Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Witam!
Ciągle składam swój silnik. Na chwile obecna utknąłem w kilku miejscach. Pierwszy to pasek napędu walków balansujących. Niby mam schemat, ale za nic nie mogę znaleźć znaków. czy będzie straszna tragedia, jeśli zaloze to zle lub nie zaloze wcale?
Druga sprawa to wszystkie wężyki itd. Rozbierałem to dawno i niestety zapomniałem gdzie co szlo... Poratuje mnie ktoś serwisowka do Tipo 2.0 lub fotkami spod maski?
Ciągle składam swój silnik. Na chwile obecna utknąłem w kilku miejscach. Pierwszy to pasek napędu walków balansujących. Niby mam schemat, ale za nic nie mogę znaleźć znaków. czy będzie straszna tragedia, jeśli zaloze to zle lub nie zaloze wcale?
Druga sprawa to wszystkie wężyki itd. Rozbierałem to dawno i niestety zapomniałem gdzie co szlo... Poratuje mnie ktoś serwisowka do Tipo 2.0 lub fotkami spod maski?
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
silnik 8v czy 16v? jesli 16v to daj znac jakie zdjecia Cie dokladnie interesuja
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Naturalnie 16v.
Okolice termostatu by mnie interesowały bo tam jest najwięcej rurek i nie wiem czy wszystko podpiąłem jak należy. Przepustnica również (dwa cienkie wyjścia pod spodem).
Silnik odpalił
http://www.youtube.com/watch?v=ajDqpVZt ... annel_page
Okolice termostatu by mnie interesowały bo tam jest najwięcej rurek i nie wiem czy wszystko podpiąłem jak należy. Przepustnica również (dwa cienkie wyjścia pod spodem).
Silnik odpalił
http://www.youtube.com/watch?v=ajDqpVZt ... annel_page
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
ok, jutro kolo poludnia postaram sie porobic fotki;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Jeden znak masz na pompie wody: podłużny odlew na górze, taka wystająca kreska, drugi na blachach pod drugim niższym wałkiem, zagłębienie w blasze. Natomiast na wałkach sa takie wklęsłe kropki. Tu masz dokładnie pokazane na fotach, identycznie jest w twoim silniku:
viewtopic.php?f=14&t=30164
viewtopic.php?f=14&t=30164
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Znaki na wale i na kółku od "!przedniego" walka znalazłem bez problemów. Za cholerę nie moglem znaleźć znaków aby ustawić "tylne" kolko. Będę z tym jeszcze walczył jeszcze dzisiaj bo nowy pasek leży - głupio by go było nie założyć.
Wielkie dzięki!
Wielkie dzięki!
- laminiarz
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 286
- Rejestracja: 27 mar 2009, 11:58
- Lokalizacja: Katowice
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
poszukaj w necie pliku : LanciaKappaService&Repair-I.pdf (i oczywiście II cz też) , sporo tam znajdziesz choć niestety nie wszystko
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
mam! bardzo cenny materiał. Dziękuje!
-- 03 Maj 2009, 11:37 --
Ktoś sie orientuje ile zębów powinien mieć pasek napędzający walki balansujące? Moj wydaje się być jakby o jednego czy dwa ząbki za długi.
Kiedy pasek ładnie się napnie na odcinku wal - wałek balansujący to miedzy kolejnymi kolkami robi się dziwnie luźny.
a może po prostu ja robię coś źle?
-- 03 Maj 2009, 11:37 --
Ktoś sie orientuje ile zębów powinien mieć pasek napędzający walki balansujące? Moj wydaje się być jakby o jednego czy dwa ząbki za długi.
Kiedy pasek ładnie się napnie na odcinku wal - wałek balansujący to miedzy kolejnymi kolkami robi się dziwnie luźny.
a może po prostu ja robię coś źle?
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
Jest tylko jeden model paska. Nie możesz napinać go za samą rolkę, a jedynie za otwór na jej środku obracając ją. A druga sprawa to sposób napinania: NIE od samej góry w dół tylko pół obrotu wcześniej czyli od dołu w górę. Trochę zawile to wyjaśniłem, ale dasz sobie radę
Odp: Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie!
dałem sobie rade.
http://www.youtube.com/watch?v=0SxwDYYdhbM
Pytanie za sto punktów. Od lewej strony (pasażera) komory silnika ida dwa przewody. Najpierw gumowe, później plastikowe. Jeden jest czarny a drugi niebieski. Jeden pasuje do kolektora, drugi (niebieski) dochodzi aż pod przepustnice. Pod przepustnica są dwa wyjścia. Jedno zapewne jest przeznaczone dla tego przewodu, ale które?
Drugie zapewne ma się łączyć wyjściem z metalowej rurki idącej z podstawy filtra powietrza w kierunku odmy, jest tam jedno cienkie wyjcie.
Dobrze główkuje?
http://www.youtube.com/watch?v=0SxwDYYdhbM
Pytanie za sto punktów. Od lewej strony (pasażera) komory silnika ida dwa przewody. Najpierw gumowe, później plastikowe. Jeden jest czarny a drugi niebieski. Jeden pasuje do kolektora, drugi (niebieski) dochodzi aż pod przepustnice. Pod przepustnica są dwa wyjścia. Jedno zapewne jest przeznaczone dla tego przewodu, ale które?
Drugie zapewne ma się łączyć wyjściem z metalowej rurki idącej z podstawy filtra powietrza w kierunku odmy, jest tam jedno cienkie wyjcie.
Dobrze główkuje?