Lancia Klub Polska
http://forum.lanciapolska.org/

Dedra - uszczelnienie półosi
http://forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?f=121&t=58017
Strona 1 z 1

Autor:  konan [ 13 mar 2013, 20:00 ]
Tytuł:  Dedra - uszczelnienie półosi

Witam,nie chcę zakładać nowego tematu a widzę że w tym temacie rozmowa jest ogólna czyli o wszystkim ,a więc, czy może ktoś wie czy jak cieknie z osłony półosi to można wymienić tylko samą gumę czy jakieś uszczelniacze też trzeba zmienić,bo u mnie ewidentnie jest zmurszała guma i leci ciurkiem jak dolałem oleju ,a leci z tej właśnie gumy a nie z innego miejsca,ściślej mówiąc z pęknięć na tej gumie,lancia dedra sw 1,6 8v 1995 rok

Autor:  mac1us [ 13 mar 2013, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Lancia Dedra SW 1.6 16v - vanisch

W przegubach powinien być smar, a nie olej. Jak nie stuka, można wymienić sama gumę, lepiej zrobić to szybko, bo inaczej się przegub posypie szybko. Dział nasze lancie to nie jest raczej najodpowiedniejszy dział do tego.

Vanisch, obklej sobie sam boczki nie jest to trudne, ja robię to 1 raz i jest ok, czasu schodzi dużo.

Autor:  vanisch [ 13 mar 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Lancia Dedra SW 1.6 16v - vanisch

mac1us pisze:
W przegubach powinien być smar, a nie olej. Jak nie stuka, można wymienić sama gumę, lepiej zrobić to szybko, bo inaczej się przegub posypie szybko. Dział nasze lancie to nie jest raczej najodpowiedniejszy dział do tego.

Vanisch, obklej sobie sam boczki nie jest to trudne, ja robię to 1 raz i jest ok, czasu schodzi dużo.
Oklejanie to ostateczność, ale biorę to pod uwagę :)

Autor:  konan [ 13 mar 2013, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Lancia Dedra SW 1.6 16v - vanisch

Chodzi o gumy od strony skrzyni.ps.wiem że nie odpowiedni ale nie mogę znależć nic o osłonach półosi a tematu nowego nie chcę zakładać :roll:

Autor:  schab [ 14 mar 2013, 8:18 ]
Tytuł:  Re: Lancia Dedra SW 1.6 16v - vanisch

mac1us pisze:
W przegubach powinien być smar, a nie olej.
Jest jedna drobna różnica pomiędzy skrzyniami od DOHC , które do tej pory widziałeś , a skrzynią która jest przy jednowałkowcu . W tamtych przykręcasz półosie do przegubu znajdującego się poza skrzynią . W skrzyniach od SOHC - trójpalczasty przegub, którym zakończona jest półoś - wchodzi w głąb skrzyni .
Jeżeli cieknie olej - wymienia się zarówno gumową osłonę , jak i simmering , który jest na jej końcu. Jedno i drugie kosztuje po kilka złotych i nie ma sensu robić oszczędności , a w zamian za to dwa razy odpinać półoś .

Autor:  konan [ 15 mar 2013, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Dedra - uszczelnienie półosi

Serdecznie dziękuję za informację

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/