Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: Renegat... » 23 wrz 2013, 22:10

Witam
Kilka pytań odnośnie Lancia delta II 2.0 16V turbo
-od jakiego auta będzie pasować głowica wiem że od Fiat Coupe
-ewentualnie czy ktoś z was ma taką głowice do sprzedania
-tłoki nominalne chętnie bym kupił mam założone 3 kute....(poprzedni właściciel) 4 brak...
-czy ktoś zna wymiary tłoków pod ten silnik i czy tez podejda tłoki od FC albo KAPPY DEDRY?
-ewentualnie czy ktoś ma na handel takie tłoki...?
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2013, 22:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: dawidson » 23 wrz 2013, 22:22

Renegat... pisze:Witam
Kilka pytań odnośnie Lancia delta II 2.0 16V turbo
-od jakiego auta będzie pasować głowica wiem że od Fiat Coupe
-ewentualnie czy ktoś z was ma taką głowice do sprzedania
-tłoki nominalne chętnie bym kupił mam założone 3 kute....(poprzedni właściciel) 4 brak...
-czy ktoś zna wymiary tłoków pod ten silnik i czy tez podejda tłoki od FC albo KAPPY DEDRY?
-ewentualnie czy ktoś ma na handel takie tłoki...?
1. Głowica najlepiej od od FC.
2. Posiadam takową.
3. Tłoki są do kupienia od ręki. Zarówno normalnie jak i kute. Koszt normalnych to circa 80 euro sztuka. Koszt kutych to circa 2200zł.
4. Będą pasować tłoki zarówno z Coupe jak i Kappy.


"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: Renegat... » 23 wrz 2013, 22:45

Dobrze to może dobijemy targu...
Obejrzałem blok i są nowe szklanki a to znak tulejowania chyba blok pójdzie tez w odstawkę bo nie widzi mi się silnik po tulejowaniu i Turbo muszę się z tym wszystkim przespać napisz na priv ile chcesz za głowice i czy z walkami czy bez...zresztą muszę obejrzeć graty bo silnik od DELTY narazie jest w bagażniku DELTY

BTW bloku nie masz?
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: dawidson » 23 wrz 2013, 22:52

Mam blok ale z silnika NA.
Głowice mam dwie: jedna z silnika NA bez wałków (nie zrobiła dużo od remontu) i kompletna z turbo ale za nią będę chciał zdecydowanie więcej.
W obu wypadkach głowice są wyjęte z silników które pracowały aż do rozbiórki.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: Renegat... » 23 wrz 2013, 23:14

Ile za jedna a ile za druga?blok chyba taki sam był...jutro znajomy mechanik specjalista od włoszczyzny obejrzy i zobaczymy w która strone pójdzie remont...mi sie szklanki tulejowane nie podobają a wy co sądzicie o tulejowaniu silników od Lancii?
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

dawidson

Odp: Delta II 2.0 16vT - głowica/kute tłoki/wymiary tłoków

Post autor: dawidson » 23 wrz 2013, 23:36

Poszło PW.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”