Delta GT i.e - temperatura i duszenie silnika

Anonymous

Delta GT i.e - temperatura i duszenie silnika

Post autor: Anonymous » 18 maja 2006, 11:47

panowie masy sąniedość że sprawdzone i oczyszczone to jeszcze jest poprowadzona dodatkowa masa od silnika do nadwozia gdyz różnia była o,5 volta , teraz jest 0,01 więc jest ok
natomiast wystapił kolejny problem którego niezauważyłem wcześnie
to znaczy po przekręceniu zapłonu pompa raz chodzi raz nie ,a pierwszy sygnal pompa dostaje z komputera głownego dlatego jestem niemal pewein już że centralka jest do wyzucenia , załtwiam w tej chwili drugą na podłożenie ,zobaczymy co bedzie

szpoper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 234
Rejestracja: 09 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań

Delta GT i.e - temperatura i duszenie silnika

Post autor: szpoper » 30 paź 2006, 18:22

i co w końcu z tego wyszło ?

szpoper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 234
Rejestracja: 09 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań

Delta GT i.e - temperatura i duszenie silnika

Post autor: szpoper » 30 paź 2006, 18:28

I znów problem , teraz zaczęło się inaczej jadąc w korkach temperatura wskakuje na około 93st.C i załącza się dmuchawa i wszystko jest ok.Ale jak stane i po paru sekundach chcę ruszyć (temp, okołó 90st.C) silnik odpala i zaraz gaśnie .chwila postoju silnik ostygnie ijest znów ok ? jaka może być przyczyna ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”