Dedra - sportowy tłumik

embrion-75

Dedra - sportowy tłumik

Post autor: embrion-75 » 21 lis 2004, 10:15

Witam mam do was pytanie. chciałem zakupić sportowy tłumik do dedry 2.0 16V kat. może posiada ktoś z Was taki tłumik i mógłby mi doradzić z jakiej firmy daje odpowiedni basowy pomruk. Katalizator aut a w miejsce jego strumienica pójdzie.

zender

Dedra - sportowy tłumik

Post autor: zender » 01 lut 2005, 22:44

witam , jak cos to tylko plaski podgiety dtm i jak kupujesz to tylko VEGA mozesz kupic takze strumionke imitacje katalaizatora , ja tam kupuje wydechy od 5 lat i sa do tej pory idealne .

Anonymous

Dedra - sportowy tłumik

Post autor: Anonymous » 02 lut 2005, 14:20

Wszystko ok ale powiedzcie jak to jest naprawde z tymi strumiennicami ktore zastepuja katalizator???Od wielu klijetow slyszalem ze np w jednostkach TDi z gr VW strumiennica pogarsza osiagi a w jednostkach wolnossacych jest podobnie poza waskim zakresem obrotow gdzie jest przyrost mocy i mometu.

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Dedra - sportowy tłumik

Post autor: Torell007 » 02 lut 2005, 14:23

na temat silników z stajni vw to ja sie nie bede wypowiadal...
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2003, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Dedra - sportowy tłumik

Post autor: Krzysiek » 03 lut 2005, 9:11

Strumienica jest urządzeniem wykorzystującym dynamikę (bezwładność) gazów wylotowych. Na zasadzie falowych zmian ciśnienia. Sztuka polega na tym, żeby w zakresie (wąskim zakresie) interesuącej nas prędkości obrotowej silnika w kanale wylotowym przed strumienicą w momencie otwartego zaworu wylotowego istniało podciśnienie. Poprawia to napełnianie cylindrów. Strumienicę należy dobrać do konkretnego silnika i umieścić ją w odpowiednim miejscu kanału wydechowego! Wstawienie strumienicy w miejscu już określonym (kat) daje takie samo prawdopodobieństwo poprawienia, jak i pogorszenia pracy silnika!
k 2.4 (LPG)
delta integrale

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”