Delta II - 1,6 8V - traci obroty
: 08 sty 2012, 20:04
Mam problem ze swoją Lancią.
Nie dawno była przeprowadzana naprawa silnika i w ramach naprawy były zrobione:
Planowanie głowicy ( 0,2 mm ), Wymiana pasków rozrządu i wielorowkowy, wymiana uszczelki
pod głowicą i pokrywą zaworów, wymiana uszczelniacza wałka rozrządu, wymiana alternatora, uszczelniacze zaworów,
wymiana uszczelki kolektora dolotowego, a także był na nowo wspawany układ wydechowy z pominięciem katalizatora.
Od tej naprawy mam taki problem:
Na zimnym silniku i tak do 60 stopni nie ma problemu obroty trzymają się równo.
Przy temp. ok. 70 - 80 st. obroty przy rozłączeniu sprzęgła czy trzymaniu na ""luzie" spadają do 500 - 700, a często
auto w ogóle gaśnie. Tak samo w czasie jazdy nawet jak by trzymać nogę na gazie bez zmian to auto traci
na mocy, wyraźnie się dusi i dopiero zdecydowane dodanie gazu na chwile pomaga.
Przy temperaturze ok 90 st. jak by nigdy nic problemy ustępują.
Próbował z ustawieniem silniczka krokowego tą metodą przekręcając 4-5 razy kluczyk, ale nic.
Mam silnik 1,6 8V 836AD, monowtrysk Bosch, 75 KM
Jakaś sugestia ?? Dobrze było by się podpiąć komputerem, ale to miło by było mieć jakiś schemat kabla.
Pozdrawiam,
Nie dawno była przeprowadzana naprawa silnika i w ramach naprawy były zrobione:
Planowanie głowicy ( 0,2 mm ), Wymiana pasków rozrządu i wielorowkowy, wymiana uszczelki
pod głowicą i pokrywą zaworów, wymiana uszczelniacza wałka rozrządu, wymiana alternatora, uszczelniacze zaworów,
wymiana uszczelki kolektora dolotowego, a także był na nowo wspawany układ wydechowy z pominięciem katalizatora.
Od tej naprawy mam taki problem:
Na zimnym silniku i tak do 60 stopni nie ma problemu obroty trzymają się równo.
Przy temp. ok. 70 - 80 st. obroty przy rozłączeniu sprzęgła czy trzymaniu na ""luzie" spadają do 500 - 700, a często
auto w ogóle gaśnie. Tak samo w czasie jazdy nawet jak by trzymać nogę na gazie bez zmian to auto traci
na mocy, wyraźnie się dusi i dopiero zdecydowane dodanie gazu na chwile pomaga.
Przy temperaturze ok 90 st. jak by nigdy nic problemy ustępują.
Próbował z ustawieniem silniczka krokowego tą metodą przekręcając 4-5 razy kluczyk, ale nic.
Mam silnik 1,6 8V 836AD, monowtrysk Bosch, 75 KM
Jakaś sugestia ?? Dobrze było by się podpiąć komputerem, ale to miło by było mieć jakiś schemat kabla.
Pozdrawiam,