Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 wrz 2017, 06:39

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05 wrz 2017, 22:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 959
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Witojcie.

W sumie to tak jest od jakiegoś czasu i to taki gdybanie.
Jak się odpali Dederkę to zimna zapiernicza jak głupia, ciągnie od niecałych 2 tyś.
Po osiągnięciu temperatury roboczej, a nawet jej przekroczeniu jak np w korkach wydajność bardzo spada, w zasadzie ciągnie dopiero jak się turbo załączy czyli w okolicach 2500-2600.

Mam osobiście dwa podejrzenia, zawalony IC, turbo padło, ale tu nie wiem bo nie spotkałem się z takim objawem.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
Post: 13 wrz 2017, 18:37 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 00:00
Posty: 10596
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Cytuj:
w zasadzie ciągnie dopiero jak się turbo załączy czyli w okolicach 2500-2600.
To zasadniczo wyklucza problemy z układem doładowania czy IC.

Pierwsze co mi przychodzi do głowy to zużyte pierścienie tłokowe.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
Post: 15 wrz 2017, 00:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 959
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
A pierścienie nie miały by powiązania z kompresją i np kiepskim odpalaniem rano ?

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
Post: 15 wrz 2017, 08:55 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 00:00
Posty: 10596
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Tuleje puchną pod wpływem temperatury i pierścienie słabiej uszczelniają :hmmm: .
Oczywiście zakładamy, że układ paliwowy i czujniki są OK?
Jeśli nie, to czujnik temperatury lub inny zubaża dawki paliwa

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
Post: 16 wrz 2017, 23:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 959
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Z czujnikami w tym dieslu to kij wie, chyba że z pompą coś jest jeszcze nie tak dalej.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]