Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 11 lut 2006, 0:48

Chce zalozyc u siebie w delcie na przodzie tarcze wentylowane.
Niestety wiąże sie to z wymianą zaciskow.

i tu jest pytanie: od jakiego auta beda pasowac takie zaciski i tarcze
i jaki byl by orientacyjny koszt takiej operacji
UKP Member

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 13 lut 2006, 12:47

widze zenikt nie wie :/ :(
UKP Member

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: dexus » 13 lut 2006, 14:20

może Dedra?
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 13 lut 2006, 15:44

w dedrze sa wentylowane ?
UKP Member

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: dexus » 13 lut 2006, 15:55

U mnie tak. :D Generalnie 2.0 ma wentylowane
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 13 lut 2006, 15:59

a jaki jest orientacyjny koszt tarcz?
UKP Member

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: dexus » 14 lut 2006, 8:25

Coś koło 80zł w góre za sztuke.
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: GRZECHUU » 15 lut 2006, 23:48

Załóż z integralki :D Z tego co sie orientuje to takie same jak w integrale(mam na myśli 8V) są w docato,z tym że dukato ma zaciski dwutłoczkowe.No i wtedy felga 14 Ci nie wejdzie,musi być conajmniej 15. Jak podejdzie z dedry i ma ona koła 14 to bym juz nie szukał tylko założył z dedry.
Pozdrawiam
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 15 lut 2006, 23:52

"GRZECHUU" pisze:Załóż z integralki :D Z tego co sie orientuje to takie same jak w integrale(mam na myśli 8V) są w docato,z tym że dukato ma zaciski dwutłoczkowe.No i wtedy felga 14 Ci nie wejdzie,musi być conajmniej 15. Jak podejdzie z dedry i ma ona koła 14 to bym juz nie szukał tylko założył z dedry.
Pozdrawiam
felgi mam 15 wiec z tym nie bedzie problemu.
bardziej martwi mnie koszt takiej zamiany oraz to czy zaciski beda pasowac w jazmo ( czy ja kto sie tam zwie)

W Integrale ilo tloczkowe sa zaciski? i jaki jest ich koszt ?
UKP Member

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: GRZECHUU » 16 lut 2006, 0:00

W 8V z 88r. miałem jednotłoczkowe,później szły(evo) dwu i więce.Jażmo na 100% nie wiem ale raczej trzeba zmienić razem z zaciskami.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: GRZECHUU » 16 lut 2006, 0:02

O nowych raczej nie myśl bo cena podejrzewam będzie kosmiczna,lepiej poszukaj używek.
Pozdrawiam
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: D0min » 16 lut 2006, 0:12

"GRZECHUU" pisze:O nowych raczej nie myśl bo cena podejrzewam będzie kosmiczna,lepiej poszukaj używek.
Pozdrawiam
o nowych nawet nie pomyslalem,
kosztowaly by pewnie tyle co polowa mojego auta.

zmiana jazma to dodatkowe koszty, dlatego chcialbym dopasowac jakies zaciski do tego co mam.

hmm a czy sa dostepne tarcze pełne nie wentylowane ale nacinane i nawiercane??
UKP Member

Anonymous

hamulec

Post autor: Anonymous » 23 kwie 2006, 18:05

przerabiałem temat i z mojego doświadczenia wynika ,że bez problemu pasują zaciski z fiata cromy turbo.Tarcza hamulca ma 257mm-wentylowana.Jednak nie wiem czy wiesz że potrzebujesz też jażma pod zaciski bo tarcza jest szersza niż w gt-ie.
Zalożenie zacisków z integrale nie jest możliwe do zwrotnic od gt-ie (inny rozstaw pod jarzma,inne śruby mocujące nie M10 jak w gt tylko M12) trzeba też wymienić zwrotnice z integrali no i przeguby bo maja większy wielopust.pozdrawiam.

Anonymous

hamulec

Post autor: Anonymous » 23 kwie 2006, 18:06

Albo FIAT uno turbo.Pasuje-mały koszt tarcz,klocków-NOWYCH.

ar2r84
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:29
Imię: artek
Lokalizacja: Kraków/Niepolomice

Re: Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych

Post autor: ar2r84 » 23 cze 2016, 18:44

w ducato są dwa przewody płynu hamulcowego. jak rozwiązac ten problem? i jakie wtedy tarcze zastosowac?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”