Delta - blok silnika
Delta - blok silnika
mam pytanko czy ktos przerabial moze blok silnika 2.0 tzn zakladal natryski olejowe na korby? czy to skaplikowana operacja? i czy mozna jakos poprawic smarowanie silnika powiekszanie kanalow olejowych? pompa oleju od diesla?
blok silnika
nikt nic.....................
blok silnika
przeciez na korbach sa oryginalnie natryski ktore smaruja scianki cylindra ale rownież i chlodza korby....
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
blok silnika
w nowym 2.0 nie ma takich otworków
były w starych 132 itp.
generalnie to następny temat z cyklu bicie piany....
masz za duże ciśnienie oleju czy co?
albo turbo i 800 koni?
jreżeli to jest nowe 2.0 16v to ma natryski i turbo i atmosfera
bloki są te same.
były tylko nowsze i starsze evolucje
z zaworkami i bez.
były w starych 132 itp.
generalnie to następny temat z cyklu bicie piany....
masz za duże ciśnienie oleju czy co?
albo turbo i 800 koni?
jreżeli to jest nowe 2.0 16v to ma natryski i turbo i atmosfera
bloki są te same.
były tylko nowsze i starsze evolucje
z zaworkami i bez.
blok silnika
w moim 1,8 sa otworki w korbach...
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
blok silnika
2000 turbo ma ,natrysk oleju na denko tłoka,,
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE
blok silnika
blok seryjny turbo w zupełności bezproblemowo przenosi b.duże obciążenia-200km z litra i powyżej, a takie wartości to sport/wyczyn, do jazdy codziennej zbyt wysokie koszty, pompa oleju też, miska olejowa w przednionapędowych średnia do ostrej jazdy, w inte lepsza, najlepsza była chyba w becie montecarlo, można przerobić zresztą, do wysokich obciążeń od ok. 300-350km zaleca się stosować inne panewki, są nieco zmodyfikowane pompy oleju, itd.
bloki bez wałków wyr, są już trudno dostępne i roboty z nimi dużo, budowa od zera.
do ok. 400km można zapomnieć o temacie, jeśli ktoś buduje mocniejsze silniki tutaj to można myśleć o kombinacjach, ale budżet wtedy jest chyba odpowiedni do projektu???
lepiej skupić się na dopieszczaniu elementów niż cudować pod górkę
znajomy tuner z norymbergi buduje 500km inte 16v i z tego co wiem nie będzie na bloku bezwałkowym, jigdy tego nie stosowli a zbudowali sporo tego.
ważniejszy dobry soft niż to czy z wałkami czy też bez.
bloki bez wałków wyr, są już trudno dostępne i roboty z nimi dużo, budowa od zera.
do ok. 400km można zapomnieć o temacie, jeśli ktoś buduje mocniejsze silniki tutaj to można myśleć o kombinacjach, ale budżet wtedy jest chyba odpowiedni do projektu???
lepiej skupić się na dopieszczaniu elementów niż cudować pod górkę
znajomy tuner z norymbergi buduje 500km inte 16v i z tego co wiem nie będzie na bloku bezwałkowym, jigdy tego nie stosowli a zbudowali sporo tego.
ważniejszy dobry soft niż to czy z wałkami czy też bez.
blok silnika
mam delte 2 hf turbo i kupilem blok bez walkow od cromy i tam niema natryskow olejowych korby mam bez otworkow wiec trzeba zrobic natrysl