Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 wrz 2019, 1:07

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 09 lut 2013, 20:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Hej.

Nie mam zdjęcia, bo po nocy już nie robiłem. Na tym jest tak poglądowo
Obrazek

chodzi o miejsce

zaczęło mi tam wywalać coraz więcej oleju, dokładnie na łączeniu bloku z tym co jest nad kolektorem (zasys IC)

zakładam że to źle :P

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 20:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 17:12
Posty: 186
Skype: BRAK
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdynia/UK
hej.
Chodzi ci o pokrywę zaworów ?


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 20:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Nie. No ma ktoś zdjęcie silnika od góry a nie od przodu ?

Ewentualnie jakoś jutro albo w poniedziałek pstrykne o co mi chodzi.

Olej wywala, z pomiędzy bloku, uszczelki a "kolektora" IC

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 20:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 17:12
Posty: 186
Skype: BRAK
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdynia/UK
Pstryknij o co ci chodzi będzie łatwiej ;)


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 21:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem kolejne, z tych kanałów wali

Obrazek

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 22:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:05
Posty: 113
Imię: Emil
Lokalizacja: LUBLIN
Pewny jestes , że z tych kanałów. Bo jakby tamtędy olej waliło to za tobą w czasie jazdy byłby gęsty niebieski dym. To są kanały wydechowe i tam panuje wysoka temperatura i olej został by spalony. Może ścieka z pokrywy zaworów i dopiera na kolektorze wydechowym widzisz że sie wypala.

_________________
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 22:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Dobra, to jutro się ruszę i zrobię zdjęcia u siebie OK.

Ale te zaznaczone to idą do IC a nie do wydechu. Do wydechu to te niższe zdaje się. Mnie wali spod tych do IC.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 22:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:05
Posty: 113
Imię: Emil
Lokalizacja: LUBLIN
Zdejmij rurę po zimnej stronie turbosprężarki i zobacz czy tam nie jest mokro. Jak jest to turbo do regeneracji lub na złom.

_________________
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 22:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
To muszę jakoś zlokalizować tą rurę :/

Dziś jak zerkałem to i IC jest mokry przy rurach :/

Suma sumarum i tak coś mi tu remontem zalatuje...

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 lut 2013, 22:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3174
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Zanim zaczniesz wymieniać pół auta to wymień uszczelkę między kolektorem ssącym a głowicą, a może pomoże dociągnięcie jedynie nakrętek przy kolektorze, o ile jeszcze uszczelka cała.
To, że jest trochę oleju w rurach czy IC to raczej norma, ale zawsze można zmienić dobre na lepsze :lol:

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 13 lut 2013, 1:45 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
Chodzi Ci ze masz mokro miedzy kolektorem ssacym a blokiem? ogolnie caly uklad filtr,turbo,ic,kolektor tak spocone jest?


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 15:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
O to chodziło

Obrazek

Obrazek

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 15:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2138
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
To nie olej tylko niedopalona ropa. Powiększa się to czy nie ?

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 15:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1194
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Ropa ?

Hmm, hmmmmmm, bo to ciekawe w takim razie, wtryskiwacze były niedawno wymieniane.

No właśnie wcześniej tam poprostu tak było, tłusto ale nie powiększało się. W tej chwili tak taj widać na zdjęciu, dość mokro.

Teraz mi tak przyszło do głowy, a może to jest dlatego i spowodowane tymi problemami z odpaleniem rano. Kiedy się kreci kręci, ropa dawkuje ale nie dochodzi do zapłonu. Dopiero tam za którymś razem.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lut 2013, 16:02 przez horses, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 16:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2138
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Odkręć wąż od turbo z kolektora i zobacz jak tam wygląda sprawa.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl