Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
Jakie jest prawidłowe ciśnienie dla wersji 193 KM?
Instrukcja mówi o 1,05 bar. Jak to wygląda u Was? U mnie na wskaźniku NIGDY nie pojawia się więcej niż 0,9 bar a przeważnie jest 0,5-0,6.
Jak jest u Was?
Instrukcja mówi o 1,05 bar. Jak to wygląda u Was? U mnie na wskaźniku NIGDY nie pojawia się więcej niż 0,9 bar a przeważnie jest 0,5-0,6.
Jak jest u Was?
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
U mnie pojawiał się 1 bar od zera do 3000 zupełnie nie jechało powyżej wstawało dość gwałtownie, turbo seria po regeneracji, dolot prawie seria i wydech przelot. Kiedy się ten boost 1 bar pojawiał nie pamiętam, ale jest to boost w peaku, a nie utrzymujący się stale.
Odp: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
U mnie w turbo zaczyna wstawać od około 2500-3000 RPM, zależnie od biegu. W peaku pojawia się 0,9. Później opada na 0,5-0,6.
Już mi nawet chodzi po głowie żeby pozbyć się zaworu i złożyć mbc a potem ręcznie ustawić na 1 bar.
Jakaś dobra rada jak sprawdzić czy wastegate się zamyka?
Już mi nawet chodzi po głowie żeby pozbyć się zaworu i złożyć mbc a potem ręcznie ustawić na 1 bar.
Jakaś dobra rada jak sprawdzić czy wastegate się zamyka?
- MiroMiglia
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1552
- Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
Ściągnij przewód podciśnieniowy z zaworu przy turbinie i przejedż się kawałek , powinno ci zacząć mocno ładować ale nie przesadż !
Jeżeli nie ma poprawy , to albo już się kończy turbo albo masz nieszczelność w układzie dolotowym .
Jeżeli nie ma poprawy , to albo już się kończy turbo albo masz nieszczelność w układzie dolotowym .
Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356
Odp: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
To już sprawdziłem. Po zdjęciu przewodu turbo ładuje 1,5-1,6 bar. Problem musi zatem leżeć gdzie indziej.
viva la macchina!
viva la macchina!
- MiroMiglia
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1552
- Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Odp: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
Więc patrz p.2 zdejmij wąż z przepustnicy - zaślep , z drugiej strony zapodaj ciśnienie i szukaj dziury w całym , zwróć uwagę na intercooler .dawidson pisze:To już sprawdziłem. Po zdjęciu przewodu turbo ładuje 1,5-1,6 bar. Problem musi zatem leżeć gdzie indziej.
viva la macchina!
W mojej Dedrze ktoś go próbował kleić i wszystko się rozszczelniło a znalazłem to dopiero po wymontowaniu z auta.
Zło czai się wszędzie
Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356
Odp: Delta II - 2,0T ciśnienie doładowania
Układ jest szczelny. Gdyby nie był to wolne obroty by falowały. Podejrzewam zawór sterowania doładowaniem, turbo lub...wskaźnik.
Wskaźnik chyba można wykluczyć bo dwa różne pokazują to samo.
Wpiąłem się w przewód idący z kolektora do map-sensora przy pomocy trójnika.
Turbo nie daje żadnych oznak, które wskazywały by na to, że umiera. Żadnego kopcenia, nic niepokojącego...
Zawór sterowania już podmieniłem na używany - brak zmian. Mam jeszcze zawór z Cromy turbo, ale nie wiem czy jest sens go wkładać.
Czy jest możliwe, że fabryczny DV puszcza?
A, tak dla zasady byłem odczytać błędy - żadnych
viva la macchina!
Wskaźnik chyba można wykluczyć bo dwa różne pokazują to samo.
Wpiąłem się w przewód idący z kolektora do map-sensora przy pomocy trójnika.
Turbo nie daje żadnych oznak, które wskazywały by na to, że umiera. Żadnego kopcenia, nic niepokojącego...
Zawór sterowania już podmieniłem na używany - brak zmian. Mam jeszcze zawór z Cromy turbo, ale nie wiem czy jest sens go wkładać.
Czy jest możliwe, że fabryczny DV puszcza?
A, tak dla zasady byłem odczytać błędy - żadnych
viva la macchina!