Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 25 sie 2019, 2:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 20 mar 2011, 16:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Posty: 181
Imię: Paweł
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mam pytanie odnośnie zasady działania ww krokowca?Mam standard wtyczka na dwa piny.

On ma dwie pozycje otwarta - zamknięta, czy może więcej???

Na zimnym silniku się otwiera potem na gorącym zamyka, czy jak on funkcjonuje???

Jest taka możliwośc, że na ciepłym silniku ECU go otwiera z jakiś tam powodów???Czy raczej jego niesprawnośc???Bo wrociłem do eksplaotacji na LPG(II gen). I często obroty zostają na 2500-3000. Jak go odepnę problem znika. Zreszta sprawdziłem całą resztę(Reduktor - nowy, sterownik od LPG, krokowiec od LPG, robiłem wczoraj sobie regulację są ok)

_________________
---------------------------------------


Na górę
PostDodany: 20 mar 2011, 18:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 460
Lokalizacja: Będzin
Ten zaworek jest sterowany PWM czyli inaczej impulsowo , stosunkiem wypełnienia.
On po prostu jeśli dostanie stale zasilanie jest otwarty a jeśli dostanie zasilanie sygnalem 25Hz to sumarycznie jest to np 1/4 przepływu. Pisze tak w uproszczeniu bo to jest stała częstotliwość, sygnał prostokątny odpowiednio wypełniony. Czyli w skrócie steruje płynnie ilością powietrza. Więcej na wikipedii :D

pozdrawiam

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
PostDodany: 20 mar 2011, 18:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Posty: 181
Imię: Paweł
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czyli ma kilka pozycji...to raczej małoprawdopodobne żeby dwa krokowce były niesprawne(bo już jeden podmieniłem i to samo - oby dwa czyszczone)...czyli można założyc, że ECU go otwiera w momencie gdy mi obroty na LPG zostaja na 2500-3000

_________________
---------------------------------------


Na górę
PostDodany: 20 mar 2011, 22:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 460
Lokalizacja: Będzin
ten typ tak ma.. sorry ale nie doczytałem postu pierwszego. normalnie na benzynie przy hamowaniu silnikiem wylacza wtrysk paliwa i otwiera krokowy. jesli jest zalaczone lpg to zasysa gaz i silnik tak właśnie zostaje.
Mam II gen u siebie na blosie i poradziłem sobie z tym bez większych kombinacji...dorobilem przekaznik ktory w momencie pojawienia sie napiecia na elektrozaworze reduktora odpina VAE czyli krokowca.. ksiazkowa regulacja jalowych na PB i składu LPG jałowych i jest naprawde cacy.
Masz emulator dla lambdy? jesli nie to spodziewaj sie ze niedługo ECU zgłupieje :D

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl