Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 lis 2018, 13:30

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 25 kwie 2011, 11:55 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Witam. Wczoraj zamówiłem radio Pioneera, tubę i wzmak blaupunkt oraz głośniki magnata. Opiszę tu swój problem z delta: kiedy odpalę samochód wskazówka od akumulatora jest na środku, włączę światła- opada z 12 na jakieś 10.5, a gdy włączę radio w pewnym momencie na 50% możliwości, cały czas mi się radio wyłącza, a akumulator pokazuje na 9, więc mam takie pytanie: jak zrobić, żebym mógł podpiąć swoje car audio? Na razie tak się dzieje na kaseciaku.


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:51 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
PostDodany: 25 kwie 2011, 13:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
Posty: 914
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wrocław
Naprawić alternator :D


Na górę
PostDodany: 25 kwie 2011, 16:39 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Alternator nowy da wiele??


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:48 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdania zaczynamy z wielkiej litery.


Na górę
PostDodany: 26 kwie 2011, 10:01 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
A może akumulator z kwasowego zmienię na żelowy? Co wy na to?


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:47 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
PostDodany: 26 kwie 2011, 10:27 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9734
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Zacznij od alternatora, bo to prawdopodobnie on nie wyrabia, a to co pokazuje wskazówka, to o ile się nie mylę to właśnie napięcie jakim ładuje alternator, a nie napięcie na aku.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 26 kwie 2011, 10:29 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Dołóż kondensator do tego kompletu ;) Będzie kumulował energię do niskich tonów ;)

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2011, 11:06 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Właśnie wsadziłem wczoraj car audio i powiem, że jak się jedzie nie ma problemów, jak się stanie i chodzi na niskich obrotach robi się problem, ponieważ traci moc, nie nadąża zbierać prądu, muszę do elektronika jechać, niech sprawdzi to.


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:47 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
PostDodany: 08 maja 2011, 10:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 23 kwie 2010, 22:25
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Cały sprzęt nie jest wymagający prądowo,więc kondensator absolutnie nic nie da,kondensator zakłada sie powyżej 500 wat,oczywiście realnych 500 rms!! w zasadzie to zawsze przy dwóch wzmacniaczach.Przyjacielu pierwsza sprawa i najtańsza podjedz do elektronika i w kilka minut powie ci czy akumulator jest kiepski czy ładowanie,ja osobiście stawiam na akumulator,jest juz wyśmigany,nie przyjmuje prądu itp,jak pograsz kilkanaście minut to odpala auto?? jak nie to aku szmelc,oczywiście może też być alternator.A jakiej grubości masz przewody zasilajace??

_________________
Kappa 3.0 V6


Na górę
PostDodany: 08 maja 2011, 12:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2095
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Problemem jest spadek na instalacji, Na jednym przewodzie wisi radio i woltomierz na desce. Zasilanie radia przechodzi przez skrzynke bezpieczników itd. Stare radia z epoki delty były mało wymagające i problem nie występował.

Jedynym rozwiązaniem jest pociągniecie nowego kabla najlepiej 4mm2 prosto z akumulatora oczywiście ciągniemy plus i mase.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 08 maja 2011, 14:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 23 kwie 2010, 22:25
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
dokładnie tak....okablowanie a szczególnie zasilające tak do wzmacniaczy jak i do radia ma kluczowe znaczenie.

_________________
Kappa 3.0 V6


Na górę
PostDodany: 30 maja 2011, 18:42 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Mam tak zrobione jak piszecie żebym miał :) Powodem był alternator :) Dzięki- temat zamknięty:)


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:45 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl