Dedra - problem z wtryskiem

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Dedra - problem z wtryskiem

Post autor: sloneczna » 05 mar 2005, 20:38

Jak już było stwierdzone :Instalacja w Lanci dedra jest kiepska pod wzglendem szczelności złączek .Często spotkałem sie z zawilgoconymi stykami.Nie piszesz czy masz LPG błąd typowy ,świecąca lampka.
Sonda ma szczególny wpływ na wzbogacanie mieszanki w warunkach gdy silnik tego potrzebujet/j przyspieszanie itp. Jeżeli zapotrzebowanie na moc spada mieszanka staje sie bardziej uboga.Musiał byś zauważyć jej niewłaściwe działanie przedewszystkim spalanie na poziomie 20 l .
Skład mieszanki na wolny obrotach byłby bogaty.Właściwie było by sprawdzenie czujników odpowiedzialnych za dane z które mają wpływ na
działanie centralki sterującej silnika.Miałem taki przypadek w 1,8,że błąd się odnawiał po przekroczeniu 2000 obr.A centralka przechodziła w tryb awaryjny.Powód był prozaiczny czyjnik położenia wału podawał niewłaściwe wskazania dla centralki.Byłem na kompie firmy bosch 2 razy I raz było wszystko ok silnik równo pracował błędów nie było .Zadowolony wyjechałem i to samo .Dopiero II raz przypilnowałem dokładnie ,domagając sie wszystkich danych wyszło oczywiście płaciłem tylko raz usługa była wykonana nie żetelnie.
1-temteratura silnika jej czujnik ok
2-temperatura powietrza w kolektorze 20 stop.
3-czas reakcji wtrysku wzrastał z obrotami
4-wyprzedzenie konta zapłonu przy 6000 około 40 stop. nie pamiętam teraz dokł.
5 -Sonda lamda okazała sie ok chociaz tylko taka informacja wynikała z badania (nie było szczegółowej charakterystyki)

I dopiero po zakończeniu wyskoczył błąd czujnika położenia (sprawdziłem już w domu jego rezystancje i faktycznie przy wyszych obrotach jego rezystancja rosła zamiast stałej wartości około 620-840 ohm
wymieniłem i było ok.
Teraz mam inny problem .Bo wszystko jest ok a samochód nie wchodzi na obroty max 5000 i kicha .Zostało jeszcze zdemontowanie wtrysku i jego testowanie a przed tym sprawdzenie pompy i ciśnienia w listwie .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”