Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 lip 2019, 12:23

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 16 sie 2012, 6:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4147
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Magnetyzer..wierzysz w takie cuda?Powodzenia;) Odnosnie stożka odpuść sobie taki wynalazek,no chyba że chcesz mieć kolorowo pod maską.Zainwestuj do oryginalnej puszki we wkładkę firmy K&N.To naprawdę działa.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 16 sie 2012, 7:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
I tutaj się nie zgodzę. W przypadku wkładki różnice czułem jedynie w portfelu. Cena w większości wypadków jest kosmiczna i nie rekompensuje jej nawet fakt, że można ją myć (mało kto liczy koszty mycia i nasączania). Moim zdaniem stosunek efektu do ceny jest kompletnie nieopłacalny.

Co do filtra stożkowego... U mnie różnica była wyraźnie odczuwalna.
Dolot który pokazałem był projektowany dla silnika CC. O ile dobrze pamiętam to kopia A-grupowego dolotu. W przypadku silnika 1,1 przyrosty mocy były udokumentowane. Zainteresowanych odsyłam na forum Centomanii.
Ja na ów dolot zdecydowałem się, bo pozwalał na estetyczny montaż, był solidnie wykonany.

Innym ciekawym eksperymentem jaki testowałem na jednym z moich silników SOHC była izolacja dolotu. Efekty były bardzo fajne chociaż wyglądało to naprawdę jak z odpustu :)

W każdym razie ważne jest doprowadzenie świeżego zimnego powietrza do filtra. Spora część osób o tym zapomina i osiąga efekt odwrotny do zamierzonego bo filtr ciągnie wrzątek spod maski.

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
PostDodany: 16 sie 2012, 7:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4147
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Nie będę się rozwodził na temat K&N.Fakt kosztuje ale też i działa.Sprawdziłem to na 3 silnikach.O wiele bardziej wymagających jak 1.6 z delty.Na temat stóżkow słyszałem rożne opinie i w większości przypadków były nieprzychylne.Sam nigdy ich nie stosowałem.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 16 sie 2012, 7:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Akurat kształt filtra ma według mniej znaczenie drugorzędne. Ja dzielę filtry na otwarte i na wkładki ;)

Pisząc o słabym działaniu miałem na myśli wkładkę jako taką a nie akurat jeden konkretny produkt jednego producenta.

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
PostDodany: 16 sie 2012, 22:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 1:00
Posty: 100
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Osowiec
mój szwagier ma Kappe 2.0 turbo i niedawno zamontował właśnie stożek i teraz ma o wiele lepszy moment obrotowy no i ten dźwięk :D właśnie jeszcze z nim porozmawiam i razem coś pewnie zdziałamy :) dzięki wielkie za podpowiedzi :) czyli najlepiej kupić K&N ? czy jakie firmy jeszcze byście polecali ?


Na górę
PostDodany: 18 sie 2012, 18:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Posty: 1674
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź
"wiele lepszy moment obrotowy" - co przez to rozumiesz?

Pozdrawiam.

_________________
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony: Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje: Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95'
: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'

Tatowa: Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - moja była.


Na górę
PostDodany: 20 sie 2012, 0:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 1:00
Posty: 100
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Osowiec
znaczy chodziło mi o to że można więcej wycisnąć na max. obr ... nie wiem jak to wytłumaczyć dokładnie :P


Na górę
PostDodany: 20 sie 2012, 18:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Czyli na maksymalnych obrotach da się jechać szybciej?

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
PostDodany: 20 sie 2012, 23:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 1:00
Posty: 100
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Osowiec
hmm ... przy 6 tyś obr. przykładowo na 3 biegu z tym filtrem osiąga większą prędkość niż bez tego filtra ... mniej więcej o to mi chodziło


Na górę
PostDodany: 20 sie 2012, 23:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Lukanio42 pisze:
hmm ... przy 6 tyś obr. przykładowo na 3 biegu z tym filtrem osiąga większą prędkość niż bez tego filtra ... mniej więcej o to mi chodziło
To niemożliwe. Prędkość przy danych obrotach pozostaje niezmienna - nawet gdy podniesiemy moc. Wynika to z tego, że prędkość wynika z przełożeń skrzyni biegów itd. To co zmienia się po podniesieniu moc to czas po jakim dana prędkość jest osiągana.

"... I guess it's just the way I'm wired."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl