Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 21:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem? Elastyczne bez problemu można dorobić/kupić w sklepie zajmującym się np. sprzedażą różnych rzeczy do pneumatyki, hydrauliki itd. Ważne, aby były odporne na cisnienie ok 6barów i benzynę.grodek pisze:Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?
Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
Okolice baku. Nie wiem jak dokładnie on wygląda ale wali benzyną przy wlewie paliwa.GrimlocK pisze:To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem?
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
Ostatnio wymieniałem u siebie pompę paliwa,po odkręceniu tej blaszki co przykrywa wszystko w bagażniku masz dostęp do wszystkiego,cisnienie w 16V powinno być 3 bar jakbyś miał poważny wyciek momentalnie by ubywało paliwa z baku.Co może być:
-z kosza pompy są dwa plastikowe króćce (wyjście i powrót)z gumowymi uszczelkami mogły te uszczelki sparcieć
-te króćce są trzymane za pomocą blaszki i sruba od te blaszki lubi się z plastiku wyłamać (jest osadzona w koszu pompy oblana plastikiem)
-ewentualnie coś z systemem par paliwa może jakiś wąż pękł i smierdzi paliwkiem
Tu masz linka: http://www.lanciahf.eu po lewej stronie na pasku jest odnosnik POMPE WALBRO 255 i tak facecik zrobił bardzo ładne zdjęcia jak to tam wszystko wygląda. (tak podaje bo na tej stronie w obojetnie co się wejdzie jest link ten sam)
-z kosza pompy są dwa plastikowe króćce (wyjście i powrót)z gumowymi uszczelkami mogły te uszczelki sparcieć
-te króćce są trzymane za pomocą blaszki i sruba od te blaszki lubi się z plastiku wyłamać (jest osadzona w koszu pompy oblana plastikiem)
-ewentualnie coś z systemem par paliwa może jakiś wąż pękł i smierdzi paliwkiem
Tu masz linka: http://www.lanciahf.eu po lewej stronie na pasku jest odnosnik POMPE WALBRO 255 i tak facecik zrobił bardzo ładne zdjęcia jak to tam wszystko wygląda. (tak podaje bo na tej stronie w obojetnie co się wejdzie jest link ten sam)
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy
Dzięki wszystkim za porade, źle szukałem przyczyny. Awaria prosta lecz mało widoczna