Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 cze 2019, 0:59

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 lut 2016, 17:06 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lut 2016, 22:16
Posty: 40
Imię: Konrad
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Witajcie.
Moj samochodzik :
Lancia Delta HPE 2.0 16vT 96"
Autko w super stanie, silnik po remoncie.
Doprowadzam autko to najlepszego stanu , chciałbym równiez podniesc troche moc.
W tym celu zamontowałem Wskażnik Boost , BoV'a
Boost wstaje przy ~2800 rpm , utrzymuje 0,6 bara do 5000 a następnie spada na 0.3 bara.
Nie ma overboost'u :/

Przerzuciłem sie na MBC , skręciłem maksymalnie by powoli wystroić boost na 0,6 stabilne.
Rzeczywiście boost wstaje wcześniej bo od ~2700 rpm, nabija 0,2 bara i nagle od 3500 mam chyba overboost w granicach 1,1 bara , odrazu zaprzestałem by nie upalić tłoków.

Najważniejsze pytania :
Jaki jest seryjny boost dla 2.0 16vt?
Kiedy , jak długo i na jakim poziomie utrzymuje sie overboost?
Czy po odłączeniu selenoid'u seryjnego sterowania nie powinien pojawić sie overboost?

Dziwna sprawa , prosze o pomoc.
Dziekuje.


Na górę
PostDodany: 29 lut 2016, 17:55 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 21:40
Posty: 574
Imię: Hubert
Lokalizacja: Kielce
Sprawdź szczelność układu dolotowego, pewnie 20-letnia guma gdzieś pękła i zaczyna puszczać dopiero jak turbosprężarka zacznie dmuchać.
Wyrzuć MBC, załóż tak jak być powinien elektrozawór. Jak dojdziesz do ładu z serią to dopiero się baw.

Zresztą temat był rozpracowywany dla Dedry 8vT, tutaj będzie podobnie.
Dedra 2.0T 124kW - podłączenie Pierburga - paradoks

_________________
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo
Alfa Romeo 164 3.0V6 12v


Na górę
PostDodany: 29 lut 2016, 18:51 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lut 2016, 22:16
Posty: 40
Imię: Konrad
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Zrobilem jak mówisz , wrociłem do Pierburga .
Zastanawialem sie czy podlaczenie wtyczki ma znaczenie , czy ktorys styk jest zmasowany.
Niestety , nie ma znaczenia.
Wchodzi na 0,6 bara , nic wiecej i pózniej powoli spada ...

Zastanawiam sie czy Westgate sie nie zastała , ale w sumie skoro na MBC walnął 1 bar?

Inaczej.
Bez odłączonego Pierburga, nie powinno byc overboost? Więc skoro ten 1 bar na MBC?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl