Delta - blok silnika

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

Delta - blok silnika

Post autor: hf » 30 sty 2008, 16:27

mam pytanko czy ktos przerabial moze blok silnika 2.0 tzn zakladal natryski olejowe na korby? czy to skaplikowana operacja? i czy mozna jakos poprawic smarowanie silnika powiekszanie kanalow olejowych? pompa oleju od diesla?

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

blok silnika

Post autor: hf » 05 lut 2008, 17:22

nikt nic..................... :(

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

blok silnika

Post autor: Bany » 06 lut 2008, 0:15

podejżewam że nikt.
natryski mogą być na denko tłoka co najwyżej...

Awatar użytkownika
tc130
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 209
Rejestracja: 01 sty 2008, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Zabrze

blok silnika

Post autor: tc130 » 06 lut 2008, 9:12

przeciez na korbach sa oryginalnie natryski ktore smaruja scianki cylindra ale rownież i chlodza korby....
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

blok silnika

Post autor: Bany » 06 lut 2008, 10:05

w nowym 2.0 nie ma takich otworków
były w starych 132 itp.
generalnie to następny temat z cyklu bicie piany....
masz za duże ciśnienie oleju czy co?
albo turbo i 800 koni?
jreżeli to jest nowe 2.0 16v to ma natryski i turbo i atmosfera
bloki są te same.
były tylko nowsze i starsze evolucje
z zaworkami i bez.

Awatar użytkownika
tc130
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 209
Rejestracja: 01 sty 2008, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Zabrze

blok silnika

Post autor: tc130 » 06 lut 2008, 16:52

w moim 1,8 sa otworki w korbach...
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

blok silnika

Post autor: Bany » 06 lut 2008, 21:38

w moim 1.1 tez są
ale co ztego?
pytanie było o 2.0

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

blok silnika

Post autor: wujaa » 06 lut 2008, 22:09

2000 turbo ma ,natrysk oleju na denko tłoka,,
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

blok silnika

Post autor: evo » 06 lut 2008, 22:32

blok seryjny turbo w zupełności bezproblemowo przenosi b.duże obciążenia-200km z litra i powyżej, a takie wartości to sport/wyczyn, do jazdy codziennej zbyt wysokie koszty, pompa oleju też, miska olejowa w przednionapędowych średnia do ostrej jazdy, w inte lepsza, najlepsza była chyba w becie montecarlo, można przerobić zresztą, do wysokich obciążeń od ok. 300-350km zaleca się stosować inne panewki, są nieco zmodyfikowane pompy oleju, itd.
bloki bez wałków wyr, są już trudno dostępne i roboty z nimi dużo, budowa od zera.
do ok. 400km można zapomnieć o temacie, jeśli ktoś buduje mocniejsze silniki tutaj to można myśleć o kombinacjach, ale budżet wtedy jest chyba odpowiedni do projektu???
lepiej skupić się na dopieszczaniu elementów niż cudować pod górkę :wink:
znajomy tuner z norymbergi buduje 500km inte 16v i z tego co wiem nie będzie na bloku bezwałkowym, jigdy tego nie stosowli a zbudowali sporo tego.
ważniejszy dobry soft niż to czy z wałkami czy też bez.

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

blok silnika

Post autor: hf » 07 lut 2008, 12:57

mam delte 2 hf turbo i kupilem blok bez walkow od cromy i tam niema natryskow olejowych korby mam bez otworkow wiec trzeba zrobic natrysl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”