być?


Na górę
Post: 13 mar 2013, 17:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Cytuj:
Na Mój problem nikt raczej nie odpowiedział :P no ale trudno to teraz zadam pytania zmieniłem szczęki cylinderki i będny. Chyba wszystko się dotarało lecz prawy tył bęben zimny po hamowaniu a lewy gorący jak Ja ... Wina przewodów gumowych? Bo miałem tak na przodzie że jedna str. hamowała ciągle a druga nie. Wymieniłem i po problemie tutaj też tak może być?
Może to przewody.

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Post: 13 mar 2013, 21:30 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
A odnośnie korektora siły hamowania dziś zajrzałem jak On wygląda i są cztery wejścia i żeby go wyrzucić to jak połączyć przewody? Trójnik to wiem że jest do przewodów ale czwórnik czy coś takiego? Jak to rozwiązać?


Na górę
Post: 14 mar 2013, 09:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2007, 00:00
Posty: 4137
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
Jeżeli są 4 "wejścia", to dwa przewody idą od pompy ABS (lub hamulcowej, jeżeli ABSu nie ma), a dwa - wychodzą do kół. Przewody połącz na krótko, prawy do prawego, lewy do lewego. Jak połączysz na krzyż, to ABS może ogłupieć (puszcza na jedno koło, a z drugiego dostaje sygnał).

_________________
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD


Na górę
Post: 14 mar 2013, 10:38 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
Odnośnie jeszcze korektora siły, czy może ma wpływ na to że jest on zepsuty że prawe przednie koło prawdopodobnie hamuje mocniej niz lewe? Czy raczej on nie ma wpływu na to które koło z przodu hamuje mocniej które nie?

Ps. A ABS nie mam czyli tak jak mówisz prawy prawy, lewy lewy.


Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, 10:43 przez Jaszczomp 4, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]