Delta II 1.8 - brak mocy

PRF39
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Lokalizacja: Rymanów

Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: PRF39 » 17 sty 2011, 15:43

Witam jak w temacie Delta II 1.8 v8 90 km brakuje jej mocy i to stanowczo ma może 50% tego co powinna miec.
Poza tym pali jak szalona ok 18 l lpg. a Bp niewiele mniej 13l . to dopiero pierwsza wada.
Na zimnym silniku nie trzyma wolnych obrotów na Bp i lpg .
Wyprzedzając pytania powiem co było sprawdzone.
1. Rozrząd
2.Świece
3. Przewody WN
4.kilkakrotna diagnoza w warsztacie na programie TEXA ( u znajomego) brak kodów błędów
Wszystkie czujniki silnik krokowy przekazniki itd . posprawdzane i przystosowane na nowo .
Tylko jeden parametr nie mieści się w normie Tj. kĄt otwarcia przepustnicy ma dziwne wskazania przy zamkniętej pokazuje 6,8 a maź otwarta jest 75 max

PRF39
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Lokalizacja: Rymanów

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: PRF39 » 19 sty 2011, 19:18

Widzę że nikt nie jest w stanie mi pomóc .
No cóż jestem podobno po szkole w tym kierunku ale to mi nie pomogło
Kilku mechaników poległo, mają mnie dość do tego stopnia że jak przyjadę to słyszę tylko jedno zdanie " tam leży laptop"
Wtedy 2 godzinki posiedzę i mam wolne obroty na tydzień .
Nie wiem co robić z Deltą . Oby nie skończyła na złomowisku bo szkoda mi jej .
pozdro

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1602
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: Johnny » 19 sty 2011, 20:03

"kont" otwarcia przepustnicy w tym silniku akurat jest ok. Uczepiłbym się czujnika otwarcia przepustnicy. O ile się nie mylę są tam 3 kable z czego jeden to masa, drugi to napięcie a trzeci to sygnal, napięcie powinno miec ok 12v a sygnal 5v sprawdź czy się zgadza następnie, czy działa właściwie, musisz włączyć zapłon, podpiąć się miernikiem nie odłączając tego czujnika i poruszać przepustnicą a następnie zwrócić uwagę czy napięcie się zmienia na mierniku
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: mac1us » 19 sty 2011, 20:10

A przypadkiem Kat otwarcia przepustnicy ma za mały z tego względu, że ma auta na rynek niemiecki z bardziej restrykcyjnymi normami spalin, czy coś takiego i po porostu w ten sposób jest to ograniczone, moc przy okazji.

Jaką masz instalację gazową?

Co robisz, że pojawiają się wolne obroty "na tydzień"?

Ogólnie to Dedra, Delta z tym silnikiem to straszny muł i wiele się nie można spodziewać, a jak coś to trzeba wysoko kręcić.
Dedre taty 1,8 8v do 3 biegu robi matiz, do 2 uno 1,0 :).

PRF39
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Lokalizacja: Rymanów

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: PRF39 » 20 sty 2011, 7:18

Co robisz, że pojawiają się wolne obroty "na tydzień"?
PrzystosowUję silniczek krokowy i czujnik otwarcia przepustnicy .
operacja trwa przy silniczku krokowym ok 15 min . wtedy sam sie wkręca do 2000rpm. potem wraca na 850 rpm.
Taki cykl powtaRZa 3 razy . Oczywiście robi to ECU .
Jaką masz instalację gazową?
BRC I generacji

yanosik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 23 paź 2009, 1:19
Lokalizacja: Piła okolice

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: yanosik » 06 lut 2011, 3:45

Może poszukaj winy w mechanice a nie w sterowaniu, czyli np mierz ciśnienie sprężania.
Marchewka sie zapala w czasie jazdy?

PRF39
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Lokalizacja: Rymanów

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: PRF39 » 19 lut 2011, 10:07

yanosik pisze:Może poszukaj winy w mechanice a nie w sterowaniu, czyli np mierz ciśnienie sprężania.
Marchewka sie zapala w czasie jazdy?
Sporadycznie raz w tygodniu
Jest to coś związane z S.L.
Mechanicznie jest autko sprawne na 100% bo sprawdzilem wszystko łącznie z ustawienien rozrządu>

PRF39
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Lokalizacja: Rymanów

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

Post autor: PRF39 » 07 mar 2011, 9:33

Jakie ciśnienie na cylindrach ma być bo już sam nie wiem !!
Mam troszkę dziwny przypadek tzn.
brak przedmuchów przez odmę i korek oleju .
A teraz najśmieszniejsze ciśnienie na cylindrach
1) 0,9bar
2) 0,8bar
3) 0,6bar
4) 1,0bar
I teraz co to jest ?
Głowica czy gładzie i pierścienie????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”