Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 05 gru 2013, 16:47

Witam
Zabrałem się ostatnio za układ paliwowy w delcie...auto stało chwile pod gruszą więc i tam musiałem zajrzeć:

Oryginalna pompa bez trudu osiąga 4 bar...ale kupiłem nową Magneti marelli o symbolu MAM00219
podobno to zamiennik wydajność 140l/h i ciśnienie do 4 bar.

Zastanowiła mnie oryginalna pompa która była w aucie....

WALBRO
ESS275
094 02 1M2 mniemam ze data produkcji
PAT 4500276 mniemam że patent.
5421306
wyglądała oryginalnie gdyż na zatyczkach była jeszcze zółta farba...

wg książki fiat Coupe
Pompa być tam powinna AEF087 wersja turbo lub MSS071 bez turbo

Co o tym myślicie u was jakie pompy były w wersjach turbo?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: lancia delta II 2,0 16VT 836a2.000 pompa paliwa

Post autor: dawidson » 05 gru 2013, 17:43

Ile ta pompa kosztowała?



"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 05 gru 2013, 19:29

90zł sa na portalu facet ma je jeszcze jak cos linka na priv mogę podesłac
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: dawidson » 05 gru 2013, 19:43

Pytam z ciekawości. Nie jestem zainteresowany seryjną pompą.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 05 gru 2013, 22:05

wiem wiem walbro 340...do mnie tez taka poleci ale najpierw silnik;-)
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: dawidson » 05 gru 2013, 22:55

Renegat... pisze:wiem wiem walbro 340...do mnie tez taka poleci ale najpierw silnik;-)
Właśnie dlatego dziwię się że zdecydowałeś się na zakup nowej wiedząc że i tak chcesz kupić wydajniejszą.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 06 gru 2013, 10:38

Na razie priorytetem jest wsadzenie silnika:-)będzie silnik w aucie pomyślę nad modyfikacjami....ta jest pompa o wydajności 140l/h wiec da rade.Jak prace sie posuną dam znac;-)
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: dawidson » 06 gru 2013, 15:23

No rozumiem, że w pierwszej kolejności chcesz żeby auto jeździło. Tylko nie rozumiem co było nie tak z oryginalną pompą paliwa, że ją wymieniasz jeszcze zanim auto odpaliło.

W każdym razie jak masz wszystko na wierzchu to pomyśl o porządnym zasilaniu. Poszukaj na brytyjskim forum fiata coupe pod hasłem "fuel pump re-wiring mod". Naprawdę sporo daje a koszta są znikome.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 06 gru 2013, 21:47

Witam
Poprzednia wyglądała bardzo kiepsko;-)guma sparciała wokół niej, koszyk sie cały zapchał ta rozpuszczoną guma...bylo w srodku pompy pełno tej sparciałej gumy. Nie miałem pewności ze pompa była oryginalna.
Stara jak na razie moczy sie w nafcie zobaczymy bedzie na zapas...poza tym dwie pompy o wydajności 140l/h jakby połaczyc w jedna stosując ten zbiorniczek dodatkowy na paliwo "coś tam-TANK" (nie pamietam nazwy daje to to, ze na zakretach ostrych zawsze dochodzi paliwo) pompa na pewno sie nie zmarnuje:-)
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: dawidson » 06 gru 2013, 22:45

Żeby cośtam-TANK zdawał egzamin to musiałbyś troszkę przeprojektować układ paliwowy ;)

Poza tym ja piszę o poprawieniu zasilania pompy bo ono akurat lubi nie wyrabiać pod obciążeniem. Ilość pomp tego faktu nie zmieni ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 07 gru 2013, 8:31

To akurat nie problem u mnie akumulator przeniesiony jest do bagażnika wiec nie trzeba ciągnać plusa przez pół samochodu:-)będe myślał w druga strone aby poprawić plus pod maska z przodu:-)do pompy wystarczy kawałeczek przewodu 2,5mm2 i przekaźnik,na wszelkie zmiany przyjdzie czas Tak jak pisałem wcześniej najpierw pilne rzeczy jak silnik i reszta:-)SWIRL POT czy wymaga takich cięzkich przeróbek?dwie pompy podlacza sie do niego wejscie i wyjście...kwestia zastosowania lepszych przewodów paliwowych...ewentualnie zmiana koncówek,bo przeciez przy zmianie pompy na walbro 255l/h nie zmieniamy przewodów paliwowych chyba ale pewnie by nie zaszkodziło na większe o wiekszej przepustowości


BTW od czego wsadził kolega tarcze sprzęgła do coupe tak wieksza?
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: dawidson » 07 gru 2013, 10:36

Alfa 147 GTA

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT 836a2.000 - pompa paliwa

Post autor: Renegat... » 15 gru 2013, 20:49

Kilka zdjęć z wymiany pompy i kosmetyki obudowy od pompy,dla kolegi DAWIDSON zdjecia po przeniesieniu akumulatora do bagażnika.
Plus pod dywanikami minus do budy ale myślę nad poprowadzeniem drugiego przewodu minusowego no chyba ze ta masa na błotniku sprawdzi się....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”