Dedra 2.0 16v - dolot

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Dedra 2.0 16v - dolot

Post autor: blejku » 17 wrz 2011, 21:34

Poszukuje zdjeć lub rysunku kompletnego układu dolotowego do silnika Dedry 2.0 16v 94r.
Chciałem przebudować dolot żeby konstrukcja zbliżyła sie do oryginalnego bo mam dość mocno skrócony i założony filtr stożkowy przez poprzedniego właściciela. Podejrzewam że to jest przyczyna dość małej mocy przy niskich obrotach. Został mi tylko tłumik szmerów ssania, oczywiście wymontowany również i trochę mnie jego budowa intryguje :D
Przeszukałem manualne które mam , dużo szukałem przez google ale nie mogę nic znaleźć, wystarczy fotka która obejmuje to jakoś ogólnie.
Dzięki z góry i pozdrawiam
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra 2.0 16v Dolot

Post autor: mac1us » 17 wrz 2011, 21:57

Obrazek
Teraz ten dolot jeździ w Dedrze 1,8 więc jak chcesz to mogę Ci sprzedać ten od Dedry lub jakąś jego część.

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Re: Dedra 2.0 16v Dolot

Post autor: blejku » 17 wrz 2011, 22:55

Dzięki ale muszę zbudować dolot prawie na nowo bo mam reduktor założony w miejscu gdzie jest filtr oryginalnie i nie chce go przesuwać nigdzie bo za bardzo nie ma gdzie.
Możesz mi powiedzieć czy od obudowy filtra powietrza idzie rura bezpośrednio do tłumika szmerów (na dół tak myślę ) czy to jest bardziej skomplikowany układ oryginalnie.
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra 2.0 16v Dolot

Post autor: mac1us » 18 wrz 2011, 9:13

Z tłumikami szmerów spotkałem się w Alfach 155, ale w naszych ich nie ma i w Dedrze i w Delcie. Od puszki filtra z dołu pod kątem idzie rura do pasa przedniego gdzie jest zrobiony chwyt powietrza.

Inną sprawą jest to, że 2,0 16v tak naprawdę w ogóle i to naprawdę nie jedzie z dołu. Zaczyna jechać gdzieś od 3500 w miarę do końca.

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Re: Dedra 2.0 16v Dolot

Post autor: blejku » 18 wrz 2011, 13:59

dzieki za informacje.
Zastanawiam sie czemu u mnie było to zamontowane.. przypominam sobie że sam to ustrojstwo odkecałem własnie z wysokości pasa przedniego bo nie było podłączone do niczego.
Dla jasności to jest puszka mniej wiecej 15x15x20 z malymi dwoma otworkami na dole i na górze.
Może z innej wersji silnikowej? a może źle to nazywam poprostu.
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”