Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lut 2018, 17:28

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 18 lip 2006, 01:20 
witam wszystkich...

posiadam DEDRE2000turbo 170KM,problem mój polega na tym że jak z miejsca startuje z piskiem opon to przy wysokich obrotach(tak gdzies przy 5 tysiącach)przerywa mi silnik tak jak by specialnie cos odcinało paliwo i zapala sie lampka kontrolna wtryskiwaczy i przy wysokiej prędkosci tak samo sie dzieje zapala sie lampka i silnik tak jakby moc tracił co to może być prosze was pomóżcie mi odczego mam zacząć szukać,dodam jeszcze ze silnik jest bez LPG...pozdrawiam albert...


Na górę
   
Post: 19 lip 2006, 00:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
A nie jezdzisz czasem z wlaczona klima ?

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 19 lip 2006, 11:38 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2005, 00:00
Posty: 958
Witam,
To pachnie zbyt małą wydajnością układu zasilnia (paliwowy). Przytkany filtr paliwa, zbyt niska wydajność pompy paliwowej, niesprawny korektor ciśnienia paliwa.
Pozdrawiam

_________________
Wujek odszedl od nas na zawsze...


Na górę
Post: 20 lip 2006, 22:09 
jaqob klime mam nie nabitą to jej niema ,a poresztą ma jakiś to wpływ na to,a co do układu zasilania(paliwa)to może bardziej realistyczne,tylko powiedz mi wujek gdzie jest filter pliwa bo naprawde go tam nie widziałem,aha jeszcze jedno w srodku czuc paliwo,może to jest jakas przyczyna,a kolektor i pompe darade jakoś sprawdzic...pozdrawiam. :( :(


Na górę
   
Post: 20 lip 2006, 23:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
No bo klima w Dederkach jest tak skonsturowana ze przy 5000 tys obrotow sprezarka sie wylacza i potem znow sie zalacza jak obroty spadna, i tu moze byc problem ale jak nie to filtr paliwa jest dostepny od dolu pod czarna oslona w poblizu tylniego prawego kola, katalizator tez moze byc zapchany czasem

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 20 lip 2006, 23:58 
dzieki jaqub postaram sie jutro zobaczyc co sie da zrobić i odrazu przekaże informacje,a jeszcze jedno jak depne w pedał gazu momentalnie do dechy(na luzie) to potrafi strzelic(potocznie w gaznik) :D ale przeciez go niema to niewim w co(odrazu muwie że nie wymieniałem swiec i filtra od kupna a to sporo czasu jakies 2 lata) jak go kupiłem to był bardziej taki zrywny a teraz taki bardziej mułowaty jak mu depne to tylko słychac ładnie swist sprężarki a osiągi słabe tak jak by sie przymulał co może być


Na górę
   
Post: 21 lip 2006, 07:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
U mnie taki strzal jest ale na LPG, a filtr trzeba napewno wymienic , swiece, kable i kopulke tez by bylo warto wymienic, jak mialem niedawno problem z szarpiacym silnikiem w zakresie niskich obrotow, wymienilem filtr paliwa i sprawdzalem pompe, i nic a potem wymienilem na probe swiecie i tez nic, w koncu kupilem przewody nowe i jak reka odjal, a dodam ze wczesniej bylem na komputerze i nic nie pokazywal, a co lepsze przewody mialem rok temu juz wymieniane, a co do sprezarki to idealnie dzialajace sprezarki nie powinno w ogole slychac, nawet swistu

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 21 lip 2006, 20:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2006, 00:00
Posty: 377
Lokalizacja: Kielce
zacznij od przewodów !
Powinno pomóc. ostatnio dwa takie przypadki przechodziłem. Jeden u kolegi w Ka - widziałem już dawno że ma przebicia na przewodzie jednym, ale pojechał do jakiegoś majstra się okazało że jakies dwa rodzaje kabli sa że to wogóle raczej nie kable że to że tamto i tak jeździła, a objaw był taki że szarpało samochodem właśnie jakby odcinało dopływ paliwa. Było coraz gorzej co raz gorzej a mu mówiłem juz na początku że kabel jest do wymiany ale niewierzył i jak ja teraz pojechałem 2 miechy w delegację to ostatnio przyjeżdżam a ten się chwali że już nieprzerywa. A jak się pytam co było to on mi mówi że kabel od swiec :lol:
I to gość któremu wszystko robie przy samochodzi i nawet dla mnie kupił książkę serwisową do Ka żebym wiedział jak się zabierać :D i niewierzył, niesłuchał się.
Drugi przypadek to w motocyklu Aprilia RX. Zanajomemu przerywał na wysokich obrotach, do średnich wszystko było dobrze, otwierała się klapa na wydechu i jak wchodził na wysokie to przerywał. I co dochodził pół roku co to może być i się ostatnio okazała że przewód od świecy miał przebicie. Taka prosta sprawa a pół roku męki.
Także proponuje wymianę kabli.
Jak może - jak tak w Ka zrobiłem - odpal samochód w nocy i zajrzyj pod maskę i zobacz czy iskry niebiegną po kablach albo czy gdzieś nieprzeskakują na jakies elementy.


Na górę
Post: 10 gru 2017, 21:28 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 gru 2017, 21:29
Posty: 8
Imię: Bolek
Lokalizacja: Tymowa, małopolskie
Witam podpisać się pod temat, ale tym razem w mojej Lancia Delta hpe hf 2.0 16VTurbo jest objaw tego typu iż tez delikatnie poszarpane powyżej 5000 obrotów, na pierwszym biegu w miarę jedzie ale na 2-gim juz delikatnie czuć brak mocy i poszarpywanie na 3-cim to już w ogóle brak mocy, samochód kupiłem już w tym stanie, wymieniłem pompę paliwa, świece, filtr paliwa, nowy filtr powietrza, myślałem też ze może turbo mało daje gdyż po założeniu zegara doładowania biło przy obciążeniu 0,5-0,7bar wiec zamontowałem MBC i ustawione na 1.1bar lecz bez zmian, wymieniłem tez zawór ciśnienia paliwa ale też używany i nic... Ręce opadają. Nie wpinałem w komputer i nie mierzylem ciśnienia paliwa gdyż mam nową pompę paliwa..na wolnych obrotach jak stoję i wcisnę podał gazu to silnik się wkręca na obroty, jadąc samochodem i delikatnie przyspieszając na 2-gim biegu to do 5000 tys kręci się dobrze ale powyżej już czuć poszarpywamie ale dociągne do 6500tys,lecz przy nagłym wciśnięciu pedału auto fajnie jedzie do 4500tys a później czuć dławienie, Ma ktoś jakieś pomysły..


Na górę
Post: 16 gru 2017, 15:17 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 gru 2017, 21:29
Posty: 8
Imię: Bolek
Lokalizacja: Tymowa, małopolskie
Witam dziś sprawdziłem rozrząd i jest ok :-/ wymieniłem kable zapłonowe na oryginalne BOSCH i nadal lipa, auto dalej poszarpuje na wysokich obrotach :-(


Na górę
Post: 19 gru 2017, 18:22 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 gru 2017, 21:29
Posty: 8
Imię: Bolek
Lokalizacja: Tymowa, małopolskie
Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach 2.5 bar dam lekko gazu na postoju wzrasta do 2,7bar wiec test pod obciążeniem manometr na szybę przykleiłem taśmą i jazda.. I na trzecim biegu pod obciążeniem przy obrotach od 3000 do tych 5500 obrotów gdy noga w podłogę bije 3.4bar i nie spada, choć przy tych 5000 obr zaczyna poszarpywać, wyczysciłem też czujnik położenia wału gdyż był zabrudzony lecz nadal bez zmian..


Na górę
Post: 19 gru 2017, 19:06 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Posty: 824
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Może to co u mnie ... zapchany katalizator .. albo ogólnie układ wydechowy. Pozdrawiam

_________________
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO


Na górę
Post: 21 gru 2017, 08:20 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 gru 2017, 21:29
Posty: 8
Imię: Bolek
Lokalizacja: Tymowa, małopolskie
Katalizator nie posiadam,juz zdemontowany i jest tylko tłumik końcowy, w wczoraj wziąłem się za uszczelnienie pokrywy zaworów gdyż miałem nową uszczelkę a ze starej ciekło,po ściągnięciu pokrywy okazało się ze na wałku wydechowy na drugim cylindrze jest podtarta krzywka a na czwartym cylindrze jednej krzywki praktycznie nie ma... Teraz poszukiwania wałka i eliminacja usterki a czy pomoże dam znać..


Na górę
Post: 24 gru 2017, 19:19 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 gru 2017, 21:29
Posty: 8
Imię: Bolek
Lokalizacja: Tymowa, małopolskie
Witam w tygodniu zakupiłem wałek używany z Fiata 2.0 16v turbo w bardzo dobrym stanie i wymieniłem :-) po założeniu wałka regulacji zaworów pierwsza próba odpalenie zapalił ładnie więc próba na drodze,więc co się okazało problem z dławieniem silnika powyżej 5000 obrotów znikł :-) auto śmiga jak powinno ;-) więc mój problem z przerywaniem silnika powyżej 5000 obrotów i dławieniem silnika był wałek rozrządu wydechowy z powodu wytartej krzywki wałka..


Na górę
Post: 24 gru 2017, 19:34 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Posty: 824
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Jeden z nielicznych który opisał rozwiązanie swojego problemu... gratuluję rozwiązania zagadki i cieszy ze auto już chodzi jak powinno. Pozdrawiam

_________________
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]