Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 maja 2018, 22:46

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19 gru 2017, 22:55 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 gru 2017, 22:07
Posty: 8
Wita. Jestem nowym użytkownikiem na forum, wiec jeśli źle wybrałem dział to z góry przepraszam.
Sytuacja przedstawia się następująco :
Posiadam Łade Nive ze swap-em silnika 1.8 dohc z Lanci delty II. Moim problemem jest to iż oryginalny zapłon opierający się na rozdzielaczu zapłonu,musiał zostać zmieniony, ponieważ aparat nie mieścił się w komorze silnika. Zastosowałem sterownikz Lanci Delty II IAW 8F-52 który jest do zapłonu bezstykowego na zespolonej cewce. I moim pytaniem a zarazem prośbą jest aby ktoś kto posiada taki silnik podał mi informacje dotyczące tego koła zapłonowego. Pozdrawiam.


Na górę
Post: 20 gru 2017, 21:21 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 gru 2017, 22:07
Posty: 8
Może inaczej, czy jest jakiś użytkownik co posiada Lancia delta II 1.8 8v dohc na cewce zespolonej zamiast aparatu zapłonowego?


Na górę
Post: 20 gru 2017, 23:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 521
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Właśnie przypomniałem sobie, że mam gdzieś taki silnik. Z tego co pamiętam to na kole są takie cztery wypusty do czujnika, jutro sprawdzę dokładnie.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
Post: 21 gru 2017, 01:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 183
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
Te mi się wydawało że ma 4 wypustki, ale sprawdziłem na zdjęciu jak było w mojej Delcie z takim silnikiem i okazuje się, że koło jest z dużą ilością ząbków.
4 ząbki były chyba w 2.0 16v z układem Bosch

Zdjęcia miały pokazywać raczej rdzę, przypadkiem załapało się koło pasowe.

Obrazek

Obrazek

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
Post: 21 gru 2017, 08:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Posty: 787
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Cytuj:
Te mi się wydawało że ma 4 wypustki, ale sprawdziłem na zdjęciu jak było w mojej Delcie z takim silnikiem i okazuje się, że koło jest z dużą ilością ząbków.
4 ząbki były chyba w 2.0 16v z układem Bosch
Zdjęcia miały pokazywać raczej rdzę, przypadkiem załapało się koło pasowe.
Na drugim zdjęciu w głębi widać to koło z zębatym wieńcem impulsatora . Najistotniejsze jest to , że w jednym miejscu są zeszlifowane 2 - 3 zęby, a z kolei układ otworów , którymi to koło jest mocowane do wału silnika - pozwala na założenie go tylko w jednej pozycji. - Na siłę da się je obrócić o 90 , czy 180' , ale wtedy silnik nie odpali.
Cytuj:
Wita. Jestem nowym użytkownikiem na forum, wiec jeśli źle wybrałem dział to z góry przepraszam.
Sytuacja przedstawia się następująco :
Posiadam Łade Nive ze swap-em silnika 1.8 dohc z Lanci delty II. Moim problemem jest to iż oryginalny zapłon opierający się na rozdzielaczu zapłonu,musiał zostać zmieniony, ponieważ aparat nie mieścił się w komorze silnika. Zastosowałem sterownikz Lanci Delty II IAW 8F-52 który jest do zapłonu bezstykowego na zespolonej cewce. I moim pytaniem a zarazem prośbą jest aby ktoś kto posiada taki silnik podał mi informacje dotyczące tego koła zapłonowego. Pozdrawiam.
Nie wiem jaki właściwie masz silnik , bo na silniku 1,8 8V nie było rozdzielacza zapłonu ( były w DOHC 1,6 8V ; 2,0 8V ; 2,0 16V ) , ani jednej zespolonej cewki ( taka była na 1,6 16V i 2,0 16V turbo ) , tylko dwie podwójne cewki. Sterownik IAW 8F-52 pochodzi z takiej Delty
Wiem że aparat nie mieści ci się w Ładzie w komorze silnika bo wchodzi w ścianę grodziową / nagrzewnicę i faktycznie dla ciebie rozwiązanie z bezrozdzielaczowym zapłonem byłoby niezłym wyjściem.

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4


Na górę
Post: 22 gru 2017, 20:44 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 gru 2017, 22:07
Posty: 8
Silnik to 1.8 8v fiat tempra konstrukcja ta sama lecz z aparatem na wałku wydechu, koło mam dorobione lecz ilość zębów oraz średnica nie pozwala na poprawną prace, oraz osiągniecie pełnej mocy, i to tłumaczy pojawienie się na waszym forum ;)


Na górę
Post: 22 gru 2017, 21:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Posty: 787
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Mam takie oryginalne koło .
https://1drv.ms/i/s!AtT3XbM8YeMeh3r3sGAkqQYIN6Ao
https://1drv.ms/i/s!AtT3XbM8YeMeh3vj_Os7ZKirBRI-

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4


Na górę
Post: 22 gru 2017, 23:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 gru 2017, 22:07
Posty: 8
A czy jest ono na sprzedaż? Byłbym zainteresowany.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]