Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

matfiej
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 155
Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
Imię: Maciek
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

Post autor: matfiej » 16 lis 2013, 7:57

SP6QKX pisze:Witam
Lekko różni się program w ECU 90KM i 103KM ale to nie wiele da bez zmiany wtryskiwaczy bo te dwa motory różnią się jeszcze wtryskiwaczami w wersji 103KM są wtryskiwacze IWP001 z 4-rema dyszami zaś w 90 Konnej jak dobrze pamiętam są dwie .
Pozdrawiam
Bzdury, wtryski przed liftem były 4-dziurkowe, a po lifcie 2-dziurkowe, a moc to jedynie ecu.
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5040
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

Post autor: Bichoń » 16 lis 2013, 14:08

Temat zainteresował mnie kiedyś w przypadku silnika 1.8 8v do delty - podobnie były tam wersje 90 i 103 KM. Jedyną różnicą którą namierzyłem był ogranicznik otwarcia przepustnicy.
Szukałem różnic w ECU, ale różne numerki pochodziły z różnych wersji i nie dało się niczego wywnioskować na przykładzie kilku udokumentowanych sztuk (udokumentowany, tzn. wbita w dowód odpowiednia moc). Teraz myślę, że mogłem jeszcze po VINie moc sprawdzać, ale już nie chce mi się w to bawić drugi raz.

Kiedyś miałem jeszcze deltę 1.8 8v "103" i nie zauważam różnicy w mocy w stosunku do obecnej "90".

Awatar użytkownika
TADEO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 334
Rejestracja: 01 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

Post autor: TADEO » 13 lut 2014, 12:24

Ale odkopa zrobię po latach :D


Delty nie mam już od 6 lat ale doskonale pamiętam, jak to tam było z tym silnikiem.
Miałem wersje "niby" 90KM bo pochodziła z Niemiec. Nigdy nie wierzyłem w te 90KM bo jeździła lepiej jak Golf 3 90KM, fakt faktem był on na jedno punkcie, ale nie ważne.
Auto testowałem na kresce z Bravo 1.6 16v które miało na 100% 103KM. Auta szły równiutko. Do tego miałem komputer ECU z naklejką 103PS.
Było to dawno temu i dalej uważam że był to najbardziej bezawaryjny silnik jakim kiedykolwiek jeździłem

Awatar użytkownika
GrimlocK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 22 lip 2011, 2:42

Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

Post autor: GrimlocK » 13 lut 2014, 13:53

TADEO pisze:Ale odkopa zrobię po latach :D


Delty nie mam już od 6 lat ale doskonale pamiętam, jak to tam było z tym silnikiem.
Miałem wersje "niby" 90KM bo pochodziła z Niemiec. Nigdy nie wierzyłem w te 90KM bo jeździła lepiej jak Golf 3 90KM, fakt faktem był on na jedno punkcie, ale nie ważne.
Auto testowałem na kresce z Bravo 1.6 16v które miało na 100% 103KM. Auta szły równiutko. Do tego miałem komputer ECU z naklejką 103PS.
Było to dawno temu i dalej uważam że był to najbardziej bezawaryjny silnik jakim kiedykolwiek jeździłem
Bo w porównaniu do innych motorów z Delty II to zarówno 1.6 i.e 8v i 1.6 16v to faktycznie najbardziej idiotoodporne i bezawaryjne silniki :)

SP6QKX
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 16 lis 2013, 3:11
Imię: Daniel
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?

Post autor: SP6QKX » 21 sie 2014, 1:14

matfiej pisze:
SP6QKX pisze:Witam
Lekko różni się program w ECU 90KM i 103KM ale to nie wiele da bez zmiany wtryskiwaczy bo te dwa motory różnią się jeszcze wtryskiwaczami w wersji 103KM są wtryskiwacze IWP001 z 4-rema dyszami zaś w 90 Konnej jak dobrze pamiętam są dwie .
Pozdrawiam
Bzdury, wtryski przed liftem były 4-dziurkowe, a po lifcie 2-dziurkowe, a moc to jedynie ecu.


Niestety ale się mylisz , miałem Lancie 90KM i 103KM po 96r były przywiezione z Niemiec i 90KM miała 2 dziurkowe a 103KM miała 4-ro, podobnie było w Fiatach z tym samym silnikiem, z którymi to miałem wielokrotnie do czynienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”