Delta II 1.6 - kopci na czarno,muli,szarpie

CubaQub
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 83
Rejestracja: 09 sie 2012, 17:45
Imię: Jakub
Lokalizacja: Lubsko

Delta II 1.6 - kopci na czarno,muli,szarpie

Post autor: CubaQub » 12 sie 2012, 20:23

Witam.
Mam od paru dni wyzej opisane auto.
1996 rok, w benzynie. Po zmianie filtra powietrza i dolaniu oleju ( inny niz byl ale 10w40)
lancia zaczela kopcic na czarno, muli, szarpie jak sie po woli przyspiesza, na 'luzie' obroty skacza 7-10.
Myslalem ze to wina oleju ale czytalem ze mala ilosc nie szkodzi, a wlalem 0,7.
Nie mam ksiazki auta i na internecie nie znalalazlem wiec nawet czujnikow nie sprawdze.
Jutro daje do mechanika, dobrego, ale watpie ze przy lanci grzebal kiedykolwiek.
Auto kupilem od sprawdzonej osoby wiec to nie szwindel ;)
za tydzien mam jechac do niemiec na pol roku tym autem a tu taki kleks;/
Czy ktos mial taka sama sytacje lub podobna? szukalem, czytalem na necie ale nic konkretnego nie znalalzlem.

Pozdrawiam

Alan

Re: Delta II 1.6

Post autor: Alan » 12 sie 2012, 20:47

Gaz ma?

Sonda może głupieć.

CubaQub
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 83
Rejestracja: 09 sie 2012, 17:45
Imię: Jakub
Lokalizacja: Lubsko

Re: Delta II 1.6

Post autor: CubaQub » 12 sie 2012, 20:53

nie ma gazu

CubaQub
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 83
Rejestracja: 09 sie 2012, 17:45
Imię: Jakub
Lokalizacja: Lubsko

Re: Delta II 1.6 - kopci na czarno,muli,szarpie

Post autor: CubaQub » 14 sie 2012, 17:34

Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia

dawidson

Odp: Delta II 1.6 - kopci na czarno,muli,szarpie

Post autor: dawidson » 14 sie 2012, 17:35

To może informacja dla innych gdzie leżał problem?

"... I guess it's just the way I'm wired."

CubaQub
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 83
Rejestracja: 09 sie 2012, 17:45
Imię: Jakub
Lokalizacja: Lubsko

Re: Delta II 1.6 - kopci na czarno,muli,szarpie

Post autor: CubaQub » 14 sie 2012, 23:13

spodziewalem sie posta w tym stylu.
Szkoda ze ci inni nie kwapili sie do pomocy.
Wymiana filtra paliwa "naprawila" wszystko.
W lanci rezerwa zapalila sie po roku czasu, wiec caly syf na dnie wpad do filtra, przez to mniej paliwa dochodzilo, efekt opisalem wyzej.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”