Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????

Awatar użytkownika
CarvMachine
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 46
Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????

Post autor: CarvMachine » 14 gru 2007, 14:23

Wiatm wszystkich. Podejzewam ze wielu juz przerabialo ten temat, a forum przejzalem i nic nie znalazlem.

Otóz moja Lucyna ma centralny zamek sterowany z kluczyka z lewych i prawych dzwi. Chcialbym miec sterowanie w pilocie. Jak najprosciej to zrobic, Dzwonilem do kilku "speców" i mowia o kosztach 100-200 zl ale marudza cos o montazu silownika w dzwiach..... chodzi o to ze nie chce oddac auta do jakiegos rzeznika do tego jest to Lancia a jak wszyscy wiemy one sa czyle na zabawy z elektronika.

Wiec Gdzie (śląskie) moge zalozyc taki sterowanie centralnego??
Na jakim "systemie" ma sie uklad opierac.

Przepraszam za niefachowa terminologie ale w tym temacie jestem zielony.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????

Post autor: bolek » 14 gru 2007, 14:57

Ja dopiero co przerabiałem ten temat u siebie, zachciało mi się pilota, więc zamontowałem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem.
W Dedrach zamek jest sterowany minusem, kable do podłączenia impulsów zamykania/otwierania znajdują się w skrzynce bezpieczników. Do nich podłącza się odpowiednie przewody z centrali alarmu.
Za alarm dałem na Allegro 120 zł, zrobiłem tez "bajer" w postaci otwierania bagażnika z pilota.

Awatar użytkownika
adasik12
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 243
Rejestracja: 30 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Pajęczno

Dedra - Centralny zamek - sterowanie z pilota????

Post autor: adasik12 » 14 gru 2007, 20:56

zrobiłem tez "bajer" w postaci otwierania bagażnika z pilota
wpiąłeś się pod otwieranie w schowku czy inaczej bo tez sie do tego przymierzam.