Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Post autor: grodek » 16 lut 2014, 20:49

Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 21:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Alan

Re: Cieknący przewód paliwowy , Delta 2.0 16V

Post autor: Alan » 16 lut 2014, 21:15

Takie rzeczy się robi,opaski mogą nie utrzymać ciśnienia paliwa.

Zerknij :link:

Awatar użytkownika
GrimlocK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 22 lip 2011, 2:42

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Post autor: GrimlocK » 16 lut 2014, 21:49

grodek pisze:Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?
To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem? Elastyczne bez problemu można dorobić/kupić w sklepie zajmującym się np. sprzedażą różnych rzeczy do pneumatyki, hydrauliki itd. Ważne, aby były odporne na cisnienie ok 6barów i benzynę.

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Post autor: grodek » 17 lut 2014, 20:32

GrimlocK pisze:To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem?
Okolice baku. Nie wiem jak dokładnie on wygląda ale wali benzyną przy wlewie paliwa.

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Post autor: Renegat... » 22 lut 2014, 20:58

Ostatnio wymieniałem u siebie pompę paliwa,po odkręceniu tej blaszki co przykrywa wszystko w bagażniku masz dostęp do wszystkiego,cisnienie w 16V powinno być 3 bar jakbyś miał poważny wyciek momentalnie by ubywało paliwa z baku.Co może być:
-z kosza pompy są dwa plastikowe króćce (wyjście i powrót)z gumowymi uszczelkami mogły te uszczelki sparcieć
-te króćce są trzymane za pomocą blaszki i sruba od te blaszki lubi się z plastiku wyłamać (jest osadzona w koszu pompy oblana plastikiem)
-ewentualnie coś z systemem par paliwa może jakiś wąż pękł i smierdzi paliwkiem

Tu masz linka: http://www.lanciahf.eu po lewej stronie na pasku jest odnosnik POMPE WALBRO 255 i tak facecik zrobił bardzo ładne zdjęcia jak to tam wszystko wygląda. (tak podaje bo na tej stronie w obojetnie co się wejdzie jest link ten sam)
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

Post autor: grodek » 22 lut 2014, 22:48

Dzięki wszystkim za porade, źle szukałem przyczyny. Awaria prosta lecz mało widoczna ;)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”