Delta II - zerwany gwint w głowicy (pod świecę)

kazk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2010, 16:21
Lokalizacja: Gierałtowice K/Andrychowa

Delta II - zerwany gwint w głowicy (pod świecę)

Post autor: kazk » 19 mar 2011, 10:16

Witam!
Denerwowało mnie że mam mokry silnik.
Po sprawdzeniu okazało sie jest wyciek koło świecy.
Po próbie przykręcenia, okazało się że jest urwany gwint.
Czy ktoś przerabiał coś takiego i jak to naprawił?
Czy ktoś może mi poradzić co zrobić nie ściągając głowicy? 8-O

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta II zerwany gwint w głowicy (pod świecę).

Post autor: schab » 19 mar 2011, 18:48

Ponad rok temu regenerowali mi zerwany gwint świecy bez ściągania głowicy - w Krakowie na ul. Makuszyńskiego firma Auto-Szlif. Jeżdżę do dziś .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

kazk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2010, 16:21
Lokalizacja: Gierałtowice K/Andrychowa

Re: Delta II zerwany gwint w głowicy (pod świecę).

Post autor: kazk » 19 mar 2011, 19:01

Dziękuję, właśnie niedawno wyczaiłłem na Allegro z Olkusza ale
Kraków bliżej.
Proszę o usunięci postu!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”