Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4376
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Postautor: Bichoń » 03 paź 2014, 10:52

iMacOSX pisze: Poza tym czy jest jakaś różnica między Deltą TD ,a TDS?? Bo nie słyszałem aby były jakieś 2 wersje diesla przy Delcie II.
Pozdrawiam.
Była tylko wersja "td". "s" z rozpędu dopisują fani niemieckiej motoryzacji.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 16 paź 2006, 00:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Postautor: ThemADI_NS » 03 paź 2014, 18:03

No Panie kochany nie masz racji... nie wiem gdzie jest ta różnica, ale nawet eper rozróżnia na TURBO DIESEL i T.DS po '94 ;) ...może chodzi o rodzaj napędu ssania :D
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
iMacOSX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 64
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Postautor: iMacOSX » 06 paź 2014, 22:27

Przepraszam że w ostatnim poście troszkę niejasno się wysłowiłem :)
Chodzi mi dokładnie o takie 2 przypadki:
nr1.
Obrazek
nr2.
Obrazek

I pytanie jaki typ MBC jest lepszy?
Bo w 1 przypadku odnoszę wrażenie że jak między MBC ,a Wastegate wejdzie ciśnienie które otworzy zawór, a zawór się potem zamknie i ciśnienie między MBC ,a Wastegate nie ma gdzie uciec. Możliwe że jest tam jakiś system wyrównujący ciśnienie na tym odcinku choć wątpię bo oryginalnie przy podłączeniu jak fabryka dała nie było takiej potrzeby, więc tu tego za bardzo nie rozumiem. Chyba ze sam zawór MBC ma w sobie taką funkcję.
W 2 przypadku w ogóle togo nie mogę załapać o według schematów od strony turbiny w trójniku jest kulka która jest zaworem na sprężynie kontrująca ciśnienie z turbiny ,a pozostałe 2 wężyki do westgate i mbc, Przy MBC drugi wężyk z mbc idzie w sumie w powietrze i nie mogę załapać jak to ma działać? Przecież ciśnienie wchodzi do układu za trójnikiem idzie napierać na westgate a MBC w pewnym momencie zaczyna wypuszczać nadmiar ciśnienie w eter i jaki to sens??
Chyba ze ja żle rozumiem to bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.:)

Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc bo aktualnie kończe składanie pojazdu ,a chciałbym już dokonać zakupu i założyć go do reszty:)

Awatar użytkownika
iMacOSX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 64
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Postautor: iMacOSX » 15 lis 2014, 22:25

Sam sobie odpowiem:)
Obydwa zdjęcia MBC są ?BLEED? mają kulkę z sprężynką która daje jakiś tam opór określony przez producenta ,a pokrętłem regulujesz jak dużo powietrza ucieka za kulką od strony weestgate.
Inna wersja MBC jest ?Pressure? i jest tam sterowanie mocą docisku sprężynki przez dokręcanie, na przykład taki jak w jednym z pierwszych postów firmy ?pro perfekt?.

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1022
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Dedra/Delta 1.9 TDS - czy da się podnieść moc

Postautor: horses » 13 paź 2016, 22:10

Są jakieś opinie po dłuższym czasie używania ?
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości