Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 12 gru 2018, 12:05

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 01 kwie 2015, 16:48 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 01 kwie 2015, 16:38
Posty: 4
Imię: Jedrzej
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Myślę sobie o zakupie jakiegoś fajnego auta i przypadkowo wpadłem na Deltę. Zupełnie zapomniałem o tym samochodzie a kiedyś bardzo mi się podobał.

Tak więc, chciałbym wiedzieć jakie są możliwości związane z tuningiem tego zacnego auta. Czy silnik fiata 2.4 litra 20v (z abartha) zmieści się w komorze? (bez całkowitego przerabiania przedniej części auta)

Wiem że opcją jest uturbienie wolnossącego silnika ale powiedzmy że nie chce mieć turbo a wole po prostu większą pojemność i coś bardziej unikalnego.

Jakie są wasze opinie na ten temat

Pozdro


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 17:04 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2015, 19:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Posty: 2387
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa
Pomysł ciekawy, ale:
1) silnik do "najodporniejszych" na butowanie nie należy - pytanie czy warto mieć "jajko" pod maską i bać się na każdym kroku o panewki :P
2) 2,4 to kloc zasadniczo. W kappie czuć kloca na przedniej osi a co dopiero w delcie. Moc będzie, jakoś to latać też będzie- ale raczej "miszcz prostej" - ze skręcaniem może być problem :)


Ogólnie powinno wejść bez problemu.

_________________
BMW E39 Touring - 4,4 V8


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2015, 22:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Posty: 641
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
nie zmieści się, rzeźba idzie już przy swapie na 2.0 16vt

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
PostDodany: 03 kwie 2015, 15:16 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 01 kwie 2015, 16:38
Posty: 4
Imię: Jedrzej
Lokalizacja: Wypełnij to pole
No właśnie tak myślałem że waga tego silnika może źle wpłynąć na prowadzenie, nawet gdyby wszedł jakoś. No ale jak kolega Swiety pisze że rzeźba jest przy 2.0 to tutaj tez nie będzie inaczej. Po prostu mam taki silnik z odzysku z kradzionego auta i taki pomysł był na zagospodarowanie go. Ale co tam, sprzeda się. Zostanę w takim razie przy opcji łatwiejszej, czyli znaleźć auto w miarę zdrowej budzie i byle jakim silnikiem i ewentualnie wsadzić te 2 litry. Integrale byłoby marzeniem ale ceny za w miarę dobry egzemplarz trochę za wysokie jak dla mnie w tym momencie.

A możecie podrzucić linka jakiegoś do info na temat swapa na 2.0? Widziałem że na forum ktoś miał robić relację ale chyba do tego nie doszło. Generalnie chodzi mi o to co trzeba rzeźbić w komorze, tak poglądowo chociaż abym mógł jakoś to sobie poukładać w głowie.

Zaznaczam od razu że garaż jest, wiedza jako taka też jest, kasa się znajdzie (będzie to raczej budowa systemem gospodarczym aniżeli szybka rekonstrukcja), czas też się znajdzie. Chęci są ;)

Za wszelkie porady bardzo dziękuję :D


Na górę
PostDodany: 03 kwie 2015, 22:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Posty: 641
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
nadkola do podcięcia, podłożnica lewa do przerobienia, belka przednia do przerobienia, do zrobienia wszystkie łapy silnika i jedno mocowanie poduszki. Powstaje problem ze zmieszczeniem chłodnicy (odpowiednich rozmiarów), chłodnicy oleju. Trzeba przerobić układ hamulcowy, zawieszenie 9z racji cięższego silnika.

O kosztach nie piszę bo nie ma to sensu.

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
PostDodany: 13 kwie 2015, 19:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 437
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
...pozwolę i ja sobie wtrącić trzy grosze....najprościej uturbić 1.6,a jeszcze prościej kupić 1.6 turbo,mocowania ,łapy wszystko pasuje ,z 2.0 8V jest troszkę więcej kombinacji ,przedniej belki nie trzeba przerabiać a na upartego podłużnicy też nie tylko trzeba by było znaleźć łape do pompy wspomagania i alternatora (chyba że wykonać samemu taką)i oczywiście koło pasowe z integrale.....taki swap się udał ,bo ja taki kiedyś miałem...2.0 8VT w delcie i latał ,na pewno jeszcze jedna delta na forum czerwona ...Przemasa czy się mylę?


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2015, 11:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Posty: 641
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 1&start=75

da się i 16v upchać, no ale roboty tyle co napisałem wcześniej.

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2015, 20:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 437
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
.....ale pisaliśmy o ósemce....no właśnie święty co z Twoją deltą?...działasz coś?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl