Przepraszam że w ostatnim poście troszkę niejasno się wysłowiłem
Chodzi mi dokładnie o takie 2 przypadki:
nr1.
nr2.
I pytanie jaki typ MBC jest lepszy?
Bo w 1 przypadku odnoszę wrażenie że jak między MBC ,a Wastegate wejdzie ciśnienie które otworzy zawór, a zawór się potem zamknie i ciśnienie między MBC ,a Wastegate nie ma gdzie uciec. Możliwe że jest tam jakiś system wyrównujący ciśnienie na tym odcinku choć wątpię bo oryginalnie przy podłączeniu jak fabryka dała nie było takiej potrzeby, więc tu tego za bardzo nie rozumiem. Chyba ze sam zawór MBC ma w sobie taką funkcję.
W 2 przypadku w ogóle togo nie mogę załapać o według schematów od strony turbiny w trójniku jest kulka która jest zaworem na sprężynie kontrująca ciśnienie z turbiny ,a pozostałe 2 wężyki do westgate i mbc, Przy MBC drugi wężyk z mbc idzie w sumie w powietrze i nie mogę załapać jak to ma działać? Przecież ciśnienie wchodzi do układu za trójnikiem idzie napierać na westgate a MBC w pewnym momencie zaczyna wypuszczać nadmiar ciśnienie w eter i jaki to sens??
Chyba ze ja żle rozumiem to bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc bo aktualnie kończe składanie pojazdu ,a chciałbym już dokonać zakupu i założyć go do reszty:)