Wiatm wszystkich. Podejzewam ze wielu juz przerabialo ten temat, a forum przejzalem i nic nie znalazlem.
Otóz moja Lucyna ma centralny zamek sterowany z kluczyka z lewych i prawych dzwi. Chcialbym miec sterowanie w pilocie. Jak najprosciej to zrobic, Dzwonilem do kilku "speców" i mowia o kosztach 100-200 zl ale marudza cos o montazu silownika w dzwiach..... chodzi o to ze nie chce oddac auta do jakiegos rzeznika do tego jest to Lancia a jak wszyscy wiemy one sa czyle na zabawy z elektronika.
Wiec Gdzie (śląskie) moge zalozyc taki sterowanie centralnego??
Na jakim "systemie" ma sie uklad opierac.
Przepraszam za niefachowa terminologie ale w tym temacie jestem zielony.
Pozdrawiam.
Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????
- CarvMachine
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????
Ja dopiero co przerabiałem ten temat u siebie, zachciało mi się pilota, więc zamontowałem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem.
W Dedrach zamek jest sterowany minusem, kable do podłączenia impulsów zamykania/otwierania znajdują się w skrzynce bezpieczników. Do nich podłącza się odpowiednie przewody z centrali alarmu.
Za alarm dałem na Allegro 120 zł, zrobiłem tez "bajer" w postaci otwierania bagażnika z pilota.
W Dedrach zamek jest sterowany minusem, kable do podłączenia impulsów zamykania/otwierania znajdują się w skrzynce bezpieczników. Do nich podłącza się odpowiednie przewody z centrali alarmu.
Za alarm dałem na Allegro 120 zł, zrobiłem tez "bajer" w postaci otwierania bagażnika z pilota.
Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????
wpiąłeś się pod otwieranie w schowku czy inaczej bo tez sie do tego przymierzam.zrobiłem tez "bajer" w postaci otwierania bagażnika z pilota
Lancia Dedra sw 1.9 tds ls
Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????
Wpiałem sie do schowka, ale nie był to najlepszy pomysł.
Początkowo myślałem, że wystarczy podać prąd na przewód na którym pojawia się napięcie w momencie wciśnięcia przycisku otwierania bagażnika.
I tu spotkało mnie zaskoczenie. Na tym przewodzie jest masa, którą odłącza wciśnięcie przycisku, a dopiero potem pojawia sie napięcie. Podanie napięcia powoduje zwarcie.
Zrobiłem to tak, że dałem dwa przekaźniki, sterowane minusem z centrali alarmu (3 kanał - trzeba 3 sekundy trzymać 3 przycisk). W momencie wciśnięcia pilota jeden przekaźnik podaje prąd na odpowiedni przewód, drugi cały czas podaje masę na przełączniki w schowku, a w momencie wcisnięcia pilota zabiera ją.
Miałem obawy, czy przekaźniki zgrają się w ten sposób, żeby zabrało masę dokładnie w chwili podania napięcia, ale póki co działa prawidłowo. Na dzień dzisiejszy gdybym znowu podchodził do tematu spróbowalbym innego sposobu. Może nawet poszukam, ale dopiero na wiosnę.
Początkowo myślałem, że wystarczy podać prąd na przewód na którym pojawia się napięcie w momencie wciśnięcia przycisku otwierania bagażnika.
I tu spotkało mnie zaskoczenie. Na tym przewodzie jest masa, którą odłącza wciśnięcie przycisku, a dopiero potem pojawia sie napięcie. Podanie napięcia powoduje zwarcie.
Zrobiłem to tak, że dałem dwa przekaźniki, sterowane minusem z centrali alarmu (3 kanał - trzeba 3 sekundy trzymać 3 przycisk). W momencie wciśnięcia pilota jeden przekaźnik podaje prąd na odpowiedni przewód, drugi cały czas podaje masę na przełączniki w schowku, a w momencie wcisnięcia pilota zabiera ją.
Miałem obawy, czy przekaźniki zgrają się w ten sposób, żeby zabrało masę dokładnie w chwili podania napięcia, ale póki co działa prawidłowo. Na dzień dzisiejszy gdybym znowu podchodził do tematu spróbowalbym innego sposobu. Może nawet poszukam, ale dopiero na wiosnę.
- CarvMachine
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????
Szkoda ze mam tak daleko bo chetnie bym do Ciebie w celu montarzu mojego zamka podjechal"bolek" pisze:Wpiałem sie do schowka, ale nie był to najlepszy pomysł.
Początkowo myślałem, że wystarczy podać prąd na przewód na którym pojawia się napięcie w momencie wciśnięcia przycisku otwierania bagażnika.
I tu spotkało mnie zaskoczenie. Na tym przewodzie jest masa, którą odłącza wciśnięcie przycisku, a dopiero potem pojawia sie napięcie. Podanie napięcia powoduje zwarcie.
Zrobiłem to tak, że dałem dwa przekaźniki, sterowane minusem z centrali alarmu (3 kanał - trzeba 3 sekundy trzymać 3 przycisk). W momencie wciśnięcia pilota jeden przekaźnik podaje prąd na odpowiedni przewód, drugi cały czas podaje masę na przełączniki w schowku, a w momencie wcisnięcia pilota zabiera ją.
Miałem obawy, czy przekaźniki zgrają się w ten sposób, żeby zabrało masę dokładnie w chwili podania napięcia, ale póki co działa prawidłowo. Na dzień dzisiejszy gdybym znowu podchodził do tematu spróbowalbym innego sposobu. Może nawet poszukam, ale dopiero na wiosnę.