Delta II 1.6 16v - problem z odpalaniem

Freddy77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:12
Imię: Wojtek

Delta II 1.6 16v - problem z odpalaniem

Post autor: Freddy77 » 09 mar 2017, 19:26

Witam wszystkich, jestem nowy tutaj i niestety od razu wyskakuje z problemem. Przeryłem wasze forum, wujka google i inne miejscówki, żeby znaleźć rozwiązanie problemu ale nic z tego więc piszę tutaj. Problem mianowicie mam taki, że ostatnio w trasie moja Lanca odmówiła posłuszeństwa. Po ruszeniu na światłach nagle nią szarpnęło i silnik zgasł. Udało mi się doturlać w jakieś ustronne miejsce i tam sprawdzić co i jak. Tu zaczyna się problem bo po wstępnej i później bardziej szczegółowej obserwacji wszystko wydaje się być całe i na swoim miejscu, nic nie syczy nic nie cieknie, nie ma ani pęknięć ani plam a główny problem polega na tym, że po tym zdarzeniu jak próbuje odpalić te moje wozidło to słyszę pracę rozrusznika ale brak jakiejkolwiek pracy tłoków wałów czy czegokolwiek innego. Razem z Seniorem rodu sprawdziliśmy rozrusznik ale jest cały, paski też są całe i na swoim miejscu. Powoli boje się, że po prostu cały rozrząd mi szlag trafił ale mój Padre upiera się , że to niemożliwe. Ktoś ma jakieś pomysły albo miał kiedyś identyczny problem? Z góry dzięki za każde przydatne info.

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7276
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Delta II 1.6 16v problem z odpalaniem

Post autor: faraon » 09 mar 2017, 19:38

Jeśli nie słyszysz pracy tłoków, wałów to chyba padre ma rację :(
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”