Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Jaki rok tej dedry jaki silnik są 2 rodzaje podaj to ci dokładnie napisze jakie kupić
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Rocznik 1991. Właśnie wyjąłem ale tłoka nie mogę za wkręcić
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
powiem ci tak weź stary klocek bo moze być róznie jak masz abs to numer WVA21103 a jak niemasz to WVA20841
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Dzięki, Tak właśnie zrobiłem
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
A psikanie WD 40 tłoczka nie jest najlepszym pomysłem
WD 40 świetnie penetruje ale i zarazem bardzo dobrze wypłukuje wszelkie smary (autopsja) I ktos pisał że ma gumki za 10 zł
ja zapłaciłem 30 za jedno koło bo w zestawie były jeszcze jakies inne gumki które do końca nie wiem do czego słuzyły (najdroższe gumki jakie kiedykolwiek kupiłem i nieużyłem )
Pozdrawiam
WD 40 świetnie penetruje ale i zarazem bardzo dobrze wypłukuje wszelkie smary (autopsja) I ktos pisał że ma gumki za 10 zł
ja zapłaciłem 30 za jedno koło bo w zestawie były jeszcze jakies inne gumki które do końca nie wiem do czego słuzyły (najdroższe gumki jakie kiedykolwiek kupiłem i nieużyłem )
Pozdrawiam
Lancia Dedra 1.8 ie
Lancia Dedra 1.8 ie
Fiat 125 p
Peugot 206
604-957-586
Lancia Dedra 1.8 ie
Fiat 125 p
Peugot 206
604-957-586
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Dexus jeżeli to ty dzwoniłes odnosnie tych zacisków to przecież ci powiedziałem ze dam ci prawie nieuzywane klocki gratis bo ja juz mam inne zaciski i nie potrzebuje tego modelu klocków Ale jezeli niechcesz"dexus" pisze:Dzięki, Tak właśnie zrobiłem
to nie
Pozdrawiam
Lancia Dedra 1.8 ie
Lancia Dedra 1.8 ie
Fiat 125 p
Peugot 206
604-957-586
Lancia Dedra 1.8 ie
Fiat 125 p
Peugot 206
604-957-586
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Pamiętajcie o jednym. Jak nie wiadomo o co chodzi z hamulcami, to chodzi o przewody elastyczne. Jak 1 koło blokuje, to na 99% to będzie to. - taka mała dygresja
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Sprawa załatwiona. Dzięki za pomoc.
Przewody zdrowe, okazało się że gumki są rozwalone i naleciało syfu na tłoczki co było powodem zapieczenia, dwaj silni, breszka i po sprawie.
Przewody zdrowe, okazało się że gumki są rozwalone i naleciało syfu na tłoczki co było powodem zapieczenia, dwaj silni, breszka i po sprawie.
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Wlasnie zlozylem hamulec z tylu i mam problem bo mam teraz caly czas kolo zablokowane. Tloczka nie moglem wkrecic do konca i musialem mlotkiem nabijac zacisk na klocki.
Hamulec odpowietrzony, a kolo stoi.
Hamulec odpowietrzony, a kolo stoi.
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Musisz, jeszcze raz - musisz.
Wkręć tłoczek na siłe (najlepsza odpowiednia breszka), potem go wypchnij, potem raz jeszce od początku i jeszcze raz, tak do czasu aż będzie płynnie chodził. Jeśli to nic nie da to trzeba szukać gdzie indziej (np. przewody).
Powodzonka
Wkręć tłoczek na siłe (najlepsza odpowiednia breszka), potem go wypchnij, potem raz jeszce od początku i jeszcze raz, tak do czasu aż będzie płynnie chodził. Jeśli to nic nie da to trzeba szukać gdzie indziej (np. przewody).
Powodzonka
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
A ja mam takie pytanie, w tarczy jest 6 otworów, 4 na śruby mocujące koło i 2 inne. W przednich kołach są tam takie śmieszne śrubki które mocują tarcze do ... piasty? (nie wiem czy tak to sie nazywa, z mechaniką mam tyle wspólnego co Bolesław Chrobry z informatyką ) czy z tyłu też powinny być te śrubki? bo bez nich tarcza po ściągnieciu koła i hamulców poprostu wypada (wpierwszej chwili sie przestarszyłem )Poniżej pare fotek:
Wiem że tylnie tarcze są "troche" skorodowane ale są grube i równe, niezalerzne źródło twierdzi że to prawie nówki tylko samochód musaił troche stać i że klocki szybko zetrą nalot podczas częstego, delikatnego hamowania. Myślicie że powinienem je wymienic lub oddać do przetoczenia?
Aha, jesli chodzi o szlifowanie tloczka, to mieliscie na myśli to co jest pod tą gumową osłonką? Nie bijcie. ze mną trza jak z dzieckiem jesli chodzi o mechanike
Wiem że tylnie tarcze są "troche" skorodowane ale są grube i równe, niezalerzne źródło twierdzi że to prawie nówki tylko samochód musaił troche stać i że klocki szybko zetrą nalot podczas częstego, delikatnego hamowania. Myślicie że powinienem je wymienic lub oddać do przetoczenia?
Aha, jesli chodzi o szlifowanie tloczka, to mieliscie na myśli to co jest pod tą gumową osłonką? Nie bijcie. ze mną trza jak z dzieckiem jesli chodzi o mechanike
Ostatnio zmieniony 28 maja 2006, 7:05 przez Crion, łącznie zmieniany 1 raz.
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Witam,
Crion,
Dwie dodatkowe śrubki to m.in. ułatwienie ustawienia koła (blaszanego) podczas zakładania. Pasują od większości FIAT'ów.
Zdjęcie przedstawiające zacisk sugeruje, że warto poszukać zacisku na wymianę - prawdopodobnie powierzchnia tłoka jest skorodowana i wystąpi wyciek płynu hamulcowego.
Pozdrawiam
Crion,
Dwie dodatkowe śrubki to m.in. ułatwienie ustawienia koła (blaszanego) podczas zakładania. Pasują od większości FIAT'ów.
Zdjęcie przedstawiające zacisk sugeruje, że warto poszukać zacisku na wymianę - prawdopodobnie powierzchnia tłoka jest skorodowana i wystąpi wyciek płynu hamulcowego.
Pozdrawiam
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
A co do tarcz, powinienem je wymienic czy posłuchać zasłyszanych rad i poczekac az klocki (nowe) zetrą rdze?
Dedra - własnoręczna naprawa hamulca
Załozyć klocki i posmigać troche na zakrętach z ręcznym, widzę że wasza niunia ma trochę pracy przed sobą, wal śmiało na gg do jaqoba lub mojej skromnej osoby